Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
VARIERER det?

Ja, noen ganger fungerer du som mannen i forholdet, og iblant ikke :p

Haha, så morsomme dere er. Snart forvirrer dere kjønnsidentiteten min, og så blir jeg Smurfen2 :(

Jeg tror ikke det blir sååå ille.

Smurfen har foresten fått en mnd med ferie, fått med dere det? De som har ønsker om å bli konge i rpp, bør benytte anledningen.

Lenke til kommentar
Jeg spilte jo Oblivion senest i dag. Ikke min feil at du liker femi spill som wii. :dontgetit:
Kaller du Link femi? HVA? HVA?! Oki, han er kanskje femi. Men Zelda-spillene er stort sett konge. :wee: Ikke min skyld at den 3. RAMsloten på hovekortetmitt var defekt, så jeg er uten spillmaskinen min. :(

Ballus: Hjalp det? :p

Lenke til kommentar
Not at all : )
Må jeg legge til hvordan jeg feilsøkte med memtest, og fant ut at det var allokering av minneadresser til brikken på den tredje ramslotten som ikke fungerte slik en skulle under flytting av større datablokker? DET må jo hjlpe ffs. :wee:
Lenke til kommentar
Hah, you wish. Dette er private bilder som vi ikke ønsker å dele med omverden. Hvordan Sjur fikk tak i dem er for meg fortsatt et mysterium.

And we're thinking... :hmm:

Not at all : )
Må jeg legge til hvordan jeg feilsøkte med memtest, og fant ut at det var allokering av minneadresser til brikken på den tredje ramslotten som ikke fungerte slik en skulle under flytting av større datablokker? DET må jo hjlpe ffs. :wee:

Nå hørtes du bare grodd ut :ermm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...