Programvare Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Fy faen jeg hater å ha gjester. Søskenbarn som løper rundt og skriker HØYT innendørs, setter på alle tv-ene på Disney Channel og spiller gameboy med høyt volum. Som om det ikke er nok begynner de å hamre løs på trommesettet klokka 9 om morran og krangler om hvem som skal gjøre det. Så krangler de hele tiden og nærmest sloss med foreldra (min tante og onkel) om å legge seg, pusse tenner osv. Hjelp meg, jeg overlever ikke dette. Er vant til total stillhet jeg Lenke til kommentar
K.. Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Unnskyld meg! Det der tar jeg som en fornærmelse!Da beklager jeg. Jeg vil ikke at vi skal være fiender. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 (endret) Da beklager jeg. Jeg vil ikke at vi skal være fiender. Vi blir da aldri fiender, vennen. JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! JEG SKAL BESØKE BROSJAN TIL HELGA!! JAAAAA!! *danse rundt omkring* Endret 15. juni 2008 av Kibs Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 (endret) http://www.craigslist.org/about/best/aus/603080295.html Å herre! Mom, I know you're there.Date: 2008-03-11, 4:38PM CDT Mom, I know you’re out there, reading this. How do I know you’re out there? Let’s begin with that ad of mine that you recently responded to, shall we? You know the one I’m talking about. It was entitled, “Mrs. Robinson, are you trying to seduce me?—m4w--22” That ad ran for three days before I got a response, and I can’t tell you, Mom, how my heart fell when I saw the photo that accompanied the response. It was your Realtor’s headshot, the one on your business card. Even worse was the text of your response. I’m so, so sorry I know now what you’d do to me if we ever “hooked up.” On the other hand, Dad must’ve been a very, very lucky guy back in the day. I dunno, maybe he still is. I guess, Mom, when I think a bit about it, that I should resign myself to whatever it is that you are doing. After all, you’re an adult and I’m an adult. I can’t tell you what you should do with your life. But Mom, I’d like to raise a few points. The first point I’d like to raise is that you’re still married to Dad. Please, please PLEASE tell me that you have his blessing. My mind is reeling now, hoping that you’re not the people who posted “Fun Couple Looking For Others—MW4MW—57” I have a sneaking suspicion, though, that it is you. Now that I know you’re cruising CE, I suspect that there aren’t too many other 57 year old swingers from the Westlake area posting on Craigslist. The second point I’d like to raise is that you owe it to whoever you’re trying to hook up with to be honest. I mean, I lived with you and Dad for 18 years. You’re not that fun. Finally, I’d like you to stop responding to my “College Stud Needs a MILF—m4w—22” ads. The only one who should find you to be MILF-y at all is Dad. For me, you are just an “M”. Got it? Your son. PS. I’m going to swing by at around 7-7:30-ish to do a load of wash, is that okay? I tried to call you at the office, but they kept telling me that you’re busy. Endret 15. juni 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Nie Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Norsk skolevesen <3 Nesten nok fravær til å stryke året, men likevel får jeg ett snitt på 3,44... Er det mulig? =D Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Nie: Tydeligvis. http://www.baronbob.com/motorized-cruzincooler.htm Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Ingen bunnpris her. Er slags gudsforlatt plass du bor på som ikke har søndagsåpne butikker en gang? Oh wait.... *ta på seg hjelm* Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Finvær betyr fjelltur! Lurer på om jeg har trådløst nett på fjellet? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Er slags gudsforlatt plass du bor på som ikke har søndagsåpne butikker en gang? Oh wait.... *ta på seg hjelm* Haha. Det heter Nord-Norge. Men altså.. bare en bensinstasjon her som har åpent på søndager. Og den er ikke døgnåpen en gang. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Jeg har søndagsåpen Bunnpris fem minutter unna. Eneste problemet er at den er liiiteeen og stappfull av folk hele tiden. Eller. Sent på kvelden pleier det å roe seg, den har jo tross alt åpent til 23:00. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Dersom noen finner trøst i det oppholder jeg meg nå ett sted uten noe som er søndagsåpent. Ingen bensinstasjoner på hele øya. En liten dagligvarebutikk, som stengte klokken 15:00 i går, og åpner 09:00 i morgen. x) Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Finvær betyr fjelltur! Lurer på om jeg har trådløst nett på fjellet? Opera mini på mobil Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 (endret) Haha.Det heter Nord-Norge. Men altså.. bare en bensinstasjon her som har åpent på søndager. Og den er ikke døgnåpen en gang. Jeg måtte bare, sorry Har vært flink og trasket meg en tur i fjellet. 34 min opp til toppen hjemmefra, noe som er 4 min mindre en pappa som er 50 år og gikk med 10KG oppakning. Hørte jeg ute av form? ^_^ Klarte selvsagt å tryne midt i verste gjørmehullet da jeg jogget nedover. er lagt sånne plankebiter over den verste delen og jeg så den planken at det var ganske god avstand ned til den andre og tenker at "hei, der kommer jeg til å dette, jeg må slakke ned". Så jeg slakker ned men tror du faen ikke jeg klarte å tryne allikevel. Så nå er man nybadet og ren og ich fiiiill great. Endret 15. juni 2008 av b-real Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 http://www.dagbladet.no/nyheter/2008/06/15/538245.html manglet bare 5 tall jo Lenke til kommentar
Licht Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Trond giske har jeg trua på, synd han ikkes tiller til valg. Trond Giske burde avlives, sammen med luftslottet hans, eller DEN BREDE FOLKEKIRKEN, som han pleier å kalle det. Og ja, veldig sent svar. Jeg sov. :| Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Trond Giske burde avlives, sammen med luftslottet hans, eller DEN BREDE FOLKEKIRKEN, som han pleier å kalle det. Og ja, veldig sent svar. Jeg sov. :| Børge Brende, derimot. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=968358&hl= Død eller bare hardt skadet? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Jeg har søndagsåpen Bunnpris fem minutter unna. Eneste problemet er at den er liiiteeen og stappfull av folk hele tiden. Eller. Sent på kvelden pleier det å roe seg, den har jo tross alt åpent til 23:00. FU! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg