Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Oi, ikke post en eneste post til chokke.

Holdt det slik en god stund nå :) .

Why not? :fun: Gratulerer!

Vel, er jo fornøyd med poengene det gir. Men selve karakteren, med tanke på at jeg ligger på 3 i standpunkt føles det som en femmer er noe jeg kunne jobbet for og virkelig svettet for, mens sekseren føles mer som en protest fra sensor sin side (3 seksere, en femmer, en firer og en treer ga han) med tanke på streiken som har gitt halve skolen (og lærerne fri).

Du går på uni. eller noe, og 6 er den laveste karakteren, right?

Neida. ^^ Gratulrerer. :D

Neinei, se over.

wow.

Jeg kan iallefall si gratulerer.

Chokke's postcount har stagnert. den står fast på 9999.

Jo takk, og den skal nok ikke stige med det første. 16 innlegg er lite gøy. 17 er enda verre.

EY! det er ikke OT. dette er sosialt!

Ligger under Off-topic ;) .

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du er vel den eneste som er her... (og meg da^^)

Jeg begynte å bli bekymret her :ermm:

Men ja. Nå forsvinner nok jeg snart også. God treningsøkt i dag (første på lenge Oo) Så man skal dusje, og få i seg litt mer mat å drikke.

Etterpå må man finne frem dressjakken sin. Hurra for 10. klasse avslutning i morgen :D

Ey det har jeg og :D

Lenke til kommentar
Morn alle sammen. :)

Oslo i morgen ja, gadd ikke klikke meg inn for å sjekke hva dere skrev i stad.

Hva må jeg se..? 8D

Han kristne fyren tror jeg... Snakk med the game.

Haha til dere som har 10. klasse avslutning. Vil bare si at jeg har hatt ferie i 3 uker nå =)

Lenke til kommentar
Morn alle sammen. :)

Oslo i morgen ja, gadd ikke klikke meg inn for å sjekke hva dere skrev i stad.

Hva må jeg se..? 8D

Jeg siterer meg selv.

Oslo S, og de narkomane der. Er du heldig får du sikkert også se noen av scene kidsene som sitter på gulvet. Hvis ikke sitter vi på arkaden. oO

Den Kristne mannen med plakaten er ett must å se. I tillig til de artige folkene som løper rundt å deler ut flygeblader på karl johann. Sist var det pirater mot scientologikirken jeg møtte på der. xD

Om du er bra pervers, eller bare japanintressert. Og har mye penger til overs er NeoTokyo (kirkegt. 15.) ett must. Masse anime effekter, og små artige hentai damer i miniskjørt (dukker altså) er til salgs her. :)

Også må du kose deg i Oslo :D

Lenke til kommentar

Ikke glem operaen.

Hmm, hva bør musikkvaliteten være på når jeg skal ha den på mobilen? Satser på at 92 kbps er mer enn nok?

Hmm, vitnemålsutdeling, må man stille opp i dress? Vurderte olabukse og skjorte og kanskje en blazer. Pynting sux.

Lenke til kommentar
Hei hei, hvordan har vi det i dag?

Vi har det fint, bortsett fra når enkelte MÅ kommentere fotballkamper som en skal se reprise av senere idag.

tøff postcount jeg har da^^

chok: ble eid.

Endret av Ballus
Lenke til kommentar
Ikke glem operaen.

Hmm, hva bør musikkvaliteten være på når jeg skal ha den på mobilen? Satser på at 92 kbps er mer enn nok?

Hmm, vitnemålsutdeling, må man stille opp i dress? Vurderte olabukse og skjorte og kanskje en blazer. Pynting sux.

Holder sikkert i massevis.

Lenke til kommentar
Nå er det ikke lenge til jeg drar inn mot gardemoen nei^^

Må bare få lagt inn noen flere episoder av scrubs innpå iPoden, itilfelle maccen går tom for batteri, så er jeg klar til å dra :)

Du får ha en god tur da ;D

Kos deg i sydligere strøk, men husk solkrem!!

Lenke til kommentar
Kan folk VÆÆÆR SÅ SNILL å holde kjeft om hvem som skårer i fotballkamper??

Jeg skal liksom se kampen senere idag... :hrm:

Sorry! Tenkte meg ikke om i det hele tatt. Beklager på det sterkeste. Du burde fjerne det du og. De er ikke ferdige, jeg sa bare min mening (basert på visse (aldri klart å skrive det ordet, rett meg) resultater).

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...