A-Jay Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 (endret) Sameboe: Sant, sant. Endret 15. juni 2008 av A-Jay Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 EDIT 2: Jeg bor ikke i Mosjøen eller noe annet sted whatsoever på Helgeland, om noen skulle tro det. Jeg hadde bare hørt at Mosjøen er midtpunktet Det høres ut som du sier det er noe negativt med Mosjøen/Helgeland. -_- Lenke til kommentar
K.. Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Hudkrem er noe kliss. Går den klissete følelsen over på armene etterhvert? Halp? Also, Trondheim burde være hovedstad siden den er stor og mer midt i landet enn Oslo. Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Ja huff, tenk om noen trodde jeg bodde i Mosjøen. Det ville vært helt avskyelig. Mer seriøst: Ingenting galt med Mosjøen/Helgeland. Men det er jeg egentlig ikke rette person til å bedømme, da jeg ikke har vært der annet enn gjennomfarting med bil/tog/fly... Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Hudkrem er noe kliss. Går den klissete følelsen over på armene etterhvert? Halp? Det går over. Pust rolig. Inn og uuuuut.. iiiiinnn ooooog uuuuuuut! Ja huff, tenk om noen trodde jeg bodde i Mosjøen. Det ville vært helt avskyelig. Mer seriøst: Ingenting galt med Mosjøen/Helgeland. Men det er jeg egentlig ikke rette person til å bedømme, da jeg ikke har vært der annet enn gjennomfarting med bil/tog/fly... Mosjøen suger max. Ellers er det mye fint på Helgeland. Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Jeg synes ikke Trondheim burde vært hovedstad, ville vært mas og pes med å få Stortinget og alt til å passe inni byen (masse verneverdige bygninger osv), eller med å eventuelt bygge en ny bydel som hovedstad. Jeg stemmer heller for å bygge en helt ny hovedstad på Helgeland da Helgeland faktisk er midt i landet (hørte du den Kibs?). Å bygge infrastruktur for fly/tog/bil opp dit har vi råd, ikke så fryktelig langt unna Trondheim uansett (om man ser stort på det). Om det blir litt trangt og vanskelig å finne gode plasser å bygge på Helgeland er det bare fint, jeg mener en norsk hovedstad burde klynge seg fast i fjellsidene. Det ville reflektert den norske folkeånden. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 (endret) Jeg stemmer heller for å bygge en helt ny hovedstad på Helgeland da Helgeland faktisk er midt i landet (hørte du den Kibs?). Å bygge infrastruktur for fly/tog/bil opp dit har vi råd, ikke så fryktelig langt unna Trondheim uansett (om man ser stort på det). Om det blir litt trangt og vanskelig å finne gode plasser å bygge på Helgeland er det bare fint, jeg mener en norsk hovedstad burde klynge seg fast i fjellsidene. Det ville reflektert den norske folkeånden. ALDRI I LIVET!!! Ikke tale om at Helgeland skal forpestes! Nei, da skal heller NordNorge bli en egen stat. Fy f.. Endret 15. juni 2008 av Kibs Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Forpestes av hva? Tror ikke muslimer og rusmisbrukere kommer til å flytte i hopetall opp dit om det blir hovedstad der. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Forpestes av hva? Tror ikke muslimer og rusmisbrukere kommer til å flytte i hopetall opp dit om det blir hovedstad der. Søringer, utbygging.. BLÆ! Lenke til kommentar
K.. Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Det går over. Pust rolig. Inn og uuuuut.. iiiiinnn ooooog uuuuuuut!You know, it did! Kanskje huden min absorberte alt. Kanskje det er poenget med hudkrem. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Forpestes av hva? Tror ikke muslimer og rusmisbrukere kommer til å flytte i hopetall opp dit om det blir hovedstad der. U nevah know. Meg ringer de på jobb uansett =/ Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 You know, it did! Kanskje huden min absorberte alt. Kanskje det er poenget med hudkrem. Kanskje det. Rart det der. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Alright, leieboeren min har flyttet ut, så om noen vil flytte inn er det fritt fram. Du kan få ditt eget rom ... ... og, om du er snill og grei, en plass ved siden av meg (!). Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Hvor i verden er dette Skarstad? (ikke at jeg bryr meg, har det som plommen i egget hvor jeg bor) Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Hvor i verden er dette Skarstad? (ikke at jeg bryr meg, har det som plommen i egget hvor jeg bor) Brønnøysund. Eller hva? Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Duh, stemmer. Glemsk er jeg Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Det så jo egentlig ganske koselig ut, bortsett fra den stusslige laptopen Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Heisann^^ Vist nokken lurer... Eg snakka om Whitesprit og grilling igår... EG LEVER!!! Men uansett... legger ved et bilde^^ Hadde ei steikepanne med opphøgde poteter som vi lagg på grillen men finner ikkje telefonen som eg har bilde på ^^ Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Jeg overlevde også når jeg vasket hendene mine med white spirit under tidligere malejobber. Så kanskje det ikke er så ille likevel... ... noen som blir med og drikker seg full på white spirit? Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 (endret) Eg er med!!! Men ta med lime ^^ Endret 15. juni 2008 av Bolivar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg