A-Jay Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Ja, finnes jo søndagsåpne butikker. Eventuelt bare ta deg et glass vann Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 *Slenge over en liter appelsinjuice til Kibs* Lenke til kommentar
K.. Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Vi har ikke melk. *være vanskelig*Grrr. Gå på Bunnpris da, de har åpent. Ellers er det vann i springen! \o/ Lenke til kommentar
Nie Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Kibs? Bytte? Jeg får i meg for mye væske. oO Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Kibs? Bytte? Jeg får i meg for mye væske. oO Går det an? :o Lenke til kommentar
Nie Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Går det an? :oJa. Jeg velger å kalle det for mye væske når jeg løper på dass som en gravid kjerring. x) Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Ja, finnes jo søndagsåpne butikker. Eventuelt bare ta deg et glass vann Har ikke det her. Søndagsåpne butikker, altså. Vann har jeg. ^^ *Slenge over en liter appelsinjuice til Kibs* Takker, pus. Grrr. Gå på Bunnpris da, de har åpent. Ellers er det vann i springen! \o/ Ingen bunnpris her. Kibs? Bytte? Jeg får i meg for mye væske. oO GJERNE! Nei, jeg lager meg te. Teitinger. Hmpf. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Går det an? :oJa. Jeg velger å kalle det for mye væske når jeg løper på dass som en gravid kjerring. x) Evt. bare liten blære *Slenge over en liter appelsinjuice til Kibs* Takker, pus. Skulle da bare mangle. Eneste problemet nå er at jeg ble tom for blandevann Lenke til kommentar
Nie Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Evt. bare liten blære Hysj med seg. Jeg hadde jo skikkelig partyblære før, jeg velger å tro jeg fremdeles har det. 8D Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Skulle da bare mangle. Eneste problemet nå er at jeg ble tom for blandevann Det er søndag. Du kan jo stikke ned på BUNNPRIS om du vil. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Ellers er det vann i springen! Oh my, rydder gamle klær nå. Det var svært nødvendig. x) Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Ellers er det vann i springen! Vann er ikke bra for kroppen! Alkohol er! Lenke til kommentar
K.. Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Kaffe.Men det er vanndrivende, og jeg får aldri i meg nok væske. =/ Vann er ikke bra for kroppen! Alkohol er!You make so little sense. *sette på Linkin Park* Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 You make so little sense. *sette på Linkin Park* Neida. Hysj. *trøstepå* Og sett på noe bra musikk. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 (endret) Og sett på noe bra musikk. Det var du som pressa meg ut i den gjørmepytten kalt Linkin Park, mrs lady. Men nå som du tok til vettet kan en fyre opp Jethro Tull and get on with our lives. ... skjer med at jeg gjør alt annet enn å lage meg frokost som jeg tenkte å gjøre leik an hour ago? ... og hva skjer med at jeg fullfører alle setningene på engelsk? To find out, stay tuned! Endret 15. juni 2008 av Knut Erik Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Skulle da bare mangle. Eneste problemet nå er at jeg ble tom for blandevann Det er søndag. Du kan jo stikke ned på BUNNPRIS om du vil. Bunnpris? (som jeg forøvrig mistenker står for Bunn kvalitet, høy pris) Tror ikke det nei. Finnes ikke sånt her. Både Rema og Kiwi er åpent dog. Uansett tipper jeg at det er lite behov for blandevann på en søndag. Vann er ikke bra for kroppen! Alkohol er! Jeg har det også, så har du noe å ha i appelsinjuicen Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Det var du som pressa meg ut i den gjørmepytten kalt Linkin Park, mrs lady. Men nå som du tok til vettet kan en fyre opp Jethro Tull and get on with our lives. Unnskyld meg! Det der tar jeg som en fornærmelse! Jeg har det også, så har du noe å ha i appelsinjuicen Flotters. Da tar jeg det også, da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg