Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg får helt hetta av folk som bruker majones på alt mulig. Majones under ost, liksom. Hva f***? Oo

kek, det spiser jeg nå.

husker selv at jeg spiste majones under osten på en brødskive, visste det ikke engang! syntes det smakte litt rart.. For jeg er ikke vant til det og jeg holder meg vanligvis langt unna majones til vanlig.

Lenke til kommentar
Når vi snakker om soft-is her! Hva i helvete er greia med å ha lakris på softis? Har jo blitt helt vanlig i isbuler? Sånn ekkelt lag med lakris utapå!

Noen som har prøvd?

*lage seg en ny skive med majones*

Nei, huff.. Lakris på iskrem, det er jo bare ekkelt..

Lenke til kommentar
Kibs har så mørk avatar og i SO6 var alle slemme mot meg bortsett fra deg, så tenkte at du ikke var gutt. Veit jo åssen det er nå, da.

Sorry. :ph34r:

Det er fordi jeg har en mørk sjel. *prøve å skape litt mystikk*

Jeg nekter å tro at NgZ var snill. Det er rett og slett umulig for ham. Oo

Du kan se selv. Det begynner et sted etter side 7000 i SO6 hvor Steffy og Bundy begynner å plage meg. Så henger alle seg på. NgZ sier de skal la meg være. Det var så rørende. :cry:

Lenke til kommentar
Når vi snakker om soft-is her! Hva i helvete er greia med å ha lakris på softis? Har jo blitt helt vanlig i isbuler? Sånn ekkelt lag med lakris utapå!

Noen som har prøvd?

Tenker du på lakrisstrø, eller et "lag" med halvflytende lakris?

Lenke til kommentar

Noen som har prøvd?

Lakris. :love: Det er det beste.

Hører du, kibs? Jeg er snill. :wee:

Jeg skal vurdere å tilgi deg. :p

Haha. Du har bare latt som.

Så dette er forumkafèen altså. *kaste i seg beroligende*

Ye be welcome.

Lenke til kommentar

Noen som har prøvd?

Tenker du på lakrisstrø, eller et "lag" med halvflytende lakris?

Forsåvidt begge deler? Det er jo som annanas på pizza.. Det ekkle laget over isen overgår vel strøet.

Lenke til kommentar
Nei, huff.. Lakris på iskrem, det er jo bare ekkelt..

Hvordan skal det gå med ekteskapet vårt? Oo

Du kan se selv. Det begynner et sted etter side 7000 i SO6 hvor Steffy og Bundy begynner å plage meg. Så henger alle seg på. NgZ sier de skal la meg være. Det var så rørende. :cry:

Nekter jeg å tro. Det var sikkert noen som hadde hacket brukeren hans. :yes:

Lenke til kommentar
Tror nok det blir majones og jordbærstrø til sommer'n gitt! Kanskje sjokolade og. Ah...
Jordbærstrøet er jo så kunstig. tuttu-frutti er godt. Men soft-is med sjokolade er nå det beste. Nam. : :dribble:

Sjokostrø er min favoritt. Morsomt å jobbe på Diplom-Is' sitt fryselager, når verkstedet i etasjen under tester softismaskiner. Da sitter man med et halvliters ølglass, med sin egen boks med strø, og fyller på etterhvert som kan spiser seg nedover. :thumbup:

Men man blir litt kvalm, ja...

Endret av Tharos.
Lenke til kommentar
Jordbærstrøet er jo så kunstig. tuttu-frutti er godt. Men soft-is med sjokolade er nå det beste. Nam. : :dribble:

Ja, helt enig! Det er sjokolade som gjør soft-isen, på en måte.

Jeg tror jeg skal holde meg unna majones på iskrem, selv om det ikke er dårlig idè :hmm:

Nei du sier noe der... Men har litt lyst til å prøve!

Vi har 20litersøtter med majones på jobben vi =)

Du skal vær så god å få sende meg en slik en veit jeg. :cool:

Endret av Fisk1
Lenke til kommentar
Hmm.. lurer på om jeg husker det. Jeg synes ikke man skal være slemme med nykomlinger med mindre de helt klart har gjort seg fortjent til det, så man kan si det er deres skyld at de blir frosset ut. :wee:
Lenke til kommentar
Men lakris da du?!

Ja. Og sjokolade. Han nevnte ikke lakris, så da lever jeg i troen om at han synes det er godt. :wee:

Forsåvidt begge deler? Det er jo som annanas på pizza.. Det ekkle laget over isen overgår vel strøet.

Ananas på pizza er jo barbari. Lakris-strø er godt, men skulle gjerne smakt det andre. :hmm:

Jeg vil alltid respektere dine vaner :)

Alle? :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...