Kibs Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Som om du er noe mindre ekstrem? Riktignok andre veien da. Fort gjort å prate mye om man er nervøs. Eller lite. Tenk. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Men jeg må nesten stikke. Skal ut en tur. Dere får kose dere på kafè. Hmm. Kanskje jeg skal på ordentlig kafè? IRL, liksom! Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Det er vel like riktig å si at folk prater ekstremt mindre når dem er nervøse Jeg har akkurat våknet opp fra en merkelig drøm, drømte at jeg var med en politibil til en leilighet hvor vi brøt oss inn og skulle stjele penger, men når jeg hadde kommet meg inn så stakk de andre av Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) Som om du er noe mindre ekstrem? Riktignok andre veien da. Fort gjort å prate mye om man er nervøs. Eller lite. Tenk. Bare snakk du, uansett hvem du møter. De er jo bare heldige som får høre stemmen din. Det er vel like riktig å si at folk prater ekstremt mindre når dem er nervøse Niks. Man må nok si "ekstremt mye mindre". "veldig mindre" "ekstremt mindre" o.l. brukes av en eller annen grunn ikke i norsk. Endret 12. januar 2008 av NgZ Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Aalton!! Bare snakk du, uansett hvem du møter. De er jo bare heldige som får høre stemmen din. Du sier så. Niks. Man må nok si "ekstremt mye mindre". "veldig mindre" "ekstremt mindre" o.l. brukes av en eller annen grunn ikke i norsk. Og du pirker aldri? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Bare snakk du, uansett hvem du møter. De er jo bare heldige som får høre stemmen din. Du sier så. Niks. Man må nok si "ekstremt mye mindre". "veldig mindre" "ekstremt mindre" o.l. brukes av en eller annen grunn ikke i norsk. Og du pirker aldri? Jeg sier så, og jeg har rett. Nå pirket jeg ikke på noen som sa noe feil da. Jeg pirket på noen som (feil)pirket. Det er noe helt annet. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Æsj, da var familien hjemme igjen... Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Er dette en etterfølger av SO? Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 NgZ; Jeg liker at du sier ifra jeg, alltid greit å få en liten pekepinn på noe man ikke skriver korrekt. Så pirk videre.. Kibs Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Jeg sier så, og jeg har rett. Nå pirket jeg ikke på noen som sa noe feil da. Jeg pirket på noen som (feil)pirket. Det er noe helt annet. Du pirket jo på Aalton. Man kan ikke pirke på Aalton. Oo Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Er dette en etterfølger av SO? Nei, dette er noe "annet" Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 NgZ; Jeg liker at du sier ifra jeg, alltid greit å få en liten pekepinn på noe man ikke skriver korrekt. Så pirk videre.. Kibs Nå driver liksom jeg med beskyttelse av din skriving her. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Er dette en etterfølger av SO? Ja, dette er tråden der du poster meningsløse innlegg som får oss til å le ja. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Nå driver liksom jeg med beskyttelse av din skriving her. Det trenger du ikke, NgZ er bare hyggelig, men om noen andre prøver seg derimot, da er det hammeren i bordet, slikt er ikke aktuelt Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 *pirke på Aalton* xD Dust. Det trenger du ikke, NgZ er bare hyggelig, men om noen andre prøver seg derimot, da er det hammeren i bordet, slikt er ikke aktuelt Er NgZ hyggelig? Jeg trodde han var en overlegen dust, jeg. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) Det trenger du ikke, NgZ er bare hyggelig, men om noen andre prøver seg derimot, da er det hammeren i bordet, slikt er ikke aktuelt Me bes nice. xD Dust.Det var ikke like gøy som å pirke på deg. Er NgZ hyggelig? Jeg trodde han var en overlegen dust, jeg. Dumma! Endret 12. januar 2008 av NgZ Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) Kibs; Kjære, ser du ikke ironien min? Endret 12. januar 2008 av Aalton Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Dumma! Personangrep!!! Kibs; Kjære, ser du ikke ironien min? Ser du ikke min? Naww, du kalte meg kjære. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Torbjørn Egner laget mange svingende sanger! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg