Underpants Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Hallo. Jeg viftes på. *Viftes på* Lenke til kommentar
chokke Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Jaja, da har jeg voldtatt min Creative Zen Vision: M om noen vil ha bilder. Nei, har egentlig bare skrudd den opp pga ødelagt skjerm og dermed ubrukelig (i tillegg til mye annet). Er skjermstoff skadelig? :!: Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Reiste hjem i går, Lars. Skulle gitt mye for å være der i dag, egentlig. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Reiste hjem i går, Lars. Skulle gitt mye for å være der i dag, egentlig. Ah... Da skjærte den seg. Ikke så lenge til du ser han igjen da. SKulle vel på Hove sammen om jeg husker riktig Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Han kommer nedover på lørdag, reiser til Arendal på søndagen, sammen med Nie. Blir greit å komme seg litt vekk fra alt maset som skjer. Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Band of Brothers er bare über Kan ikke være mer enig! Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Vondt i skulderen og fryser. Goddamnit. *Massere med sportskrem.* Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Her har man sett ferdig sesong 2 av House MD ^^ det er det nermeste jeg kommer drama idag. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Jeg kommer så nærmt drama i dag at jeg får hodepine. *høre Yiruma og prøve å roe seg ned* Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Jeg kommer så nærmt drama i dag at jeg får hodepine. *høre Yiruma og prøve å roe seg ned* hva nå`? Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Vant 3,4k på LangODDSEN i dag wow, gratz! Satset 500kr på kampene du skal se senere (om de/den ikke er begynt enda, vet ikke) Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Satset 500kr på kampene du skal se senere (om de/den ikke er begynt enda, vet ikke) bah.. jeg vet resultatet anyway... jeg tror heller jeg koser meg med noen episoder fra sesong 3 med house ^^ Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Pft, ikke ett eneste lite takk Eple? Hva er det for slags oppførsel. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Takk, Quayle. :] Ballus: Folka til typen har begynt å gnage på ham om hans stil og ikke minst min stil og det faktum at jeg røyker, og de har tilogmed tatt fra ham muligheten for sommerjobb pga. hull i ørene og ny hårfarge og faenskap, og det har knekt kjæresten litt, og ikke minst meg. Føler det er et jævla kulehull i hjertet mitt en plass. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 og de har tilogmed tatt fra ham muligheten for sommerjobb pga. hull i ørene og ny hårfarge og faenskap,Hvordan i all verden har de gjort det? Skulle han jobbe for dem eller noe? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 (endret) og de har tilogmed tatt fra ham muligheten for sommerjobb pga. hull i ørene og ny hårfarge og faenskap,Hvordan i all verden har de gjort det? Skulle han jobbe for dem eller noe? Japp. Skulle jobbe for faren i banken.Edit: Ikke med kundebehandling, mind you. Endret 17. juni 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Takk, Quayle. :]Ballus: Folka til typen har begynt å gnage på ham om hans stil og ikke minst min stil og det faktum at jeg røyker, og de har tilogmed tatt fra ham muligheten for sommerjobb pga. hull i ørene og ny hårfarge og faenskap, og det har knekt kjæresten litt, og ikke minst meg. Føler det er et jævla kulehull i hjertet mitt en plass. det var jo bare rart... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg