Demantios Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 har en vanskelig problemstilling her Hva ville folk valgt av å blitt slått jævlig hardt i trynet med kosteskaft eller måtte spilt i korps i et år? Og med jævlig hardt så mener jeg baseball-stylish Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Korps. Hvis jeg kunne få være drillpike eller spilt tverrfløyte. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Hadde lett valgt å blitt slått jævlig hardt i trynet med kosteskaft. Lenke til kommentar
min sin Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 har en vanskelig problemstilling herHva ville folk valgt av å blitt slått jævlig hardt i trynet med kosteskaft eller måtte spilt i korps i et år? Og med jævlig hardt så mener jeg baseball-stylish sånn jeg ser det er å bli slått fort overstått, heller det. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Slått i tryne, lett. Folk synes synd på deg i tilegg til at du slipper korps. Dessuten får du sannsynligvis et fett arr etterpå. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Jeg tar slaget, lett. I alle fall om jeg kan få stå og le av Eplefe som spiller fløyte etterpå. Jeg klarer ikke helt se det for meg. x) Lenke til kommentar
min sin Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 korps ville hvert greit hvis det ikke var for de stygge kostymene... og all gåingen. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Søstrene til typen spiller i korps... Lenke til kommentar
Nie Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 korps ville hvert greit hvis det ikke var for de stygge kostymene... og all gåingen. Sort bukse, rød genser, en 17. mai-rute på ca 2,5 km? Lenke til kommentar
min sin Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 korps ville hvert greit hvis det ikke var for de stygge kostymene... og all gåingen. Sort bukse, rød genser, en 17. mai-rute på ca 2,5 km? mhm Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Instrument er greitt nok, men det er så mye annet med korps. (8) hei, jeg lurer på hva du har i bagasjen, under overflaten. Sånn som Marit Larsen(8) Lenke til kommentar
min sin Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 men jeg vill jo greid å runde antall korpsmedlemmer opp til et rundt tall da... 10.. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 For slik var korpset jeg gikk i. Ikke så ille. 17.mai-ruta var det eneste vi marsjerte hele året, egentlig. x) Lenke til kommentar
min sin Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 en gang å gå rundt og drasse på et instrument i stygge klær til offentlig påskue, er en gang for mye.. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 (endret) Hvis jeg har skjønt en ting så er det at jo flere jenter, jo flere intriger. Helvete heller, enkelte av forumhorene kan ikke oppføre seg (det gjelder forsåvidt guttene og, men de ordner som oftest opp med et klapp på ryggen, jenter tenker hevn). Det mener jeg å huske at jeg har lest om, eller sett en dokumentar om. At gutter krangler og blir venner igjen, mens jenter ofte er langsinte og ikke blir så fort venner igjen. De skal hevne seg. Så slitsomt det må bli til tider. DPV-faktoren. 8D Advarsel: Sjåvinisme. Endret 18. juni 2008 av Zealuu Lenke til kommentar
Licht Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Drama Per Vagina Fungerer like godt på norsk som på engelsk, og er utførlig bevist (det er et helvete å ha dem i guilds). Kjerringer er logaritmiske - to av dem gir ti ganger så mye drama som en, tre gir ti ganger så mye som to igjen, osv. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 *gjesp* Kvinnfolk jah...merkelige skapninger som burde komme med HOWTO. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 DramaPer Vagina Fungerer like godt på norsk som på engelsk, og er utførlig bevist (det er et helvete å ha dem i guilds). Kjerringer er logaritmiske - to av dem gir ti ganger så mye drama som en, tre gir ti ganger så mye som to igjen, osv. Indeed. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg