L4r5 Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Forbanna unødvendig. Både du og han burde kunne gjøre hva dere vil med egen kropp uten å bli dømt på den måten. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 (endret) Kan han ikke få seg sommerjobb et annet sted, Bekki? Snakker med en kompis nå, som mener at tyver er "nesten like ille som homofile", og at homofili er selvvalgt. Han nekter dog å prøve å bli homofil selv. =/ Endret 17. juni 2008 av Kibs Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 stemmer.. det er jo egentli det samme som forskjellsbehandling.. Eller det ER forskjellsbehandling. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Faen ta systemet altså! Urk, det er kjipt når folk skal blande seg borti hvordan andre skal kle seg og te seg. Jeg driter i hvordan folk ser ut så lenge de oppfører seg som folk i nærheten av meg og behandler meg som ett menneske. Kardemommeloven er til for å følges. Forøvrig så er vel jeg egentlig som en streiting å regne. Hvor gammel er kjæresten da? Er han under 18 mersom? Da har jo foreldrene faktisk noe de skulle sagt fortsatt. ;_; Uansett så kan de vel drite i om han farger håret sitt så lenge han ikke oppfører seg ufyselig? Jeg gjentar meg selv merker jeg, må vel sovne nå. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 (endret) Kibs: hvorfor skal en prøve å bli homofil? Jeg har ingenting imot homofile, og det gjør ikke meg noe. Men man skal vel ikke prøve å bli noe man ikke er, enten er man homofil eller så er man det ikke. Man kan ikke bli homofil. Man må vel være populær for at det skal være greitt å farge håret sitt, slik som erlend bratland.. Endret 17. juni 2008 av Ballus Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Hei Ø.B. *vente på Bekkis svar* Kibs: hvorfor skal en prøve å bli homofil?Jeg har ingenting imot homofile, og det gjør ikke meg noe. Men man skal vel ikke prøve å bli noe man ikke er, enten er man homofil eller så er man det ikke. Man kan ikke bli homofil. Fordi fyren mener at folk velger å bli homofile. Og den tanken er så syk for meg at jeg foreslo at han skulle bli homofil for å bevise det. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Kan man handle på kreditt når man er i minus på kontoen, gitt at man har VISA debet eller lignende? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Han er over atten, typisk. Og jo, han kan det. Han leter i Bergen, faktisk. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Kibs: hvorfor skal en prøve å bli homofil?Jeg har ingenting imot homofile, og det gjør ikke meg noe. Men man skal vel ikke prøve å bli noe man ikke er, enten er man homofil eller så er man det ikke. Man kan ikke bli homofil. Man må vel være populær for at det skal være greitt å farge håret sitt, slik som erlend bratland.. Vel på en måte så kan man "bli" homofil. Noen oppdager at man ER homofil senere i livet enn andre, da kan man jo på en måte si at man er "blitt" homofil med årene. Altså, faen ... håper poenget mitt kom frem. Tenk hva som skjer da, den dagen den værste homofoben, plutselig oppdager at han tenner på menn og faktisk kunne tenkt seg ett forhold med en mann. Det er ikke alle som oppdager sin legning før de er blitt voksne og noen undertrykker den jo bevisst eller ubevisst forsåvidt. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Han er over atten, typisk. Og jo, han kan det. Han leter i Bergen, faktisk. Da ordner det seg nok. Teite folk. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Kan man handle på kreditt når man er i minus på kontoen, gitt at man har VISA debet eller lignende? Nei. Du må ha ett kredittkort for å kunne handle når kontoen er tom. Da har du også selvsagt en kredittgrense. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Vel på en måte så kan man "bli" homofil. Noen oppdager at man ER homofil senere i livet enn andre, da kan man jo på en måte si at man er "blitt" homofil med årene. Altså, faen ... håper poenget mitt kom frem. Tenk hva som skjer da, den dagen den værste homofoben, plutselig oppdager at han tenner på menn og faktisk kunne tenkt seg ett forhold med en mann. Det er ikke alle som oppdager sin legning før de er blitt voksne og noen undertrykker den jo bevisst eller ubevisst forsåvidt. Jeg skjønner absolutt hva du mener. Greia med fyren er at han mener folk bare setter seg ned og tenker: "Jeg skal bli homofil.". Og så blir de det. =/ Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Teit når folk er teite. :/ Og jeg har noe imot folk som har noe imot homofili. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Han er over atten, typisk. Og jo, han kan det. Han leter i Bergen, faktisk. Teite foreldrene. Du får ønske ham lykke til, satser på at der ordner seg. Uansett så må jeg legge meg til å sove nå, skal for pokker opp om 5 timer! Jeg skulle legge meg tidlig i kveld jeg, men så ble det besøk her, dusjing med tilhørende barbering her og der - så måtte jeg selvsagt innom her en tur også. Sov godt når dere kommer så lang kafeen. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Og jeg har noe imot folk som har noe imot homofili. Egentlig jeg og. Men ellers digger jeg denne fyren, så han får mene det han mener. Sier klart fra at jeg ikke liker det og sånn, men what to do? Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Kan man handle på kreditt når man er i minus på kontoen, gitt at man har VISA debet eller lignende? Nei. Du må ha ett kredittkort for å kunne handle når kontoen er tom. Da har du også selvsagt en kredittgrense. Var det jeg tenkte. Sparebank1 har ikke transaksjonene mine i rekkefølge, ser det ut som. Jeg er for øyeblikket på 1200kr i minus, og det viser seg at SAS trakk meg for en flybillett på 1900kr først i dag. Men om man ser på listen, og antar at de nyeste er øverst og så går nedover, ser man at SAS trakk meg på morrakvisten i dag, samt at jeg har handlet som vanlig fra da. Jeg vet nemlig at om SAS hadde trukket meg da, ville jeg vært i minus allerede da. Så nå veit jeg ikke hvor mye jeg har brukt, eller om gevinsten fra Norsk Tipping har kommet inn på konto eller ikke. I r confused! Håper du skjønte hva jeg prøver å si Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 blablabla Han har fortsatt alltid vært homofil, han har bare ikke visst det. Det er nå min mening : ) Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Og jeg har noe imot folk som har noe imot homofili. Egentlig jeg og. Men ellers digger jeg denne fyren, så han får mene det han mener. Sier klart fra at jeg ikke liker det og sånn, men what to do? Ja, ja. Han har sikkert lyst til å kunne fly. I dag har jeg ledd nesten konstant hele dagen. Ikke vet jeg hvorfor, men det er gøy og gjør vondt i magen. Hva med dere? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Ja, ja. Han har sikkert lyst til å kunne fly. Hæ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg