Licht Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 (endret) Forresten, hvis Oslo skal hete Medina, hva skal Bergen hete? Damaskus? Antiokia? Acre? Forslag mottas med takk. Jeg tror Jerusalem blir litt pretensiøst. Selv om vi selvsagt er mye viktigere enn Osl - Medina. Endret 15. juni 2008 av Zealuu Lenke til kommentar
Nüü Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 b-real, skal du skrive oppfølgeren til Å være ung er for jævlig? Det er også en fin bok som jeg anbefaler forumbrukere å lese. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Jeg foreslår Mekka. Da kommer alle bare til å tenke "dagligvarer?", ikke "glorious Allah!". Og det er dumt. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Om ikke Bergen får hete Mekka så må det blir Jerusalem. :< Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Det er jo bare teit, NiePie. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Om ikke Bergen får hete Mekka så må det blir Jerusalem. :< Hva er galt med de andre forslagene mine? :< Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Haha ja, tenk om det blir en borgerkrig i Norge der Trondheim, Oslo og Bergen kriger om hvem som skal være Mekka da? Hundretusener drept. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 HAHAHAHAHA VG Tom Borthen, administrerende direktør i Løvenskiold Handel som eier byggevarekjeden Maxbo, forsvarer offentliggjøringen av telefonnummeret. [...] - For oss handler ikke dette om et telefonnummer på åtte siffer, men om 360.000 ansatte i handelsnæringen som vil ha fri hver søndag. Dessuten har vi i mer enn tre år forsøkt å få Giske til å reagere. En politiker som ikke gjør noe, er ikke til det beste for noen, sier Borthen. Men herregud, de må da vel ikke holde åpent bare fordi de har lov til det? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Men herregud, de må da vel ikke holde åpent bare fordi de har lov til det? De taper jo penger på å holde stengt når de andre har åpent. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Er enig med Giske, å formidle telefonnummeret hans på den måten var litt drøyt. In other news, håper Team-Trafikk i Trondheim ikke går ut i streik i morgen. Hvordan i alle dager skal jeg komme meg på jobb da? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Haha ja, tenk om det blir en borgerkrig i Norge der Trondheim, Oslo og Bergen kriger om hvem som skal være Mekka da?Hundretusener drept. Det er da man flytter til nordnorge ^^ Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Gå? Er enig med Giske, å formidle telefonnummeret hans på den måten var litt drøyt. In other news, håper Team-Trafikk i Trondheim ikke går ut i streik i morgen. Hvordan i alle dager skal jeg komme meg på jobb da? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Er enig med Giske, å formidle telefonnummeret hans på den måten var litt drøyt. In other news, håper Team-Trafikk i Trondheim ikke går ut i streik i morgen. Hvordan i alle dager skal jeg komme meg på jobb da? Har du hørt om sykle til jobben? Lenke til kommentar
K.. Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 (endret) Way for langt å gå, da må jeg stå opp klokka halv null ellerno. Sykkel, jeg må skaffe meg en av de. ELLER jeg kan finne opp en teleport? Om jeg starter nå er jeg sikkert ferdig før jeg legger meg. Endret 15. juni 2008 av Knut Erik Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 De taper jo penger på å holde stengt når de andre har åpent. "Vi bryr oss shempemye om våre ansatte, og vil ikke at de skal jobbe på søndag. Derfor må dere forby det Vi kan jo ikke bare stenge frivillig dah, for atte da tjener vi jo mindre, liksom..." Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Way for langt å gå, da må jeg stå opp klokka halv null ellerno. Sykkel, jeg må skaffe meg en av de. ELLER jeg kan finne opp en teleport? Om jeg starter nå er jeg sikkert ferdig før jeg legger meg. ELLER du kan spørre noen om å kjøre deg. Men avvente situasjonen først, i tilfelle man skulle være så heldig å slippe streik? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg