Kris Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Er det bare meg eller er Facebook nede for telling - igjen? Det er nok ikke bare deg nei Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Vi har det fint, bortsett fra når enkelte MÅ kommentere fotballkamper som en skal se reprise av senere idag. Haha, fotball suger uansett Lenke til kommentar
binko Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Fotball er til for å spilles, ikke observeres! Jeg har ikke fått noen positive bemerkninger angående min nye signatur forresten. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Sorry! Tenkte meg ikke om i det hele tatt. Beklager på det sterkeste. Du burde fjerne det du og. De er ikke ferdige, jeg sa bare min mening (basert på visse (aldri klart å skrive det ordet, rett meg) resultater). Går fint, hadde fått visst det anyway av en idiotisk fatter som MÅ skrike at italia skårte. Jeg ba han om å holde kjeft eller dra seg til en hviss uvennlig plass. Er det bare meg eller er Facebook nede for telling - igjen? funker fint her. prøvd å skiftet nb til no? (selv om det ikke skulle være noe problem nå Nederland-romania er kjedelig.. yesh, indeed-. Hmm... jeg tror jeg bare hopper i dusjen jeg. stikker å finner meg litt mat, og slikt. Vi snakkes i morgen en gang, evt på torsdagen Snakkes bjørnen! <3 Fotball er til for å spilles, ikke observeres! Jeg har ikke fått noen positive bemerkninger angående min nye signatur forresten. Jeg digget den! ^^ Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Skal til Rhodos Og ja, solkrem skal huskes. Sist gang var jeg ganske nøye med å bruke solkrem overalt, men endte likvel med at jeg ble veldig solbrent bak leggene. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Er det bare meg eller er Facebook nede for telling - igjen? funker fint her. prøvd å skiftet nb til no? (selv om det ikke skulle være noe problem nå Kan ikke si at jeg noen gang har brukt no-linken. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Kan ikke si at jeg noen gang har brukt no-linken. facebook skifter automatisk noen ganger. kim: uff, jeg hadde ikke solkrem med meg til syden ifjor. Jeg ble bare brun^^ Lenke til kommentar
chokke Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Fytti helvete. Drittmobil (Samsung E-600). Kan ikke overføre fra PC direkte til minnekort, og når jeg skal overføre 500 MB med sanger tar det sin tid med tanke på at ca 34 MB er ledig på selve mobilen. Hate på! Lenke til kommentar
binko Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 (endret) Fotball er til for å spilles, ikke observeres! Jeg har ikke fått noen positive bemerkninger angående min nye signatur forresten. Jeg digget den! ^^ Takk. Nææ. Skal jeg se til og pakke sekken og hoppe til køys litt tidlig i dag da? Haaaa tillater meg å linke til http://www.killsometime.com/video/video.asp?ID=1232 Ler mer og mer hver gang jeg ser den. Endret 17. juni 2008 av Binko Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 kim: uff, jeg hadde ikke solkrem med meg til syden ifjor. Jeg ble bare brun^^ Det får jeg håpe jeg også blir, brun som bare det^^ Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Kan ikke si at jeg noen gang har brukt no-linken. facebook skifter automatisk noen ganger. Jeg har hørt at folk har sagt det, men det har faktisk aldri hendt - i alle fall ikke slik at det har vært synlig i nettleseren. Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Er det noen måte å stoppe en ITunes Store konto på? Gjør jeg ikke det så dreper vel fadern meg snart... Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Facebook funker ikke helt her heller forresten. Får ikke til å skrive til folk feks Lenke til kommentar
Kris Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Facebook funker ikke helt her heller forresten. Får ikke til å skrive til folk feks Jeg får ikke opp forsiden engang jeg Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 (endret) kim: uff, jeg hadde ikke solkrem med meg til syden ifjor. Jeg ble bare brun^^ Det får jeg håpe jeg også blir, brun som bare det^^ good luck så lenge du ikke gjør slik som han ene jeg var med, som brukte 60 i solfaktor, hadde 2 lag med håndkler over seg og lå under en parasoll, enda han gikk i t-skjorte og langshorts. Det var forresten rundt 40 grader da. Han ble ikke brun.. Greitt, jeg gir opp. Face funker ikke. Endret 17. juni 2008 av Ballus Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Er det noen måte å stoppe en ITunes Store konto på? Gjør jeg ikke det så dreper vel fadern meg snart... Ingen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Er det noen måte å stoppe en ITunes Store konto på? Gjør jeg ikke det så dreper vel fadern meg snart... Ingen som kan hjelpe meg? jeg kan få den? Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Tror ikke Han kan hjelpe deg. Lenke til kommentar
binko Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 (endret) Å gud.. Ja? Er rett her, slapp av. Hva vil du, gutt? Joda, Han tar seg tid til det akkurat nå. Slutt på påppkornet! Endret 17. juni 2008 av Binko Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg