Snurreleif Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 (endret) Så... teoretiskt sett burde jeg være oppvakt etter 6timer? Eller er kroppen bare dum og trenger 1-2 uke( r ) på å stille seg inn på slaske-modus? Endret 17. juni 2008 av NiXx Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Det er opp til deg å vurdere, men ikke tro du har sjans på henne kun fordi du har moderatorstatus Eh...hvem har nevnt moderatorstatus? oO Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Eh...hvem har nevnt moderatorstatus? oO Skriften under avataren din Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Jeg tenkte sånn i det hele tatt mann. Tror du jeg sjekker opp damer med "hey, jeg er moderator på et diskusjonsforum, ekke jeg kul a?" Jiiz. Meeh..tror jeg trør en tur til sentrum og gjør ifra meg noen ærender. Blir vel nødt til å investere i en mp3-spiller til turen..elkjøp har brukt nå 1mnd for å bare få en stakkars ipod testet. Gir heller den gamle til brodern for en par hundre kroner Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Så... teoretiskt sett burde jeg være oppvakt etter 6timer?Eller er kroppen bare dum og trenger 1-2 uke( r ) på å stille seg inn på slaske-modus? Nei. Det er kroppen din som er dum, eller har blitt lurt til å tro at 6 timer er nok. Men du trenger nok minst en time mer søvn. Jeg tenkte sånn i det hele tatt mann.Tror du jeg sjekker opp damer med "hey, jeg er moderator på et diskusjonsforum, ekke jeg kul a?" Jiiz. Meeh..tror jeg trør en tur til sentrum og gjør ifra meg noen ærender. Blir vel nødt til å investere i en mp3-spiller til turen..elkjøp har brukt nå 1mnd for å bare få en stakkars ipod testet. Gir heller den gamle til brodern for en par hundre kroner eller du kan gi den til meg? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Jeg klarer meg med 6 timer. Null stress. \o/ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Kan noen hjelpe meg? Holder på å skrive et dikt. Noen som har noe doprelatert som slutter på -tur eller -ur eller -dur eller noe lignende? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Ballus Jeg klarer meg faktisk greit med 6timer, og det er vanskelig å få til 7timer om dagen da det er så mye på TV og mange spille å spille igjennom :`( Det jeg irriterer meg mest over er at jeg kun sover 6timer når jeg kan sove lengre Lenke til kommentar
min sin Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Kan noen hjelpe meg? Holder på å skrive et dikt. Noen som har noe doprelatert som slutter på -tur eller -ur eller -dur eller noe lignende? sur, bur, kur, lur? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Herregud, nå skal de sette advarsler på bilannonser óg nå O.o Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Kan noen hjelpe meg? Holder på å skrive et dikt. Noen som har noe doprelatert som slutter på -tur eller -ur eller -dur eller noe lignende? Skitur, vekkerur eller mikstur? Oh, doprelatert. Hmmm... Sprøytur. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Prøv å gjør noe som er veldig utmattende på fredagen da ; ) Trene eller no.. Da er du sliten og trenger automatisk mer søvn. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 sur, bur, kur, lur?Må være minst to stavelser for å passe inn i linja. Men skitt samma. Jeg legger det til siden og fortsetter seinere. Kanskje jeg plutselig får inspirasjonen. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 eller du kan gi den til meg? Nops.Kan noen hjelpe meg?Nissetur. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Kan noen hjelpe meg? Holder på å skrive et dikt. Noen som har noe doprelatert som slutter på -tur eller -ur eller -dur eller noe lignende? bolekur \o/ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Skitur, vekkerur eller mikstur? Oh, doprelatert. Hmmm... Sprøytur. Mikstur kan kanskje brukes. Men da må jeg omarbeide litt tror jeg. Får se hvordan det blir. bolekur \o/Vet du hva? Jeg tror det passa perfekt inn jeg. Takk for alle forslaga. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Prøv å gjør noe som er veldig utmattende på fredagen da ; ) Trene eller no.. Da er du sliten og trenger automatisk mer søvn. Jeg har.... sengekos, det burde jo funke? <.< Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Jeg tenkte sånn i det hele tatt mann.Tror du jeg sjekker opp damer med "hey, jeg er moderator på et diskusjonsforum, ekke jeg kul a?" Jiiz. Man vet aldri hva slags tøser som finns her på HW 0o Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 (endret) Jeg tenkte sånn i det hele tatt mann.Tror du jeg sjekker opp damer med "hey, jeg er moderator på et diskusjonsforum, ekke jeg kul a?" Jiiz. Man vet aldri hva slags tøser som finns her på HW 0o Denne funker for meg "Hei, jeg har ti tusen posts på hw ;D pwle?" Endret 17. juni 2008 av PepsiCo Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 sur, bur, kur, lur?Må være minst to stavelser for å passe inn i linja. Men skitt samma. Jeg legger det til siden og fortsetter seinere. Kanskje jeg plutselig får inspirasjonen. Ukultur. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg