Snurreleif Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 (endret) @Sjokoladebamsen aka hunbun Skjønte jo det da Kjedelig på skolen skjønner jeg? Endret 17. juni 2008 av NiXx Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 @Sjokoladebamsen aka hunbun Skjønte jo det da Kjedelig på skolen skjønner jeg? Tuller du eller? jeg dør... og kan ikke går fordi lærer Rolf vil ha min hjelp ved at han skal intevjue meg om hvor flink han er til å undervise... til en eller anna oppgave han har på høyskolen sin... Men jeg trur jeg går snart... hvis de andre går. Å det gjør de:P Du har det gøy på jobb? Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 (endret) Hun elsker Thomas, han elsker henne. Bedre blir det ikke :love: Elle est folle amoureux. I MORGEN ER HELVETE OVER! Endret 17. juni 2008 av Demille Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Mårn Må bare få si at kampen i går var kjøpt å betalt. Østerrike fortjente å vinne matchen, men macho slapp inn et strømpeskudd fra ballack, åpenbart med vilje. Skuffende å se at nazisvina enda har kontroll over nabolandene sine... Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 (endret) @Demillr Aner ikke hva de franske glosene der var for noe, men det lover jo godt for eksamen din da jeg ikke forstår det kvidder av fransk. Lykke til i morgen! Og hva skjedde med Tysker-Hatet? Endret 17. juni 2008 av NiXx Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Mårn Må bare få si at kampen i går var kjøpt å betalt. Østerrike fortjente å vinne matchen, men macho slapp inn et strømpeskudd fra ballack, åpenbart med vilje. Skuffende å se at nazisvina enda har kontroll over nabolandene sine... Enig. Jeg hadde faenmeg en total odds på 8,39! Satset 200kr på at Polen og Østerrike skulle vinne Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Mårn Må bare få si at kampen i går var kjøpt å betalt. Østerrike fortjente å vinne matchen, men macho slapp inn et strømpeskudd fra ballack, åpenbart med vilje. Skuffende å se at nazisvina enda har kontroll over nabolandene sine... Få ut dine teite meninger her. :----D Tyskland spilte ikke akkurat kjempebra, men jeg synes de fortjener å vinne ettersom Østerrike preserte ikke noe stort bedre. Og slutt nazi-preiket. Jeeez Get over it lxxzm. Aner ikke hva de franske glosene der var for noe, men det lover jo godt for eksamen din da jeg ikke forstår det kvidder av fransk. Lykke til i morgen! Takk :---) Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Enig. Jeg hadde faenmeg en total odds på 8,39! Satset 200kr på at Polen og Østerrike skulle vinne Minner meg på oddsen, pizza, cola og kamp ikveld Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Enig. Jeg hadde faenmeg en total odds på 8,39! Satset 200kr på at Polen og Østerrike skulle vinne Minner meg på oddsen, pizza, cola og kamp ikveld Ja Jeg skal sitte hos en kompis og tviholde på kupongen min Satser på Nederland og Italia, jeg Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Hvilken kamp da? Jeg vurderer dra med meg noen til byen og se Nederland-Romania på Saras Telt Baba O'Riley Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Teite meninger? Hell no child, im the best! *mekke frokost* Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Hvilken kamp da?Jeg vurderer dra med meg noen til byen og se Nederland-Romania på Saras Telt Baba O'Riley Italia - Frankrike og Nederland - Romania Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Det var da ikke måte på fotballsnakk heller. Hva er det med dere fotballfolk å invadere kaféen? Fotball sux0rs, k?! Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Ja Jeg skal sitte hos en kompis og tviholde på kupongen min Satser på Nederland og Italia, jeg 12. Nederland - Romania 3,15 3,95 1,65 18. Frankrike - Italia 2,40 3,30 2,20 Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 (endret) Arinomi: Skjønte det utifra posten. Sikta vel egentlig til PepsiCo, da han bare nevnte kamp i entall edit: Jeg lurer på om vi har TV2 elns O.o Endret 17. juni 2008 av bazukh Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Vik fra meg fotball berm! Lenke til kommentar
mushi Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Gleder meg til kampen idag jeg også Er så nedtur at de sender dem likt. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Ja Jeg skal sitte hos en kompis og tviholde på kupongen min Satser på Nederland og Italia, jeg 12. Nederland - Romania 3,15 3,95 1,65 18. Frankrike - Italia 2,40 3,30 2,20 Nederland er imba, det er egentlig sykt hvor bra odds de har for å være så overlegen Romania. Jeg har hørt fra to fotballgeeks jeg kjenner at Italia kommer til å banke Frankrike, siden begge to er likestilte, men Italia har visst en litt bedre spillestil enn Frankrike. Vet ikke jeg Lenke til kommentar
mushi Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Holder en knapp på frankriket jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg