Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Burde kanskje tatt med at jeg kjører dualscreen.

Winamp og MSN-kontakter ligger på skjerm #2

Søsteren min har kontaktene sine liggende i toppen av skjermen. Med alltid øverst påslått, slik at de er synlige hele tiden.

Hm. Jeg hadde det sånn ei stund. Men det ble bare plagsomt. =/

Lenke til kommentar

Hva er dette for noe? Jeg har jo lært at det krever mye mer energi å frigjøre H atomer fra vann enn du får igjen etter at jobben er gjort, så hvordan kan dette foregå?

http://tv2nyhetene.no/snop/article1986170.ece

EDIT: Eller det var kanskje å separere H atomet fra O atomet, dette har noe med frie elektroner å gjøre, da blir det noe annet kanskje. Noen som er l33t på kjemi som kan/vil forklare kort?

Endret av w3p
Lenke til kommentar
Hva er dette for noe? Jeg har jo lært at det krever mye mer energi å frigjøre H atomer fra vann enn du får igjen etter at jobben er gjort, så hvordan kan dette foregå?

http://tv2nyhetene.no/snop/article1986170.ece

Slik fungerer det (evt. hvordan bli rik i en fei):

- Fyr komme opp med latterlig absurd idé.

- Fyr lansere idé stort og bredt, media gå fem på.

- Investorer lese i media, tro det være god idé.

- Investorer investere masse penger.

- Fyr bli søkkrik, investorer tape masse penger.

:yes:

Endret av A-Jay
Lenke til kommentar
Noen forslag til hva en kan drikke til frokost? Nå blir det etter frokost, da, men..whatever.
Kaffe.

Ang. vannbilen vil jeg quote JohndoeMAKT i en annen tråd:

"For godt til å være sant"

Dersom du leser ut at "fyll på vann og bilen vil kjøre for alltid" så er det for godt til å være sant ja. Dersom du leser ut at "fyll på vann og et hydrogenrikt metall med lav energieffektivitet i forhold til hva det kostet å lade og du kan kjøre til metallet er oppspist og du må fylle på mer av metallet" så er det ikke for godt til å være sant nei. Det er forøvrig ikke noe nytt med dette utenom at japanerne påstår de har fått til en mer effektiv prosess. Sikkert fra 40% effektivitet til 50% eller noe slikt.

Synes det er fantastisk at de forsker så mye på dette. Kanskje jeg hiver meg på det løpet selv etter NTNU. :love:
Lenke til kommentar
veit ikke om jeg ville hatt en haug med griser som fløy uttafor :p

Men da hadde jo mange folks ønsker og drømmer kommet i oppfyllelse :)

(hint: når grisene flyr...)

ja forsto jo det da :p slo ann med en liten vits, bare :p (ingen som sa at den var morsom )

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...