Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tenker på min egen erfaring. Jeg var uberglad for å være ferdig med tysk etter ungdomsskolen. ALDRI mer skulle jeg få bruk for dette drittspråket, tenkte jeg.

Så, 10 år senere, fant jeg kjæreste i tyskland via en IRC-kanal og diverse småturer nedover. Og der var jeg omringet av vennene hennes som ikke kunne et ORD engelsk (eller hvertfall aldri ville snakke det når jeg var i nærheten). Da tenkte jeg ganske hardt for å huske noe av den jævla tysken. Husker bare jeg satt og gnålte ENGLISSSSH BITTE halve uka.

Edit: Hvorfor ikke? Du fant jo kjæreste på forumet. Sant nok, man legger ikke til random folk på MSN. Men f.eks. ting som IRC der det ofte er folk fra mange land som er faste i en kanal. Og det er en kanal man henger i hver dag og blir kjent med folka. Da skjer det plutselig sånne ting.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Hvordan gikk det, Demille?

5.

Hvorfor ikke? Du fant jo kjæreste på forumet. Sant nok, man legger ikke til random folk på MSN. Men f.eks. ting som IRC der det ofte er folk fra mange land som er faste i en kanal. Og det er en kanal man henger i hver dag og blir kjent med folka. Da skjer det plutselig sånne ting.

Åja, det var det ja...

Ja, du har kanskje rett. Men, jeg vil ikke bli kjent med folk over nettet lenger, vennene mine mobber meg :---(

Som om de er så mye bedre, hrmf.

Om hu finner en tysk så sliter hu like mye daaaa :roll: .

Nei?

Lenke til kommentar

Bytex mener vel at det er lurt å kunne et tredje språk. Jeg droppet ut av spansk etter et år. Fant ut at jeg ikke skal være så ofte i Spania at det gjør noe.

chokke, hvor lenge har du tenkt til å ha 9999 innlegg?

Lenke til kommentar
Nei?

Har du hatt tysk ? Eventuelt forstår du noe av det tyske språket?

Som tysklærern vår sa: Tysk er som matematikk, du må pugge formler.

Vi konkluderte da med at det var sannsynlighet og 4-8 muligheter og dermed 12,5-25 % sjanse for å treffe.

Hun likte ikke dette :( .

Lenke til kommentar
Som tysklærern vår sa: Tysk er som matematikk, du må pugge formler.

Vi konkluderte da med at det var sannsynlighet og 4-8 muligheter og dermed 12,5-25 % sjanse for å treffe.

Hun likte ikke dette :( .

Man må da ikke pugge formler i matematikk, iallefall ikke i dagens skole. Det er først og fremst forståelsen det går ut på.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217
FERDIG!

Aldri mer fransk igjen!

Français n'est pas si mauvais, et il est très facile

J'ai appris à manger maintenant!

Endret av medlem-77217
Lenke til kommentar
Man må da ikke pugge formler i matematikk, iallefall ikke i dagens skole. Det er først og fremst forståelsen det går ut på.

Vår lærer som ga stor hyllest til både Hitler og Quisling mente dette :wee: .

Men alt i alt så var tiden fantastisk når en ser tilbake på det, savner det litt. Savner maset om å lese en tekst og i tillegg oversette (noe jeg klarte særdeles dårlig) :) .

Lenke til kommentar
Ja, du har kanskje rett. Men, jeg vil ikke bli kjent med folk over nettet lenger, vennene mine mobber meg :---(

Bitches.

In other news: med litt hell har jeg i hus en splitter ny trettitotommer, Halo 3 og Lost Odyssey om noen dager.

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar

Som om de er så mye bedre, hrmf.

Ja gid, er viktig hva de syns om deg :)

Jeg treffer ikke folk IRL, har sluttet med det. Heller litt e-kosing først 8)

Lenke til kommentar
Han hadde jo rett! :love: Jeg hadde aldri oppdaga det spillet hadde det ikke vært for han.

OH det er onsdag idag, da kommer han med ny video, jiiih! Tihihihihi.

Awwh, ikke enda.

Endret av Knut Erik
Lenke til kommentar

Isj, jeg oppdaga Painkiller med en gang det kom ut for 100 år siden. Det var jo artig med hundre fiender på skjermen samtidig, men det blir ganske døllt etterhvert når alle monstrene bare flyr mot deg i ei rett linje, og det eneste som forhindrer deg fra å dø er å holde inne musknappen og veive musa rundt på skjermen. Yahtzee kan si hva han vil (og det er jo negativt uansett).

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...