Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
har en vanskelig problemstilling her

Hva ville folk valgt av å blitt slått jævlig hardt i trynet med kosteskaft eller måtte spilt i korps i et år?

Og med jævlig hardt så mener jeg baseball-stylish

sånn jeg ser det er å bli slått fort overstått, heller det.

Lenke til kommentar
Hvis jeg har skjønt en ting så er det at jo flere jenter, jo flere intriger. Helvete heller, enkelte av forumhorene kan ikke oppføre seg (det gjelder forsåvidt guttene og, men de ordner som oftest opp med et klapp på ryggen, jenter tenker hevn).

Det mener jeg å huske at jeg har lest om, eller sett en dokumentar om. At gutter krangler og blir venner igjen, mens jenter ofte er langsinte og ikke blir så fort venner igjen. De skal hevne seg. Så slitsomt det må bli til tider.

DPV-faktoren. 8D

Advarsel: Sjåvinisme.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

Drama

Per

Vagina

Fungerer like godt på norsk som på engelsk, og er utførlig bevist (det er et helvete å ha dem i guilds). Kjerringer er logaritmiske - to av dem gir ti ganger så mye drama som en, tre gir ti ganger så mye som to igjen, osv.

Lenke til kommentar
Drama

Per

Vagina

Fungerer like godt på norsk som på engelsk, og er utførlig bevist (det er et helvete å ha dem i guilds). Kjerringer er logaritmiske - to av dem gir ti ganger så mye drama som en, tre gir ti ganger så mye som to igjen, osv.

Indeed.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...