min sin Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 (endret) jeg må vel inrømme at jeg har smakt bedre enn jack da... men har ikke råd til å kjøpe, og er en måned fra å få lov å kjøpe selv Endret 18. juni 2008 av EmilyIngrid Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Hva skjer med at det kommer masse jenter hit? ._. Lenke til kommentar
min sin Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Hva skjer med at det kommer masse jenter hit? ._. er ikke dette et fint sted å være da? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Det er da bare positivt. jeg veit ikke om det er noen poll på det, men jeg er nesten 100% sikker på at det er et stort flertall av male her. Velkommen til forumet, EmilyIngrid. Lenke til kommentar
min sin Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Det er da bare positivt. jeg veit ikke om det er noen poll på det, men jeg er nesten 100% sikker på at det er et stort flertall av male her. Velkommen til forumet, EmilyIngrid. takk takk hyggelig å være mangelvare Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Hvis jeg har skjønt en ting så er det at jo flere jenter, jo flere intriger. Helvete heller, enkelte av forumhorene kan ikke oppføre seg (det gjelder forsåvidt guttene og, men de ordner som oftest opp med et klapp på ryggen, jenter tenker hevn). Lenke til kommentar
min sin Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Hvis jeg har skjønt en ting så er det at jo flere jenter, jo flere intriger. Helvete heller, enkelte av forumhorene kan ikke oppføre seg (det gjelder forsåvidt guttene og, men de ordner som oftest opp med et klapp på ryggen, jenter tenker hevn). skal prøve å oppføre meg... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Var ikke deg jeg langet ut etter, sånn egentlig. Det jeg har sett av deg har bare vært positivt. (: Lenke til kommentar
Nie Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Nåja. Jeg liker den konklusjonen jeg og Espen kom til. Forumdeltaker = Kjerring. Sånn uansett. ^^ Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Hva skjer med at det kommer masse jenter hit? ._. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Nå har jeg vært flink gutt og plukket fra hverandre mp3-spilleren ned til et stykk skjermaktige greier og en harddisk . Skal visstnok på "klasseavslutning", ender vel opp med at alle er på samme sted, men snakker ikke sammen og småhilser litt om en møter på hverandre . Lenke til kommentar
Olum Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Hvis jeg har skjønt en ting så er det at jo flere jenter, jo flere intriger. Helvete heller, enkelte av forumhorene kan ikke oppføre seg (det gjelder forsåvidt guttene og, men de ordner som oftest opp med et klapp på ryggen, jenter tenker hevn). Det mener jeg å huske at jeg har lest om, eller sett en dokumentar om. At gutter krangler og blir venner igjen, mens jenter ofte er langsinte og ikke blir så fort venner igjen. De skal hevne seg. Så slitsomt det må bli til tider. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Det mener jeg å huske at jeg har lest om, eller sett en dokumentar om. At gutter krangler og blir venner igjen, mens jenter ofte er langsinte og ikke blir så fort venner igjen. De skal hevne seg. Så slitsomt det må bli til tider.Det er slitsomt. Spesielt siden jeg er mann med innovertiss og pupper. :\ Lenke til kommentar
Nie Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Det mener jeg å huske at jeg har lest om, eller sett en dokumentar om. At gutter krangler og blir venner igjen, mens jenter ofte er langsinte og ikke blir så fort venner igjen. De skal hevne seg. Så slitsomt det må bli til tider. Japp. Lenke til kommentar
min sin Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Det mener jeg å huske at jeg har lest om, eller sett en dokumentar om. At gutter krangler og blir venner igjen, mens jenter ofte er langsinte og ikke blir så fort venner igjen. De skal hevne seg. Så slitsomt det må bli til tider. det er slitsomt, spesielt siden jeg glemmer det er meningen jeg skal tenke sånn. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Positivt med flere jenter på forumet Penger og jenter er alt jeg trenger her i livet. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Jeg hadde to kompiser som var uvenner over en periode på ca. en mnd. Når jeg pratet med dem om det, sa de bare at de var dritt lei av den andre. Ingen hadde egentlig en spesiell grunn til å mislike den andre. Jeg tror rett og slett de hang så mye sammen at de ble lei av hverandre. De var også ganske slitsomt for meg siden jeg er god kompis med begge to. Jeg kunne ikke være med begge to samtidig og måtte "passe på" at jeg var like mye med begge, sånn at jeg ikke kunne blitt anklaget for å favorisere den andre. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Nah. Jeg sier som Jay-Z. "If you're having girl problems I feel bad for you, son. I got 99 problems but a bitch ain't one." Ikke helt sant, dessverre, men nærme nok. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Positivt med flere jenter på forumet Penger og jenter er alt jeg trenger her i livet. Jeg likte ikke den videoen. Musikken falt ikke akkurat helt i smak. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Jeg er med Nie i snitt flere ganger for dagen. 8DOg når vi ikke er med hverandre er det ca. konstant kontakt via msn og mobil og sånn. Jeg er ikke lei enda (3 år!), og kommer til å savne å være med henne konstant når hun flytter i sommer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg