Demantios Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Sikta vel egentlig til PepsiCo, da han bare nevnte kamp i entall Kamp = Whatever går på TV2 Gleder meg til kampen idag jeg også Er så nedtur at de sender dem likt. Moro for oss som tipper Nederland er imba, det er egentlig sykt hvor bra odds de har for å være så overlegen Romania. Jeg har hørt fra to fotballgeeks jeg kjenner at Italia kommer til å banke Frankrike, siden begge to er likestilte, men Italia har visst en litt bedre spillestil enn Frankrike. Vet ikke jeg Oddsen kan vel forandre seg vel? Blir nok lavere Ingenting som heter bedre spillestil. Kommer helt ann på hvem du er mot Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 (endret) Jeg går for Italia, jeg. Frankrike har en skadet kaptein, og jeg vet ikke om det kommer til å bety noe. Men jeg satser 500kr på de to kampene, så jeg håper på det beste LangODDSEN er fast, og ikke løpende. Den er som den er Endret 17. juni 2008 av Arinomi Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Fotball er så uinteressant uansett at jeg fatter ikke hvorfor folk kaster bort tid på å sitte foran skjermen for å se det. Flott at kampene går samtidig slik at det blir mer sendetid til noe som faktisk er interessant. *sic* Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Så sant så sant ^-^ og Hei kjære (: Meg du kaller kjære? :X Hah...installerte Vista nå nettopp. Installasjonen gikk greit men sånn når den skulle teste min hardware og slikt så stoppet den. Ble ikke sjokkert egentlig. Så jeg restartet, fikk kommet meg uten testen direkte til desktop, åpner IE, skriver inn google.com og maskinen restarter seg automatisk og bootloading tingen til Vista bare "GO FUCK YOUR SELF". Så jeg stappet inn Ubuntu og..vel..here I am. Litt oppdateringer og så skal en så snart begripe seg på linux-delen av forumet. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Flink biril. Du gidder ikke kjøre meg til trafikkstasjonen vel? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Litt deg biril, og veldig mye Sjokoladebamsen min. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Flink biril. Du gidder ikke kjøre meg til trafikkstasjonen vel?Sure. Skal bare trylle opp en bil ut av ræva mi først. Litt deg biril, og veldig mye Sjokoladebamsen min.Uhm...oki. ty. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Sure. Skal bare trylle opp en bil ut av ræva mi først. I'd like to see that Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Jeg også for jeg driver litt med sånn trylling - DET er ett triks jeg ikke har sett før. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Jeg går for Italia, jeg. Frankrike har en skadet kaptein, og jeg vet ikke om det kommer til å bety noe. Men jeg satser 500kr på de to kampene, så jeg håper på det beste LangODDSEN er fast, og ikke løpende. Den er som den er Ahh. Hundrelapp på Nederland+Frankrike :=) Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Ja Jeg skal sitte hos en kompis og tviholde på kupongen min Satser på Nederland og Italia, jeg 12. Nederland - Romania 3,15 3,95 1,65 18. Frankrike - Italia 2,40 3,30 2,20 Nederland er imba, det er egentlig sykt hvor bra odds de har for å være så overlegen Romania. Jeg har hørt fra to fotballgeeks jeg kjenner at Italia kommer til å banke Frankrike, siden begge to er likestilte, men Italia har visst en litt bedre spillestil enn Frankrike. Vet ikke jeg Det er fordi Nederland kommer til å stille B-lag og kaste kampen til Romania. Hvis Romania vinner så ryker to av Nederlands konkurrenter ut. Altså både Italia og Frankrike. Oppsettet er nemlig slik at gruppe A og B og C og D skal kjempe mot hverandre helt frem til finalen og derfor får Nederland en mye enklere vei mot finalen, enn om de hadde måtte møte disse to igjen. Ergo: Ikke tipp på Holland. Eller, jeg hadde i alle fall ikke gjort det. Men nok fotball prat. Mis excusa... Bundy på viasat 4 om en halvtime dere. Bare sier i fra... Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Biril, mens du holder på med den bilen, kan du trylle ut en prosjektor til meg også? Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 (endret) Litt deg biril, og veldig mye Sjokoladebamsen min. Ja best for deg det:P <3 Endret 17. juni 2008 av Sjokoladebamse Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Ja regnet med det JA tenk! BLÆ!!!!!!! Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 NiXx, flørter du med andre? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Ja Ballus, men slapp av, ingen får ta fra oss.... det du vet. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Sååå, hva skjer ellers? =) Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Jeg sitter på jobb nå, kjeder meg som faen, men det er lunch om 3minutter så.. yay! Etter jobb skal jeg møte Sandra Sko-Sopp så det kan bli gøy ^-^ Der? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Jeg sitter på jobb nå, kjeder meg som faen, men det er lunch om 3minutter så.. yay! Etter jobb skal jeg møte Sandra Sko-Sopp så det kan bli gøy ^-^ Der? Jeg har nettop våknet, skal ut til skolen å levere skolebøker før jeg skal møte en veninde ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg