Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bitches.

Uansett hva de sier kommer det ikke til å forandre mine følelser for deg :love:

Demille, ikke prøv å fornekte at du er en nerd. Please :p Du var jo så stolt over det før.

I know :---( But, but ting forandrer seg. Jeg er fortsatt nerd da! Det kommer ALDRI til å forandre seg!

Endret av Demille
Lenke til kommentar
Skal på ball om litt over en time, men jeg kan rett og slett ikke danse. Noen tips? Noen videoer på youtube (eller en annen side) jeg kan se?

Ikkje dans. Vær ein av dei få personene i verda som forstår kor dumt dans ser ut.

Dessuten er det alkohol med i bilde er vel ingen tips nødvendige.

Lenke til kommentar
Skal på ball om litt over en time, men jeg kan rett og slett ikke danse. Noen tips? Noen videoer på youtube (eller en annen side) jeg kan se?

Ball "ball" eller skoleball?

Uansett, vi hadde rundt regnet et år med dansetimer før skoleballet i tiende. Det var ... lærerikt?

Lenke til kommentar
Du lærer ikke å danse på en time uansett, så bare glem det. Sitt langs veggen og se lur ut, så får du damer som syns synd på deg etterhvert likevel.

Tror nok ikke det.

Ikkje dans. Vær ein av dei få personene i verda som forstår kor dumt dans ser ut.

Dessuten er det alkohol med i bilde er vel ingen tips nødvendige.

Dans ser dumt ut ja, men jenter liker å danse :thumbdown: . Er ikke alkohol med i bildet siden det er skoleball.

Ball "ball" eller skoleball?

Uansett, vi hadde rundt regnet et år med dansetimer før skoleballet i tiende. Det var ... lærerikt?

Skoleball ja. Er det ingen håp for meg å lære noen dansetriks :( ?

Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217

Præææhææhææ :!:

Lenke til kommentar

Jeg var på skoleballet en gang i 8. klasse. Aldri om jeg skal betale 100kr. for å pine meg gjennom 4-5 timer med hiphop og listepop igjen. Alle hadde på seg fine dresser og kjoler og vi gikk polonese inn i salen. Så setter de på en sang og "Yeah, yeah" høres i hele rommet.

Lenke til kommentar
Meeeh...jeg kjeder meg allerede. Wineh var bare kukdrit som ikke ville fungere ordentlig. Installere vista. wii.

Wine er Imba...

Bruker du nye wine?

Jeg selv byttet ganske kjapt over til xp etter å ha prøvd vista og Kubuntu en stund.. Wine was the reason.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...