Kibs Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 (endret) Åja. Teite Alba. =/ Forresten noen som vet om jeg kan kreve på meg studentstatus på søndag/mandag? =/ Endret 16. juni 2008 av Kibs Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Det er en feil med de avaterene, Skarstad. Det er ikke nok pupp på dem. Sheesh, ha litt klasse. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Åja. Teite Alba. =/ Forresten noen som vet om jeg kan kreve på meg studentstatus på søndag/mandag? =/ Hvorfor skulle du ikke kunne det? Forutsatt at du faktisk er det og har studiebevis såklart. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Hvorfor skulle du ikke kunne det? Forutsatt at du faktisk er det og har studiebevis såklart. Jeg slutter vel strengt tatt å være student nå på torsdag. Men har fortsatt studentbevis det står 2007-2008 på. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Studentbevis funker gjennom sommeren. Er til høsten du må ha nytt stempel. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Hvis jeg husker rett, så gjelder studiebeviset frem til neste semester starter. I praksis til 1. september. Men nå er det en stund siden jeg var student, så ting kan ha forandret seg. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Men da er det jo fint. ^^ Sparer 400 kr. Weeehey! Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Hmm, lurer på om jeg skal prøve og lage Kim Possible-skin til team fortress 2 Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Jessica Alba er en billig tøs i forhold til Kirsten Dunst og Hilarie Burton. Skjønner jo at jentene her i tråden og ellers i verden, har ei høne å plukke med Alba. 99,99% av alle mannfolk (inkludert homofile) hadde gladelig gått til sengs med henne, noe som antagelig gjør jentefolkken en smule misunnelig? Dårlig skuespiller, men det er i alle fall Dunst også. Men who cares? Alba er deilig og da er det samme faen. Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Gjør det! Da går i i gang med en gang nuh! Jessica Alba er en billig tøs i forhold til Kirsten Dunst og Hilarie Burton. Skjønner jo at jentene her i tråden og ellers i verden, har ei høne å plukke med Alba. 99,99% av alle mannfolk (inkludert homofile) hadde gladelig gått til sengs med henne, noe som antagelig gjør jentefolkken en smule misunnelig? Dårlig skuespiller, men det er i alle fall Dunst også. Men who cares? Alba er deilig og da er det samme faen. Dude, Jennifer Ellison, nuff said Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Jeg har nettopp fått to nei fra gutter som ellers er generelt sett ganske kåte på å ta Alba, begge heterofile. Pluss at jeg vet om i hvert fall 15-20 homser som ikke hadde rørt henne pga. fitteangst (I am not kidding) og i hvert fall et par tusen homser som ikke hadde rørt henne fordi hun er jente. Sikkert ålreit å dele seng med, men ikkenoe tull. Jeg, som bifil jente, takker fint nei til henne, og tar heller Dunst eller Burton. Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 (endret) Dere eier jo ikke smak. Er Emmy Rossum som gjelder. Endret 16. juni 2008 av hawaii2k Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Bladi Bladi blad, jeg skal ihvertfall prøve og gjøre noe produktivt, nemlig og lage et Kim Possible-skin til scout'en i Team Fortress 2 Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Eplefe: "Jeg har nettopp fått to nei fra gutter som ellers er generelt sett ganske kåte på å ta Alba, begge heterofile." Den må du utdype for meg gitt. 2 stykken hetrofile mannfolk som er kåte på Alba, men som ikke vil gå til sengs med henne? Ehmm, skurrer for meg, den der. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 (endret) Eplefe: "Jeg har nettopp fått to nei fra gutter som ellers er generelt sett ganske kåte på å ta Alba, begge heterofile." Den må du utdype for meg gitt. 2 stykken hetrofile mannfolk som er kåte på Alba, men som ikke vil gå til sengs med henne? Ehmm, skurrer for meg, den der. To heterofile gutter som vanligvis er ganske kåte har sagt nei takk til å ta Alba. Blir bedre med et komma: "Jeg har nettopp fått to nei fra gutter som ellers er generelt sett ganske kåte, på å ta Alba, begge heterofile." Eller. Ikke så mye bedre. Teite setninger. Endret 16. juni 2008 av Kibs Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 (endret) Eplefe: "Jeg har nettopp fått to nei fra gutter, som ellers er generelt sett ganske kåte, på å ta Alba, begge heterofile." Den må du utdype for meg gitt. 2 stykken hetrofile mannfolk som er kåte på Alba, men som ikke vil gå til sengs med henne? Ehmm, skurrer for meg, den der. fixed Manglet et par komma rundt den innskutte setningen. (Tipper jeg) *highfive* til Kibs, som slo meg på målstreken Endret 16. juni 2008 av Llandari Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Jeg har nettopp fått to nei fra gutter som ellers er generelt sett ganske kåte på å ta Alba, begge heterofile. Pluss at jeg vet om i hvert fall 15-20 homser som ikke hadde rørt henne pga. fitteangst (I am not kidding) og i hvert fall et par tusen homser som ikke hadde rørt henne fordi hun er jente. Sikkert ålreit å dele seng med, men ikkenoe tull. Jeg, som bifil jente, takker fint nei til henne, og tar heller Dunst eller Burton. Jeg trodde du hadde type lille venn. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Jeg trodde du hadde type lille venn. Og derfor kan en ikke finne andre personer tiltrekkende? Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 (endret) Jeg trodde du hadde type lille venn. Dude, celebs er unntatt fra sånne små detaljer som type/dame Edit: Kibs sa det bedre. Endret 16. juni 2008 av Llandari Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg