Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jessica Alba er en billig tøs i forhold til Kirsten Dunst og Hilarie Burton.

Skjønner jo at jentene her i tråden og ellers i verden, har ei høne å plukke med Alba. 99,99% av alle mannfolk (inkludert homofile) hadde gladelig gått til sengs med henne, noe som antagelig gjør jentefolkken en smule misunnelig? :p

 

Dårlig skuespiller, men det er i alle fall Dunst også. Men who cares? Alba er deilig og da er det samme faen.

Lenke til kommentar
Gjør det!

Da går i i gang med en gang nuh!

 

Jessica Alba er en billig tøs i forhold til Kirsten Dunst og Hilarie Burton.

Skjønner jo at jentene her i tråden og ellers i verden, har ei høne å plukke med Alba. 99,99% av alle mannfolk (inkludert homofile) hadde gladelig gått til sengs med henne, noe som antagelig gjør jentefolkken en smule misunnelig? :p

 

Dårlig skuespiller, men det er i alle fall Dunst også. Men who cares? Alba er deilig og da er det samme faen.

 

Dude, Jennifer Ellison, nuff said

Lenke til kommentar

Jeg har nettopp fått to nei fra gutter som ellers er generelt sett ganske kåte på å ta Alba, begge heterofile. Pluss at jeg vet om i hvert fall 15-20 homser som ikke hadde rørt henne pga. fitteangst (I am not kidding) og i hvert fall et par tusen homser som ikke hadde rørt henne fordi hun er jente. Sikkert ålreit å dele seng med, men ikkenoe tull. Jeg, som bifil jente, takker fint nei til henne, og tar heller Dunst eller Burton. :)

Lenke til kommentar
Eplefe: "Jeg har nettopp fått to nei fra gutter som ellers er generelt sett ganske kåte på å ta Alba, begge heterofile."

 

Den må du utdype for meg gitt. 2 stykken hetrofile mannfolk som er kåte på Alba, men som ikke vil gå til sengs med henne? Ehmm, skurrer for meg, den der.

To heterofile gutter som vanligvis er ganske kåte har sagt nei takk til å ta Alba. Blir bedre med et komma: "Jeg har nettopp fått to nei fra gutter som ellers er generelt sett ganske kåte, på å ta Alba, begge heterofile." Eller. Ikke så mye bedre. Teite setninger.

Endret av Kibs
Lenke til kommentar
Eplefe: "Jeg har nettopp fått to nei fra gutter, som ellers er generelt sett ganske kåte, på å ta Alba, begge heterofile."

 

Den må du utdype for meg gitt. 2 stykken hetrofile mannfolk som er kåte på Alba, men som ikke vil gå til sengs med henne? Ehmm, skurrer for meg, den der.

 

:dremel: fixed

 

Manglet et par komma rundt den innskutte setningen. (Tipper jeg)

 

 

*highfive* til Kibs, som slo meg på målstreken

Endret av Llandari
Lenke til kommentar
Jeg har nettopp fått to nei fra gutter som ellers er generelt sett ganske kåte på å ta Alba, begge heterofile. Pluss at jeg vet om i hvert fall 15-20 homser som ikke hadde rørt henne pga. fitteangst (I am not kidding) og i hvert fall et par tusen homser som ikke hadde rørt henne fordi hun er jente. Sikkert ålreit å dele seng med, men ikkenoe tull. Jeg, som bifil jente, takker fint nei til henne, og tar heller Dunst eller Burton. :)

 

Jeg trodde du hadde type lille venn.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...