Ballus Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Joda, er sant det. Alltid litt koslig med flyturer, men tenkte bare itilfelle jeg kjeder meg^^ Hadde jeg hatt mac, hadde forsåvidt jeg også tatt den med meg på flytur. Men det gjør jeg ikke med dataen jeg har nå. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Mindre redd for å miste en mac? eller er den andre pcn din rett og slett diger?^^ Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=969632&hl= Ny kafé, for de som er inni hardware Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Jeg hater å være så trøtt at jeg må sove om dagen. *hive i seg litt vann, en hodepinetablett og fruktsukker (et eple)* Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Mindre redd for å miste en mac? eller er den andre pcn din rett og slett diger?^^ Nei, jeg skammer meg for den pc'en jeg har nå. En mac hadde vært fett! Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Mac er fett det, skulle bare ønske jeg hadde noe annet enn en valig macbook. WTB Macbook pro Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Mac er fett det, skulle bare ønske jeg hadde noe annet enn en valig macbook. WTB Macbook pro Det skal man kjøpe seg etter sommeren, når en har penger nok ^^ Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Først blir det iPhone og trommesett Kim+Internett= ikke bra. Har alltid så lyst på en haug med ting. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Først blir det iPhone og trommesett Kim+Internett= ikke bra. Har alltid så lyst på en haug med ting. Jeg har lyst på iphone... Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Mac er fett det, skulle bare ønske jeg hadde noe annet enn en valig macbook. WTB Macbook pro Uff... måtte levere Macbooken min på skolen i dag. Nå har jeg bare en kjip stasjonær PC igjen. Blir nok en Mac av en eller annen type når jeg får spart opp nok. Må si at iMac'ene er utrolig stilige, selv om jeg egentlig burde ha en Macbook. Jeg har lyst på iphone... Jeg har iPhone. :--D Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Mac er fett det, skulle bare ønske jeg hadde noe annet enn en valig macbook. WTB Macbook pro Uff... måtte levere Macbooken min på skolen i dag. Nå har jeg bare en kjip stasjonær PC igjen. Blir nok en Mac av en eller annen type når jeg får spart opp nok. Må si at iMac'ene er utrolig stilige, selv om jeg egentlig burde ha en Macbook. Jeg har lyst på iphone... Jeg har iPhone. :--D Selge? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Først blir det iPhone og trommesett Kim+Internett= ikke bra. Har alltid så lyst på en haug med ting. meto.. Jeg har lyst på iphone... me waants! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Selge? Da skal jeg pokker meg få godt betalt! : D Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Selge? Da skal jeg pokker meg få godt betalt! : D Hvor mye? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Selge? Da skal jeg pokker meg få godt betalt! : D jeg gir deg en boks med pesto og en dansk 10er. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Jeg hadde kjøpt Macbook hvis jeg hadde brukt en PC til noe annet enn å game. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Jeg hadde kjøpt Macbook hvis jeg hadde brukt en PC til noe annet enn å game. Forum? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Jeg hadde kjøpt Macbook hvis jeg hadde brukt en PC til noe annet enn å game. Forum? da hadde en mac vært smuuth. Noe det er uans. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Selge? Da skal jeg pokker meg få godt betalt! : D Hvor mye? 6000,- :--(D Poenget er at jeg må ha en. Og tiden jeg kommer til å være uten en kommer til å være tom og trist. Så jeg anbefaler at du heller kjøper ny eller fra noen som ikke trenger den. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Selge? Da skal jeg pokker meg få godt betalt! : D Hvor mye? 6000,- :--(D Poenget er at jeg må ha en. Og tiden jeg kommer til å være uten en kommer til å være tom og trist. Så jeg anbefaler at du heller kjøper ny eller fra noen som ikke trenger den. Hehe bare tulla med deg, regna ikke med at du ville selge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg