Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har halv dag i morgen. Resten av dagen skal brukes til å øve på "The Eagles - Desperado" som skal fremføres på avslutningen. Jeg har smålig nerver, siden avslutningen er på onsdag. Og jeg fremdeles ikke klarer å spille noe som er pent å høre på/greit å synge til. xD

Lenke til kommentar
Ser inn i begge fra stua.

Men akkurat nå ser jeg ikke inn i noen av dem, siden jeg er og besøker foreldrene mine en liten tur.

Åja, daså. Blir det din seng, da?

Hehe. Gammelt bilde av meg som ligger der.

link

Ellers har vi jo alltids ett oppdatert bilde, etter at jeg fikset håret sist. xD

link

Nommin. ^^

Jeg blir støtt av avataren til Nora. Den får meg til å føle meg skikkelig rævva faktisk.

Velkommen til jentenes verden.

Lenke til kommentar
....Og med det tror jeg jeg tar natta. Skolefotootografering i morra, og og og BALL på kvelden.

Vil ikke på jævla skoleball. Greittttt.

Hva galt med skoleball? :-|

Alt. Jeg hater tilstelninger som er laget, regissert av, organisert og holdt under kontroll av skolen.

...som er en eneste svær anus med Ungd.skole-mafiaen som yppersterasshøl.

Ikke en eneste liten bit vitner om at jeg finner glede av å dra dit i morgen. Bortsett fra at jeg kan drikke meg snydens på nachspiel etterpå...

Og det er jo en bra ting. Eller hva?

Lenke til kommentar
Alt. Jeg hater tilstelninger som er laget, regissert av, organisert og holdt under kontroll av skolen.

Ikke en eneste liten bit vitner om at jeg finner glede av å dra dit i morgen. Bortsett fra at jeg kan drikke meg snydens på nachspiel etterpå...

Vel, er man ikke "likt" på skolen så...sure :shrug:
...
Du kom ikke forige helg... :(
Unnskyld :(
Lenke til kommentar

Vel, er man ikke "likt" på skolen så...sure :shrug:

Såklart. Kan de ikke bare la lonersene være i stedet for å prøve å inkludere dem i et samfunn? X)

Fair enough. Da kan jeg sitte i et hjørne og sture og ønske jeg var hjemme da. :wee:

Vent, jeg glemte delen hvor jeg må få dere til å syntes synd på meg..! :D

AAA I`M SO LONELY SOMEONE HELP ME!

Jeg står opp til tonene av MCR hver dag. MCR- Cancer. Så gråter jeg litt over hvor ensom jeg er, før jeg går ned og må SMØRE MIN EGEN MATPAKKE!!

Alle andre får matpakke av mammaene sine! MEN IKKE JEG!

Og på toppen av det hele - jeg må GÅ til skolen! SOM ER OVER 1,2KM UNNA!

Så barberer jeg meg. Og bruker sjansen til å kutte meg litt. Deretter skriver jeg lyrikken til cancer med blod i speilet, før jeg fotograferer det og laster det opp under brukernavnet "nooneunderstandsme666" på dA.

Endret av Binko
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...