Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Hmm... god morgen folkens. :D

mrbjoern våkner übertidlig helt av seg selv, etter en natt fylt av psykadelliske drømmer, og pedo folk som har vært etter meg. :wee:

Nå har sikkert mrbjoern røykt noe han ikke burde, tenker dere sikkert. For guds skyld, det håper jeg også. Men hvem vet hva som ble puttet i brusen min i går . :ermm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

God morgen forumfolk.

Har akkurat oppdaget at skjermen på min bærbare jobbmaskin holder på å ta kveld! Det passer meg ikke akkurat noe særlig. Den har fått en slik vertikal stripe fra topp til bunn. Fatter ikke vitsen med det tullet der.

Gleder meg til helga. Helga blir strevsom, men spennende. Skal nemlig spille NM i e-dart. Blir en fin test før EM i oktober.

Nå skal jeg distribuere Autocad på en datasal her på bruket, fatter ikke hvorfor Autodesk hater meg, men det gjør de. Lisenshåndteringen deres er en vits nemlig.

Lenke til kommentar
Nå skal jeg distribuere Autocad på en datasal her på bruket, fatter ikke hvorfor Autodesk hater meg, men det gjør de. Lisenshåndteringen deres er en vits nemlig.

Det er litt slit ja, men ey, vår har omsider blitt stabil

Min var stabil helt til den lokale strømleverandøren bestemte seg for å drepe den. Nå må jeg altså installere Autocad på nytt, fikse ny registrering, få ny lisensfil da driten er knyttet til servernavn og serververts-ID(hva nå i svarte det skal forestille). Jeg blir så pissed på slik idiotisk lisensiering, det frister mer å bare finne en lisens på nett og bruke den. :p Hvorfor skal det være enkelere å bruke piratversjoner enn det produktet man faktisk har betalt en skog med penger for? Vi har jo lisens, så teknisk sett så gjør jeg jo ikke noe galt ved å benytte en piratversjon. *sukk*

Lenke til kommentar

Det er litt slit ja, men ey, vår har omsider blitt stabil

Min var stabil helt til den lokale strømleverandøren bestemte seg for å drepe den. Nå må jeg altså installere Autocad på nytt, fikse ny registrering, få ny lisensfil da driten er knyttet til servernavn og serververts-ID(hva nå i svarte det skal forestille). Jeg blir så pissed på slik idiotisk lisensiering, det frister mer å bare finne en lisens på nett og bruke den. :p Hvorfor skal det være enkelere å bruke piratversjoner enn det produktet man faktisk har betalt en skog med penger for? Vi har jo lisens, så teknisk sett så gjør jeg jo ikke noe galt ved å benytte en piratversjon. *sukk*

MAC-adressa?

Synes lisensieringe er bra jeg, når den først funker. Helt til du trenger fler seats og man får tilsendt 420 lisensfiler før den som fungerer riktig

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...