Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

bare så du vet det; jeg liker deg :) du er interessang
Jo takk for det, men jeg er egentlig et dødskjedelig menneske IRL. Her har vi alle på våre masker og kan leve i illusjonens verden om at vi er et spennende individ ;)

neinei, du er interessang. jeg er flink med å skjønne sånt. så bare ta det imot. jeg liker deg:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
neinei, du er interessang. jeg er flink med å skjønne sånt. så bare ta det imot. jeg liker deg:)
Jaok..greit. takk! *ta imot*

Type musikk liker du? :)

veldig forskjellig. mest i forskjellige kategorier rock. (indie-rock, emo-rock, punk-rock, slike ting :p) liker the kooks, the white stripes, my chemical romance, hoobastank, alanis morisett, james morrison, queen, metallica, paolo nutini. +++++++++ vanskelig å huske alt så fort....

Jaok..greit. takk! *ta imot*

Type musikk liker du? :)

3 doors down, 3 days grace

Lenke til kommentar

Nei det er litt vanskelig å ta på stående hånd egentlig. Glad jeg har tjenester som last.fm så når folk spør meg om hva jeg hører på så kan en bare henvende dem dit og samtidig skape meg et bilde selv over hva jeg faktisk hører på :wee:

Men da skal en liste seg ned og ta seg en røyk...omkommer av varme her snart. TVskjermen produserer noe satans med varme.

"varme som et lite hælvett" :wee:

Lenke til kommentar
Mornin guyse! :) Damn, døgnrytmen min er jo i orden nå. Våkner rundt klokka 10:00 selv om det er helg, du snakker du snakker.

O_O

Våknet rundt 9:00 i dag. Tror jeg skal prøve å legge meg på omtrent denne søvnrytmen i sommer, med forbehold om avvik :p

Blant annet pga jeg er delvis sykemeldt ser det ut som jeg bare trenger å stå opp før klokken 9:00 én dag i uken til høsten, og det er på en torsdag. På mandager trenger jeg strengt tatt ikke stå opp før 14:00. Lucky me ^^

Lenke til kommentar

Hei, hei og hei til dere ja. :)

Epic frokost; gourmetloff med kaviar og egg, eplejuice og en kreftfremkallende sjokoladebit til dessert. :love:

Bonanza på TV2!!

ÅÅÅ Jeg vil ha Crawshaw`s Tegneskole.. Det er, med hånda på hjertet som er i halsen at jeg sier at det er det mest EPISKE, KOSELIGE, SOMMERETE, FANTASTISKE og BESTE programmet som går på TV om sommeren.

Det er sant! Se på det èn gang, og du står opp hver ukedag for å se det igjen.

Lenke til kommentar

Ka faen???

Har mista grafikken på diskusjon.no, komplett.no, facebook.no, og nettby 8litt possitivt)

Men her er bare skrift på sida. Og alt er i times new roman størrelse 14. I signaturane er det slik at alt er times new roman størrelse 14...

KA SJER??

Kan ikkje legge til bilde for vedleggsknappen forsvinner!!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...