Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Det er da det er kjekt å ha et annet eksempel? Min kjære halvsøster. 35 år, blir 36 i år, og jeg tror hun venter sitt åttende barn, med ikke mindre enn seks forskjellige fedre. Spilt fiolin og danset ballett siden hun var fire år gammel. :wee:

Hele mitt verdensbilde går i knas!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg må stå opp klokka seks hver dag. Og det tar livet av meg uansett når jeg står opp. Men jeg har lagt merke til at hvis jeg legger meg tidlig, blir det bare verre.

Grøsser bare av tanken på å forlate den varme senga, sette foten utenfor døra og møte en snøstorm som treffer meg midt i ansiktet og ønsker meg velkommen.

Endret av KittyCat
Lenke til kommentar
Jeg har en 16 år gammel svensk blondine som kaller meg "Tante Rebecca".

Det der kunne vært begynnelsen på en heftig sex fantasi of mine :p

Faen, mamma kom akkurat ned. "Du? Er du våken? Vi har akkurat spist frokost, det står ferskt hjembakt brød på kjøkkenet!"

Oh joy! :D

Endret av Pasient
Lenke til kommentar

Jeg har en 16 år gammel svensk blondine som kaller meg "Tante Rebecca". Jeg føler meg gammel. ><

Er ho heit? :dribble:

Hun er niesen min. Og joda, hun står en del modell for H&M og sånn, så hun er vel over gjennomsnittet pen..

Lenke til kommentar
God døgnrytme er alt. Jeg er en arbeidsløs trygdesnylter, men jeg har fortsatt ok døgnrytme. Det er koselig. For om jeg vil, så kan jeg faktisk rekke ting som stenger klokka 3.

Står opp mellom 09:00 og 12:00 til vanlig. Det varierer, men i det siste har jeg aldri stått opp etter 12.

Bestemte meg på forhånd at når jeg sluttet i jobben, skulle jeg ikke sitte oppe så lenge jeg ville og stå i skapelig tid slik at jeg var trøtt om kvelden.

Mandag: 08.00

Tirsdag: 07.15

Go me!

Lenke til kommentar
Jeg må stå opp klokka seks hver dag. Og det tar livet av meg uansett når jeg står opp. Men jeg har lagt merke til at hvis jeg legger meg tidlig, blir det bare verre.

Grøsser bare av tanken på å forlate den varme senga, sette foten utenfor døra og møte en snøstorm som treffer meg midt i ansiktet og ønsker meg velkommen.

Samma her, men i tillegg må jeg gå i 20 min til busstoppet i masse snø :hrm:

Lenke til kommentar

Spørs vel på hvilket stadie av søvnen er i, er ikke det noe slikt? Om en sover bare 4 timer, så er en ikke i så dyp søvn, men om en har sovet 10 timer, er det verre?

Jeg sliter med å stå opp rett og slett fordi soverommet er så sabla kaldt. Når jeg bygger en gang, skal jeg lage et soverom med kunstig dagslys og komforttemperatur når jeg skal stå opp. Høres ikke særlig miljøvennlig i disse miljøtider, men men.

Lenke til kommentar
Spørs vel på hvilket stadie av søvnen er i, er ikke det noe slikt? Om en sover bare 4 timer, så er en ikke i så dyp søvn, men om en har sovet 10 timer, er det verre?

Jeg sliter med å stå opp rett og slett fordi soverommet er så sabla kaldt. Når jeg bygger en gang, skal jeg lage et soverom med kunstig dagslys og komforttemperatur når jeg skal stå opp. Høres ikke særlig miljøvennlig i disse miljøtider, men men.

Screw miljøet, komfort er best. :)

Lenke til kommentar

Samma her, men i tillegg må jeg gå i 20 min til busstoppet i masse snø :hrm:

Det er slikt som får meg til å bli umotivert. Jeg må også ta bussen. Tar først en for å rekke en annen, og det var ikke alltid jeg rakk den. Så jeg måtte sitte på til et sted langt ute i gokk. Men tror du ikke den bussen kjørte forbi meg? Sto i to timer og venta på en ny buss som aldri kom, helt til mamma henta meg. Kjempefint når det er så kaldt at det fryser istapper på nesa.

Lenke til kommentar
Red.: /\

lolwut?

And so it should!

Men hvem er da de dydige?!

Om man virker snill og ordentlig, men er et ludder på innsiden, selv om ingen får se det ludderet. Er man ikke da et ludder uansett faen? Er jo det som er på innsiden som teller.

Dypt, ikke sant? :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...