Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå går vi alle inn i PUA-tråden og stemmer den ned dere!

gidder ikke lete, link?

I dag var 1/3 år på vidergåande ferdig.

Ganske allright tanke eigentleg.

haha, jeg var ferdig for 20 dager siden!

Jeg føler meg som Tim i The Office.

:D

Lenke til kommentar

Steike i helvete altså! Satte PC'n til å kopiere 600GB fra de 3 gamle diskene over til min nye 750GB disk før jeg la meg imorges (nattskift)..regna med alt var ferdig til jeg sto opp igjen nå..og hva skjer? Joda, bluescreen etter 150GB og jeg må starte nesten alt pånytt. Møkk!

Lenke til kommentar

Det har jeg aldri opplevd, gikk yrkesskolen (elektronikk) for å slippe unna alle de der fagene.

Og Demille: det er bare noe du tror. Plutselig finner du en kjæreste i frankrike på MSN, og vips så bor du der og må snakke fransk.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
I dag var 1/3 år på vidergåande ferdig.

Ganske allright tanke eigentleg.

haha, jeg var ferdig for 20 dager siden!

Haha, jeg var ferdig for en uke siden, og får vitnemål i morgen, dvs at jeg er ferdig med 3/3 år på vgs. So long, suckers! :p

Å være ferdig med c-språk på vgs er en helt vidunderlig følelse! Det kan jeg skrive under på. :yes:

Jeg var småtrist, egentlig. Aldri mer de første timene på mandag med uendelige mengder med oppgaver. :(

Lenke til kommentar
Og Demille: det er bare noe du tror. Plutselig finner du en kjæreste i frankrike på MSN, og vips så bor du der og må snakke fransk.

Pøøøøøh.

1. Jeg skal ikke bruke MSN til å finne meg kjæreste. Jeg blir tross alt stor jente i morgen.

2. Franske gutter er ikke akkurat hunks.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...