Bytex Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 (endret) Tenker på min egen erfaring. Jeg var uberglad for å være ferdig med tysk etter ungdomsskolen. ALDRI mer skulle jeg få bruk for dette drittspråket, tenkte jeg. Så, 10 år senere, fant jeg kjæreste i tyskland via en IRC-kanal og diverse småturer nedover. Og der var jeg omringet av vennene hennes som ikke kunne et ORD engelsk (eller hvertfall aldri ville snakke det når jeg var i nærheten). Da tenkte jeg ganske hardt for å huske noe av den jævla tysken. Husker bare jeg satt og gnålte ENGLISSSSH BITTE halve uka. Edit: Hvorfor ikke? Du fant jo kjæreste på forumet. Sant nok, man legger ikke til random folk på MSN. Men f.eks. ting som IRC der det ofte er folk fra mange land som er faste i en kanal. Og det er en kanal man henger i hver dag og blir kjent med folka. Da skjer det plutselig sånne ting. Endret 18. juni 2008 av Bytex Lenke til kommentar
chokke Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Og Demille: det er bare noe du tror. Plutselig finner du en kjæreste i frankrike på MSN, og vips så bor du der og må snakke fransk. Om hu finner en tysk så sliter hu like mye daaaa . Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Hvordan gikk det, Demille? 5. Hvorfor ikke? Du fant jo kjæreste på forumet. Sant nok, man legger ikke til random folk på MSN. Men f.eks. ting som IRC der det ofte er folk fra mange land som er faste i en kanal. Og det er en kanal man henger i hver dag og blir kjent med folka. Da skjer det plutselig sånne ting. Åja, det var det ja... Ja, du har kanskje rett. Men, jeg vil ikke bli kjent med folk over nettet lenger, vennene mine mobber meg :---( Som om de er så mye bedre, hrmf. Om hu finner en tysk så sliter hu like mye daaaa . Nei? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Bytex mener vel at det er lurt å kunne et tredje språk. Jeg droppet ut av spansk etter et år. Fant ut at jeg ikke skal være så ofte i Spania at det gjør noe. chokke, hvor lenge har du tenkt til å ha 9999 innlegg? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Nei? Har du hatt tysk ? Eventuelt forstår du noe av det tyske språket? Som tysklærern vår sa: Tysk er som matematikk, du må pugge formler. Vi konkluderte da med at det var sannsynlighet og 4-8 muligheter og dermed 12,5-25 % sjanse for å treffe. Hun likte ikke dette . Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Ferdig på skolen! YADA! ændeli... Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Som tysklærern vår sa: Tysk er som matematikk, du må pugge formler.Vi konkluderte da med at det var sannsynlighet og 4-8 muligheter og dermed 12,5-25 % sjanse for å treffe. Hun likte ikke dette . Man må da ikke pugge formler i matematikk, iallefall ikke i dagens skole. Det er først og fremst forståelsen det går ut på. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Aldri mer fransk igjen! Grattis! Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 (endret) FERDIG! Aldri mer fransk igjen! Français n'est pas si mauvais, et il est très facile J'ai appris à manger maintenant! Endret 18. juni 2008 av medlem-77217 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Man må da ikke pugge formler i matematikk, iallefall ikke i dagens skole. Det er først og fremst forståelsen det går ut på. Når det gjelder matematikk vil jeg heller si at det først og fremst er mangelen på forståelse det går ut på! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Man må da ikke pugge formler i matematikk, iallefall ikke i dagens skole. Det er først og fremst forståelsen det går ut på. Vår lærer som ga stor hyllest til både Hitler og Quisling mente dette . Men alt i alt så var tiden fantastisk når en ser tilbake på det, savner det litt. Savner maset om å lese en tekst og i tillegg oversette (noe jeg klarte særdeles dårlig) . Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 (endret) Ja, du har kanskje rett. Men, jeg vil ikke bli kjent med folk over nettet lenger, vennene mine mobber meg :---( Bitches. In other news: med litt hell har jeg i hus en splitter ny trettitotommer, Halo 3 og Lost Odyssey om noen dager. Endret 18. juni 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Demille, ikke prøv å fornekte at du er en nerd. Please Du var jo så stolt over det før. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Ja, du har kanskje rett. Men, jeg vil ikke bli kjent med folk over nettet lenger, vennene mine mobber meg :---( Som om de er så mye bedre, hrmf. Ja gid, er viktig hva de syns om deg Jeg treffer ikke folk IRL, har sluttet med det. Heller litt e-kosing først 8) Lenke til kommentar
K.. Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Ahmygood! Painkiller er så kult! Et våpen der skyter ninjastjerner og lyn, HVOR kult er det? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 (endret) Painkiller ble sånn cirka det kjempepopulæreste spillet på Intenett etter Zero Punctuation-omtalen hvor våpenet ble nevnt. Hvor tøft er ikke det? Endret 18. juni 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Livet er intet mindre enn deprimerende. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 (endret) Han hadde jo rett! Jeg hadde aldri oppdaga det spillet hadde det ikke vært for han. OH det er onsdag idag, da kommer han med ny video, jiiih! Tihihihihi. Awwh, ikke enda. Endret 18. juni 2008 av Knut Erik Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Isj, jeg oppdaga Painkiller med en gang det kom ut for 100 år siden. Det var jo artig med hundre fiender på skjermen samtidig, men det blir ganske døllt etterhvert når alle monstrene bare flyr mot deg i ei rett linje, og det eneste som forhindrer deg fra å dø er å holde inne musknappen og veive musa rundt på skjermen. Yahtzee kan si hva han vil (og det er jo negativt uansett). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg