Sirslask Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Slask, hørt T.Rex med Once Upon The Seas Of Abyssinia? Nei, bra? Men nå stakk jeg til butikken for å loote noe frokost. Ønsk meg lykke til Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Jeg har brukt briller siden barnehagen. Heldigvis har synet mitt blitt bedre, og håpet mitt er at det blir så bra at jeg slippet briller. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 /care.Emobriller eller ingen briller. De kommer til å beskjære synsfeltet noe jævlig, men det er vel naturlig for emo-ting. Aller helst, cybergoggles, men tror ikke de lages med styrke. Ellers har jeg blitt fortalt at jeg kler briller før. Meeen. Emobriller er jævlig stilig om man bruker dem uten å være emo. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Hva skal dere idag, da? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Hva skal dere idag, da? Nie kommer opp her hvert øyeblikk og vi skal kjøpe sjokolade. SJOKOLADE Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Jeg skal på kino med ei jente, også skal vi spise ute *grueglede seg* Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Hva skal dere idag, da? Øve og drikke. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Jeg skal på kino med ei jente, også skal vi spise ute *grueglede seg* Da har det alltids filmen å snakke om, om samtalen skulle gå i stå. Lykke til. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Snobjorn, så kos da. Lykke til Slask, jeg sender den til deg når du kommer tilbake Selv skal jeg på to innflytningsfester, så ut på byen og sannsynligvis ha nasch her til slutt. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Hva skal dere idag, da? Jobbe >_< Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 drikke. Noen kommer med andre ord til å sende uforståelige meldinger i kveld? ^^ Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Øve på hva da? Bass. Til tentamen på onsdag. Jeg skal kunne 3 sanger utenat. Kan ingen med noter en gang. Da har det alltids filmen å snakke om, om samtalen skulle gå i stå. Lykke til. Det er lett for deg å si. Du skravler jo i ett uansett. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Takk, Det går nok bra Selvom vi har en del "dødtid" både før og etter. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Det er lett for deg å si. Du skravler jo i ett uansett. Som om du er noe mindre ekstrem? Riktignok andre veien da. Fort gjort å prate mye om man er nervøs. Takk, Det går nok bra Selvom vi har en del "dødtid" både før og etter. Dere har en del tid mener du. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 I dag skal jeg jobbe fra fire til kvart over elleve, bah. Var ute ista, gikk på ski (ja, bortover) var rimelig herlig, trass "snøstormen". Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Takk, Det går nok bra Selvom vi har en del "dødtid" både før og etter. Dere har en del tid mener du. True Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Her kan man ikke gå på ski. Ikke hvor som helst hvertfall. Må nok litt innover i landet. Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Hva skal dere idag, da? I dag skal jeg drikke kaffe, spise cherrytomater, kjøpe sko og bestillle tg-biletter. Hva som skjer utover dette får bli på impuls. Lykke til Snobjorn Lenke til kommentar
TSP Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 433 sider på en uke? Dere er gale, rett og slett. Har det skjedd noe spennende her da, eller er det bare det vanlige natta- og tøse-tullet? Det har faktisk vært oppegående diskusjoner (dvs. til dels oppegående) om for eksempel tannleger, skolepolitikk, narkose med mer. Men de saklige temaene har lett blitt avbrutt av den typen innlegg som er i tråden her akkurat nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg