Kibs Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 *sukke* O.C. er utrolig mye bedre enn mye annet. Skuespillerne kan nå spille litt i alle fall. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Javel, jeg forbeholder meg retten til å være uenig. Hva skjer sånn ellers da? Jeg skal snart inn i dusjen nå, må vel det for mutter kommer snart å henter meg. Kjenner jeg henne rett så er hun forsinket da. :yay: Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 (endret) Hvis de liker "The O.C" så kan de ikke ha brukt særlig kritisk blikk. Ett større sammensurium av søppel skal man lete veldig lenge etter. Du har tydeligvis ikke sett serien. Hva TV-dramaer angår er det utvilsomt noe av det beste produsert noensinne. Produksjonskvaliteten er skyhøy, flere av skuespillerne leverer glitrende godt, historien er engasjerende, og serien er tross alt lovprist av det meste som er av film- og TV-kritikere. Jeg tror du lider av det samme som så altfor mange av metal-lytterne her på forumet, nemlig trangsynhet. Endret 15. juni 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Go Skarstad, go Skarstad. Her er det sosing og meldingssending som foregår. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Jeg tror du lider av det samme som så altfor mange av metal-lytterne her på forumet, nemlig trangsynhet.Eller bare at du liker...søppel? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Jeg liker Skarstad. Det er nesten litt ekkelt. Hei lillesøstra til mushi! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Som sagt ...Dakars. Vil du ha en is? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Hei til b-real også, forresten. Lenke til kommentar
min sin Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Jeg liker Skarstad. Det er nesten litt ekkelt. Hei lillesøstra til mushi! hei hei :!: og hei til resten Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 HELLU! *klappe med hendene* Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Hva er det som blir diskutert i dag da ? Lenke til kommentar
min sin Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 HELLU!*klappe med hendene* er egentlig midt i familieselskap nå... på en måte. mushi er her også. feirer bursdagen til to i familien. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 HELLU!*klappe med hendene* Lærte de deg det i dyreparken? Oo Ingrid: Med mormora som er gal etter nakenhunder? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Er det noe morro? Eller er det som familietinger flest? Lenke til kommentar
min sin Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 HELLU!*klappe med hendene* Lærte de deg det i dyreparken? Oo Ingrid: Med mormora som er gal etter nakenhunder? med farmora som er gal ihvertfall Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Lærte de deg det i dyreparken? OoJeg får 2 timer med luft hver dag. De slår meg også Lenke til kommentar
min sin Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Er det noe morro? Eller er det som familietinger flest? er vel en grunn til at jeg sniker meg vekk Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 er vel en grunn til at jeg sniker meg vekk Hehe,kjenner til den der. Ikke at jeg har noe imot familien men...jah...det kan bli litt vel kjedelig til tider. Har blitt litt enklere i de senere årene men...jah.. Lenke til kommentar
min sin Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 er vel en grunn til at jeg sniker meg vekk Hehe,kjenner til den der. Ikke at jeg har noe imot familien men...jah...det kan bli litt vel kjedelig til tider. Har blitt litt enklere i de senere årene men...jah.. er bare fryktelig slitsomt. så da sitter jeg heller her men et levende kosedyr på fanget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg