Snurreleif Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Fort!Ring henne opp igjen og spør om du får ta på wasa-vortan hennes! Har ikke nummeret. Blei overført av ei anna her på huset :+\ Damn you! Gå til Sverige og let henne opp din dumme dumme ku! Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Damn you! Gå til Sverige og let henne opp din dumme dumme ku! Mø Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Jeg vant ikke! Fordi frankrike suger! Hvor mye vant du? Jeg vurderer å tippe idag og 41. Hellas - Spania 4,25 3,30 1,57 47. Russland - Sverige 2,40 2,80 2,50 Nei faen, sugen odds : < Blir sikkert 0-0 (U) i den første, ettersom ingen av lagene har noe å spille for. 3.30 i odds der Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Damn you! Gå til Sverige og let henne opp din dumme dumme ku! Mø Mø sjæl! Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Blir sikkert 0-0 (U) i den første, ettersom ingen av lagene har noe å spille for. 3.30 i odds der Dem har noe å spille for, det heter ære. Spania har nok ingen planer om å spille defensivt Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 (endret) Jeg vant ikke! Fordi frankrike suger! Hvor mye vant du? Jeg vurderer å tippe idag og 41. Hellas - Spania 4,25 3,30 1,57 47. Russland - Sverige 2,40 2,80 2,50 Nei faen, sugen odds : < Sa jo at Italia kom til å vinne Jeg satset 500kr på sammenlagt odds på Italia og Nederland, så herligheten kom på 3475kr EDIT: Hei, Becca Endret 18. juni 2008 av Arinomi Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 God dag, kafeen. ^^ God Dag Epletøsa Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Gambling er styggedom, og dere burde skamme dere. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Gambling er styggedom, og dere burde skamme dere. Det er så kos å ikke skamme seg over noe man burde skamme seg over Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Hahahahahaha!!!!! Jeg fikk akkurat melding fra Vinmonopolet! Whiskyen min er ankommet! Juhuuuuu!!!!! I kveld blir det whiskysmaking. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Blir man vant til whiskysmaken, eller er det like stygt hele tiden? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Hvis du ikke liker smaken av whisky så er det sannsynligvis fordi du aldri har smakt en eneste single malt whisky, men kun drukket burbon eller dårlige blends. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Eneste jeg har drukket er Jack Daniel's Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Teknisk sett er det en Tennessie-whisky Eple. Hvis det eneste du har smakt er Jack så forstår jeg godt at du ikke liker smaken av whisky. Jack smaker parfyme i min gane. Du burde heller prøve noe så enkelt som Lagavulin 16 y.o eller Talisker 10 y.o. Da snakker vi whisky som virkelig er god og lettdrikkelig for de fleste. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 noen som veit om en god nettside som oversetter norsk til latin? Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Teknisk sett er det en Tennessie-whisky Eple. Hvis det eneste du har smakt er Jack så forstår jeg godt at du ikke liker smaken av whisky. Jack smaker parfyme i min gane. Du burde heller prøve noe så enkelt som Lagavulin 16 y.o eller Talisker 10 y.o. Da snakker vi whisky som virkelig er god og lettdrikkelig for de fleste. Var egentlig klar over at Jack er for whiskeykjennere som Paramount er for oss røykere. Ser ikke helt for meg at gammel og god whiskey koster 300kr for en helflaske... Skal til Praha i høst, så skal skrive ned de to, og teste dem om jeg finner dem (Er ikke gammel nok for så sterk drikke, er bare 18 ) Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 (endret) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Teknisk sett er det en Tennessie-whisky Eple. Hvis det eneste du har smakt er Jack så forstår jeg godt at du ikke liker smaken av whisky. Jack smaker parfyme i min gane. Du burde heller prøve noe så enkelt som Lagavulin 16 y.o eller Talisker 10 y.o. Da snakker vi whisky som virkelig er god og lettdrikkelig for de fleste. Var egentlig klar over at Jack er for whiskeykjennere som Paramount er for oss røykere. Ser ikke helt for meg at gammel og god whiskey koster 300kr for en helflaske... Skal til Praha i høst, så skal skrive ned de to, og teste dem om jeg finner dem (Er ikke gammel nok for så sterk drikke, er bare 18 ) Tja, nei. Det er egentlig ikke prisen som avgjør om en whisky er god eller ikke, men det er ofte en sammenheng mellom pris og smak. De whiskyene jeg drikker koster fra ca 390 og oppover. Den som jeg skal hente på polet i dag(siden den er bestillingsvare) koster 760 for ei helflaske(70 cl.). Nå har jeg smakt dyr whisky som ikke passet min gane også, så det er selvsagt en smakssak. Den 10-årige Talisker(som er den jeg liker best) koster 439, Lagavulin 16 y.o kommer på 510 her i Norge. For all del, test det ut i Praha. Red.: jeg liker Jack jeg... Det er selvsagt lov å like Jack. Jeg likte jack før jeg også, men så fikk jeg smaken for whisky i ordets rette forstand - nå klarer jeg ikke smaken av Jack lenger. Her er smaken som baken, men jeg har full forståelse for at folk ikke liker whisky om det eneste de har smakt er Jack, om du forstår hva jeg mener. Endret 18. juni 2008 av Quayle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg