Snurreleif Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Ah, levere skolebøker er digg, er liksom som om å levere inn håndjern etter en litt hef.... jeg mener etter et fengsels-opphold <.< Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Ah, levere skolebøker er digg, er liksom som om å levere inn håndjern etter en litt hef.... jeg mener etter et fengsels-opphold <.< aah, nå har ikke jeg vært borti håndjern før da, men jeg tror deg nok ^^, Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 (endret) Jeg mente vel mer figurativt(?) sett, ikke så bokstavlig av meg at det gjør noe @Bazooka ja, hva med henne? : < Endret 17. juni 2008 av NiXx Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Jeg føler meg overraskende sliten. Etter å ha sovet en god stund, liksom. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Jeg føler meg overraskende sliten. Etter å ha sovet en god stund, liksom. Man gjør som regel det.. Kalles for å ha sovet for mye : ) Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 (endret) Tja.. Jeg har fått trojaner eller noe dritt på sen bærbare. Så nå har jeg boota opp Linux (dualboot ftw) for å ta backup av filene, så skal jeg legge inn XP på nytt. Så har jeg visst noe virus og trojanere på den stasjonære, men ser ut til at virusprogrammet (avast) ikke for reparert enkelte av tingene, fordi det ikke har tilgang selv om det kjører som administrator (Vista vettu). Så er det siste skoledag på torsdag. Da skal jeg være med i teknisk crew for skoleavslutningen (går data/elektronikk). Fredag skal jeg til Oslo og møte en venninne, og det blir nok kjempe koselig. ^^ Hun blir med på HW fotball på lørdag. ^^ Skjer ellers hos folka? Endret 17. juni 2008 av ;P Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Jeg blir sliten av å sove, normalt? Altså.. Sko-Sopp!? Ja.. Sandra Sko-Sopp ^-^ Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Jeg blir sliten av å sove, normalt? kommer ann på hvor lenge du sover : ) Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Det varierer, det som er slitsomt er at hvis jeg sover 6timer i hverdagene, sover jeg ikke lengre i helgene heller : ( Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Jeg føler meg overraskende sliten. Etter å ha sovet en god stund, liksom. Synes ikke du gjør annet enn å sove for tiden jeg Eple. What's up with that? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Fredag skal jeg til Oslo og møte en venninne, og det blir nok kjempe koselig. ^^ Hun blir med på HW fotball på lørdag. ^^Obligatorisk spørsmål, ER HUN HOT? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Det varierer, det som er slitsomt er at hvis jeg sover 6timer i hverdagene, sover jeg ikke lengre i helgene heller : ( Bør kaaanskje sove en time lengre? Og det med helgene er sikkert fordi du har en "indre klokke" som sier deg at du må stå opp. Du forventer at du skal våkne etter 6 timer, for det gjør du ellers i uka ^^ Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Ja.. Sandra Sko-Sopp ^-^ Hvorfor? O.o I don't like mondays \o/ Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Når jeg sover går tiden litt fortere. >_< Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Det varierer, det som er slitsomt er at hvis jeg sover 6timer i hverdagene, sover jeg ikke lengre i helgene heller : ( Bør kaaanskje sove en time lengre? Og det med helgene er sikkert fordi du har en "indre klokke" som sier deg at du må stå opp. Du forventer at du skal våkne etter 6 timer, for det gjør du ellers i uka ^^ Den indreklokka hater jeg, er skikkelig irriterende, mener da at det er 8timer eller noe som er anbefalt sove-lengde for "voksne"? Ja.. Sandra Sko-Sopp ^-^ Hvorfor? O.o I don't like mondays \o/ Vel, fordi jeg kaller henne det : < Hun heter Sandra på ordentlig, og på MSN heter hun Atomsopp, etternavnet hennes minner mistenkelig om "Sko", derfor: Sandra Sko-Sopp ^-^ Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Fredag skal jeg til Oslo og møte en venninne, og det blir nok kjempe koselig. ^^ Hun blir med på HW fotball på lørdag. ^^Obligatorisk spørsmål, ER HUN HOT? Det er opp til deg å vurdere, men ikke tro du har sjans på henne kun fordi du har moderatorstatus Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Fiffig. Jeg trodde merkelig nok at det var onsdag da jeg sto opp i dag, jeg ble meget skuffet da jeg oppdaget at det bare er tirsdag. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 7-8 timer ja, men siden du ikke sover lengre enn 6 timer, så stiller kroppen din seg inn på at den ikke skal sove lenger enn det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg