Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er vel like riktig å si at folk prater ekstremt mindre når dem er nervøse :)

Jeg har akkurat våknet opp fra en merkelig drøm, drømte at jeg var med en politibil til en leilighet hvor vi brøt oss inn og skulle stjele penger, men når jeg hadde kommet meg inn så stakk de andre av :p

Lenke til kommentar
Som om du er noe mindre ekstrem? :pRiktignok andre veien da. Fort gjort å prate mye om man er nervøs.

Eller lite. Tenk. :p

Bare snakk du, uansett hvem du møter. De er jo bare heldige som får høre stemmen din. ;)

Det er vel like riktig å si at folk prater ekstremt mindre når dem er nervøse :)

Niks. Man må nok si "ekstremt mye mindre". "veldig mindre" "ekstremt mindre" o.l. brukes av en eller annen grunn ikke i norsk.

Endret av NgZ
Lenke til kommentar

Aalton!! :love:

Bare snakk du, uansett hvem du møter. De er jo bare heldige som får høre stemmen din. ;)

Du sier så.

Niks. Man må nok si "ekstremt mye mindre". "veldig mindre" "ekstremt mindre" o.l. brukes av en eller annen grunn ikke i norsk.

Og du pirker aldri?

Lenke til kommentar

Du sier så.

Og du pirker aldri?

Jeg sier så, og jeg har rett.

Nå pirket jeg ikke på noen som sa noe feil da. Jeg pirket på noen som (feil)pirket. Det er noe helt annet. :wee:

Lenke til kommentar
*pirke på Aalton*

xD Dust.

Det trenger du ikke, NgZ er bare hyggelig, men om noen andre prøver seg derimot, da er det hammeren i bordet, slikt er ikke aktuelt :p

Er NgZ hyggelig? Jeg trodde han var en overlegen dust, jeg. :hmm:

Lenke til kommentar
Det trenger du ikke, NgZ er bare hyggelig, men om noen andre prøver seg derimot, da er det hammeren i bordet, slikt er ikke aktuelt :p
Me bes nice.

xD Dust.
Det var ikke like gøy som å pirke på deg. :p

Er NgZ hyggelig? Jeg trodde han var en overlegen dust, jeg. :hmm:
:cry:

Dumma! :p

Endret av NgZ
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...