Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tenkte sånn i det hele tatt mann.

Tror du jeg sjekker opp damer med "hey, jeg er moderator på et diskusjonsforum, ekke jeg kul a?" Jiiz.

Meeh..tror jeg trør en tur til sentrum og gjør ifra meg noen ærender. Blir vel nødt til å investere i en mp3-spiller til turen..elkjøp har brukt nå 1mnd for å bare få en stakkars ipod testet. Gir heller den gamle til brodern for en par hundre kroner :shrug:

Lenke til kommentar
Så... teoretiskt sett burde jeg være oppvakt etter 6timer?

Eller er kroppen bare dum og trenger 1-2 uke( r ) på å stille seg inn på slaske-modus?

Nei.

Det er kroppen din som er dum, eller har blitt lurt til å tro at 6 timer er nok. Men du trenger nok minst en time mer søvn.

Tror du jeg sjekker opp damer med "hey, jeg er moderator på et diskusjonsforum, ekke jeg kul a?" Jiiz.

Meeh..tror jeg trør en tur til sentrum og gjør ifra meg noen ærender. Blir vel nødt til å investere i en mp3-spiller til turen..elkjøp har brukt nå 1mnd for å bare få en stakkars ipod testet. Gir heller den gamle til brodern for en par hundre kroner :shrug:

eller du kan gi den til meg? :)

Lenke til kommentar
Skitur, vekkerur eller mikstur? Oh, doprelatert. Hmmm...

Sprøytur. :D

Mikstur kan kanskje brukes. Men da må jeg omarbeide litt tror jeg. Får se hvordan det blir.

bolekur \o/
Vet du hva? Jeg tror det passa perfekt inn jeg. :D

Takk for alle forslaga.

Lenke til kommentar

Man vet aldri hva slags tøser som finns her på HW 0o

Denne funker for meg

"Hei, jeg har ti tusen posts på hw ;D pwle?" :dribble:

Endret av PepsiCo
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...