Kibs Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Er aldri på skrivebordet, så jeg holder meg til grupper. Eller.. holdte.. =/ Har msn plus, da. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Burde kanskje tatt med at jeg kjører dualscreen. Winamp og MSN-kontakter ligger på skjerm #2 Søsteren min har kontaktene sine liggende i toppen av skjermen. Med alltid øverst påslått, slik at de er synlige hele tiden. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Burde kanskje tatt med at jeg kjører dualscreen.Winamp og MSN-kontakter ligger på skjerm #2 Søsteren min har kontaktene sine liggende i toppen av skjermen. Med alltid øverst påslått, slik at de er synlige hele tiden. Hm. Jeg hadde det sånn ei stund. Men det ble bare plagsomt. =/ Lenke til kommentar
K.. Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Det viktigste er uansett å lage seg toast til frokost! Fuck yeah! *løpe* Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 (endret) Hva er dette for noe? Jeg har jo lært at det krever mye mer energi å frigjøre H atomer fra vann enn du får igjen etter at jobben er gjort, så hvordan kan dette foregå? http://tv2nyhetene.no/snop/article1986170.ece EDIT: Eller det var kanskje å separere H atomet fra O atomet, dette har noe med frie elektroner å gjøre, da blir det noe annet kanskje. Noen som er l33t på kjemi som kan/vil forklare kort? Endret 15. juni 2008 av w3p Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 japanere greier det meste men det er en før de, som klarte å lage en bil som gikk på vann. Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 (endret) Hva er dette for noe? Jeg har jo lært at det krever mye mer energi å frigjøre H atomer fra vann enn du får igjen etter at jobben er gjort, så hvordan kan dette foregå? http://tv2nyhetene.no/snop/article1986170.ece Slik fungerer det (evt. hvordan bli rik i en fei): - Fyr komme opp med latterlig absurd idé. - Fyr lansere idé stort og bredt, media gå fem på. - Investorer lese i media, tro det være god idé. - Investorer investere masse penger. - Fyr bli søkkrik, investorer tape masse penger. Endret 15. juni 2008 av A-Jay Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 hva er det som er latterlig med den idéen? Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 hva er det som er latterlig med den idéen? Du kan ikke utvinne energi fra vann. Det krever energi å skille vannmolekyler. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 mye mulig, men om de får en bil til å fungere på vann, og som ikke forurenser, så syntes ikke jeg idéen bak det hele er latterlig. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Noen forslag til hva en kan drikke til frokost? Nå blir det etter frokost, da, men..whatever. Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 mye mulig, men om de får en bil til å fungere på vann, og som ikke forurenser, så syntes ikke jeg idéen bak det hele er latterlig. Om de kunne fått griser til å fly også hadde det vært fint. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 veit ikke om jeg ville hatt en haug med griser som fløy uttafor Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 veit ikke om jeg ville hatt en haug med griser som fløy uttafor Men da hadde jo mange folks ønsker og drømmer kommet i oppfyllelse (hint: når grisene flyr...) Lenke til kommentar
K.. Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Noen forslag til hva en kan drikke til frokost? Nå blir det etter frokost, da, men..whatever.Kaffe. Ang. vannbilen vil jeg quote JohndoeMAKT i en annen tråd: "For godt til å være sant" Dersom du leser ut at "fyll på vann og bilen vil kjøre for alltid" så er det for godt til å være sant ja. Dersom du leser ut at "fyll på vann og et hydrogenrikt metall med lav energieffektivitet i forhold til hva det kostet å lade og du kan kjøre til metallet er oppspist og du må fylle på mer av metallet" så er det ikke for godt til å være sant nei. Det er forøvrig ikke noe nytt med dette utenom at japanerne påstår de har fått til en mer effektiv prosess. Sikkert fra 40% effektivitet til 50% eller noe slikt. Synes det er fantastisk at de forsker så mye på dette. Kanskje jeg hiver meg på det løpet selv etter NTNU. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 veit ikke om jeg ville hatt en haug med griser som fløy uttafor Men da hadde jo mange folks ønsker og drømmer kommet i oppfyllelse (hint: når grisene flyr...) ja forsto jo det da slo ann med en liten vits, bare (ingen som sa at den var morsom ) Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Kaffe. Men det er vanndrivende, og jeg får aldri i meg nok væske. =/ Lenke til kommentar
K.. Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Ah! Da bytter du ut kaffen med et glass melk eller tre. Frisk start på dagen. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Ah! Da bytter du ut kaffen med et glass melk eller tre. Frisk start på dagen. Vi har ikke melk. *være vanskelig* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg