Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
EDIT 2: Jeg bor ikke i Mosjøen eller noe annet sted whatsoever på Helgeland, om noen skulle tro det. Jeg hadde bare hørt at Mosjøen er midtpunktet :p

Det høres ut som du sier det er noe negativt med Mosjøen/Helgeland. -_-

Lenke til kommentar

Ja huff, tenk om noen trodde jeg bodde i Mosjøen. Det ville vært helt avskyelig.

Mer seriøst: Ingenting galt med Mosjøen/Helgeland. Men det er jeg egentlig ikke rette person til å bedømme, da jeg ikke har vært der annet enn gjennomfarting med bil/tog/fly...

Lenke til kommentar
Hudkrem er noe kliss. Går den klissete følelsen over på armene etterhvert? Halp?

Det går over. Pust rolig. Inn og uuuuut.. iiiiinnn ooooog uuuuuuut!

Ja huff, tenk om noen trodde jeg bodde i Mosjøen. Det ville vært helt avskyelig.

Mer seriøst: Ingenting galt med Mosjøen/Helgeland. Men det er jeg egentlig ikke rette person til å bedømme, da jeg ikke har vært der annet enn gjennomfarting med bil/tog/fly...

Mosjøen suger max. Ellers er det mye fint på Helgeland. :)

Lenke til kommentar

Jeg synes ikke Trondheim burde vært hovedstad, ville vært mas og pes med å få Stortinget og alt til å passe inni byen (masse verneverdige bygninger osv), eller med å eventuelt bygge en ny bydel som hovedstad.

Jeg stemmer heller for å bygge en helt ny hovedstad på Helgeland da Helgeland faktisk er midt i landet (hørte du den Kibs?). Å bygge infrastruktur for fly/tog/bil opp dit har vi råd, ikke så fryktelig langt unna Trondheim uansett (om man ser stort på det).

Om det blir litt trangt og vanskelig å finne gode plasser å bygge på Helgeland er det bare fint, jeg mener en norsk hovedstad burde klynge seg fast i fjellsidene. Det ville reflektert den norske folkeånden.

Lenke til kommentar
Jeg stemmer heller for å bygge en helt ny hovedstad på Helgeland da Helgeland faktisk er midt i landet (hørte du den Kibs?). Å bygge infrastruktur for fly/tog/bil opp dit har vi råd, ikke så fryktelig langt unna Trondheim uansett (om man ser stort på det).

Om det blir litt trangt og vanskelig å finne gode plasser å bygge på Helgeland er det bare fint, jeg mener en norsk hovedstad burde klynge seg fast i fjellsidene. Det ville reflektert den norske folkeånden.

ALDRI I LIVET!!! Ikke tale om at Helgeland skal forpestes! Nei, da skal heller NordNorge bli en egen stat. Fy f..

Endret av Kibs
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...