Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

God morgen kaféfolket!

For ca en halv time siden så var jeg trøtt, skikkelig trøtt. Nå - etter en stor kopp med tjære så er jeg ikke like trøtt lenger. Skal snart traske over til det andre tunet nå, ta en sigg på veien tenker jeg - da er morgenen fullkommen. Skulle gjerne ha sovet lenger i dag også, selv om jeg la meg tidlig i går så fikk jeg ikke sove, jeg husker at jeg så på klokka og at den viste 00:23. Det holder bare ikke når man må opp klokka 6.

Lenke til kommentar

Hæ? Hva/hvem/hvor er det?

biril: Jeg går VELDIG mye hver dag. Så mye, faktisk, at jeg pådro meg senebetennelse på grunn av det :p Hvilket minner meg på at jeg må dra til legen og si at de pillene ikke funka...

Endret av Arinomi
Lenke til kommentar

Hjelper ikke bare å gå, må være litt utfordringer i gåingen :)

Etter fjellturen på søndagen så er jeg helt gåen. Klarer faen ikke å gå ned trappa fra loftstua på en normal måte. Skal hoppe en halvtime/time i badekaret og se om det kanskje kan hjelpe på litt.

Snart er det installering av Vista. Directx10 frister litt og kanskje det hjelper på ustabilitetsproblemene mine jeg har pr dags dato. You'll never know. And then...ubuntu. Dualboot. *rap*

Lenke til kommentar

Møkkanatt!

Våknet klokka to fordi det kjentes ut som om at hjernen prøvde å sprenge seg gjennom hodeskallen. Har sjelden vondt i hodet, og dette var det værste jeg noen gang har kjent. Var såvidt jeg klarte å stå opp og hive i meg noe smertestillende. Heldigvis hjalp det, men det blir ikke like bra søvn i pillerus som ellers.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...