Kibs Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Nåh. Skal jeg bli holdt utafor i jenteklubben igjen? Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Nora er veldig fint navn det også Er litt kjedelig. Men du må være ny. Såe... Har du en historie å fortelle? Helst om hvorfor du er her, eller hvordan du ramla inn. Men andre historier er greit det også Nåh. Skal jeg bli holdt utafor i jenteklubben igjen? Vi er jo ikke heeelt sikker på om du er jente da Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Vi er jo ikke heeelt sikker på om du er jente da Det er jeg. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Er litt kjedelig. Men du må være ny. Såe... Har du en historie å fortelle? Helst om hvorfor du er her, eller hvordan du ramla inn. Men andre historier er greit det også Vi er jo ikke heeelt sikker på om du er jente da HUN ER SØSTRA TIL MUSHI!! Vel, enten må jeg eller så må NgZ få være med i klubben. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 (endret) Og da fikk du lyst på pølser? Jeg blir litt skeptisk. Gjett om jeg så den komme. Sult <-> hunger <-> hig <-> lengsel, okay? Endret 15. juni 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
min sin Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 har vel ingen morsom historie, får lyst til å finne på en som involverer koder i aviser og elefanter, men er nok bare at mushi er storesøsteren min Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 HUN ER SØSTRA TIL MUSHI!! Vel, enten må jeg eller så må NgZ få være med i klubben. Kult Du og sææsten kan bytte på å være med i klubben? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Gjett om jeg så den komme. Sult <-> hunger <-> hig <-> lengsel <-> demille Kult Du og sææsten kan bytte på å være med i klubben? Egentlig synes jeg bare folk kan bestemme seg for hvem av oss som er jente. Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 har vel ingen morsom historie, får lyst til å finne på en som involverer koder i aviser og elefanter, men er nok bare at mushi er storesøsteren min FRESH MEAT Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 (endret) Dobbelpost. *miksetrikse* Endret 15. juni 2008 av NgZ Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Gjett om jeg så den komme. Sult <-> hunger <-> hig <-> lengsel, okay? Sikkert.... har vel ingen morsom historie, får lyst til å finne på en som involverer koder i aviser og elefanter, men er nok bare at mushi er storesøsteren min Neida, finn på noe spennende Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Du og sææsten kan bytte på å være med i klubben?But I am a b0y and thats liek true. =/ Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Gjett om jeg så den komme. Sult <-> hunger <-> hig <-> lengsel, okay? Me love you ;* Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Egentlig synes jeg bare folk kan bestemme seg for hvem av oss som er jente. Jeg tror det varierer fra dag til dag, derfor er det litt vanskelig å bestemme seg. But I am a b0y and thats liek true. )& Jada... Går så bra så *klappe på hodet* Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Jeg tror det varierer fra dag til dag, derfor er det litt vanskelig å bestemme seg. VARIERER det? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Egentlig synes jeg bare folk kan bestemme seg for hvem av oss som er jente. Jeg tror det varierer fra dag til dag, derfor er det litt vanskelig å bestemme seg. But I am a b0y and thats liek true. =/ Jada... Går så bra så *klappe på hodet* Haha, så morsomme dere er. Snart forvirrer dere kjønnsidentiteten min, og så blir jeg Smurfen2 Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Haha, så morsomme dere er. Snart forvirrer dere kjønnsidentiteten min, og så blir jeg Smurfen2 Døh. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Hvordan kasster du ting ut fra Inventoryen på Oblivion? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg