MrBjoern Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Hmm... god morgen folkens. mrbjoern våkner übertidlig helt av seg selv, etter en natt fylt av psykadelliske drømmer, og pedo folk som har vært etter meg. Nå har sikkert mrbjoern røykt noe han ikke burde, tenker dere sikkert. For guds skyld, det håper jeg også. Men hvem vet hva som ble puttet i brusen min i går . Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 God morgen ja . Har litt rar døgnrytme så har ikke sovet i natt. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Digg å våkne av seg selv? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 God morgen forumfolk. Har akkurat oppdaget at skjermen på min bærbare jobbmaskin holder på å ta kveld! Det passer meg ikke akkurat noe særlig. Den har fått en slik vertikal stripe fra topp til bunn. Fatter ikke vitsen med det tullet der. Gleder meg til helga. Helga blir strevsom, men spennende. Skal nemlig spille NM i e-dart. Blir en fin test før EM i oktober. Nå skal jeg distribuere Autocad på en datasal her på bruket, fatter ikke hvorfor Autodesk hater meg, men det gjør de. Lisenshåndteringen deres er en vits nemlig. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Nå skal jeg distribuere Autocad på en datasal her på bruket, fatter ikke hvorfor Autodesk hater meg, men det gjør de. Lisenshåndteringen deres er en vits nemlig. Det er litt slit ja, men ey, vår har omsider blitt stabil Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Nå skal jeg distribuere Autocad på en datasal her på bruket, fatter ikke hvorfor Autodesk hater meg, men det gjør de. Lisenshåndteringen deres er en vits nemlig. Det er litt slit ja, men ey, vår har omsider blitt stabil Min var stabil helt til den lokale strømleverandøren bestemte seg for å drepe den. Nå må jeg altså installere Autocad på nytt, fikse ny registrering, få ny lisensfil da driten er knyttet til servernavn og serververts-ID(hva nå i svarte det skal forestille). Jeg blir så pissed på slik idiotisk lisensiering, det frister mer å bare finne en lisens på nett og bruke den. Hvorfor skal det være enkelere å bruke piratversjoner enn det produktet man faktisk har betalt en skog med penger for? Vi har jo lisens, så teknisk sett så gjør jeg jo ikke noe galt ved å benytte en piratversjon. *sukk* Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Morn morn. Den fine trenden min med å sove lenge ble ødelagt av noen slemme fugler som holder til i trærne utenfor hær. *hente luftgeværet* Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Fikk sminkefjerne sak i øyet . Jeg hater måker : ( En gang bæsjet en måke på ryggen min . Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Husker de gangene jeg skulle gå til en kompis, da måtte jeg alltid gå forbi et sted der det var 3-4 forskjellige måke-reir langs veien. Måtte gå med stokk og paraply der for å overleve.. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Nå skal jeg distribuere Autocad på en datasal her på bruket, fatter ikke hvorfor Autodesk hater meg, men det gjør de. Lisenshåndteringen deres er en vits nemlig. Det er litt slit ja, men ey, vår har omsider blitt stabil Min var stabil helt til den lokale strømleverandøren bestemte seg for å drepe den. Nå må jeg altså installere Autocad på nytt, fikse ny registrering, få ny lisensfil da driten er knyttet til servernavn og serververts-ID(hva nå i svarte det skal forestille). Jeg blir så pissed på slik idiotisk lisensiering, det frister mer å bare finne en lisens på nett og bruke den. Hvorfor skal det være enkelere å bruke piratversjoner enn det produktet man faktisk har betalt en skog med penger for? Vi har jo lisens, så teknisk sett så gjør jeg jo ikke noe galt ved å benytte en piratversjon. *sukk* MAC-adressa? Synes lisensieringe er bra jeg, når den først funker. Helt til du trenger fler seats og man får tilsendt 420 lisensfiler før den som fungerer riktig Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Dette er ikke plassen for slike diskusjoner, men lisensieringa suger småstein. Den er latterlig komplisert og uhåndterlig, men det er nå bare min mening. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Hmmm... Ingen sol ute. Perfekt vær for å polere bilen, så jeg får vel sette igang. (Selv om det er et ork) Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Omfg, det ringte et svenskt kvinnfolk akkurat. Hun hørtes jævlig heit ut Jeg som sjeldent skjønner svensk fikk med meg hvert eneste ord, enda hun snakket sykt fort Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Fort! Ring henne opp igjen og spør om du får ta på wasa-vortan hennes! Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Fort!Ring henne opp igjen og spør om du får ta på wasa-vortan hennes! Har ikke nummeret. Blei overført av ei anna her på huset :+\ Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 PepsiCo: Manndommen min har vondt av deg Tippet ikke du i går? Vant du noe? Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Vant ikke du også da? Faen, sjefen ringte akkuratt å jeg må på jobb allerede på Fredag Var planen at jeg skulle ha fri til neste Onsdag å greier. Aarrg, det var den ferien liksom :( Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Jo, jeg vant, men jeg husker ikke hva PepsiCo tippet på Innså først i dag at jeg hadde vunnet, er ikke lett å se på en papirlapp og tenke at man vinner noe, er liksom ikke noen konfetti som kommer fra taket Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 (endret) Jeg vant ikke! Fordi frankrike suger! Hvor mye vant du? Jeg vurderer å tippe idag og 41. Hellas - Spania 4,25 3,30 1,57 47. Russland - Sverige 2,40 2,80 2,50 Nei faen, sugen odds : < Endret 18. juni 2008 av PepsiCo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg