min sin Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 bare så du vet det; jeg liker deg du er interessangJo takk for det, men jeg er egentlig et dødskjedelig menneske IRL. Her har vi alle på våre masker og kan leve i illusjonens verden om at vi er et spennende individ neinei, du er interessang. jeg er flink med å skjønne sånt. så bare ta det imot. jeg liker deg:) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 neinei, du er interessang. jeg er flink med å skjønne sånt. så bare ta det imot. jeg liker deg:)Jaok..greit. takk! *ta imot*Type musikk liker du? Lenke til kommentar
min sin Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 neinei, du er interessang. jeg er flink med å skjønne sånt. så bare ta det imot. jeg liker deg:)Jaok..greit. takk! *ta imot*Type musikk liker du? veldig forskjellig. mest i forskjellige kategorier rock. (indie-rock, emo-rock, punk-rock, slike ting ) liker the kooks, the white stripes, my chemical romance, hoobastank, alanis morisett, james morrison, queen, metallica, paolo nutini. +++++++++ vanskelig å huske alt så fort.... neinei, du er interessang. jeg er flink med å skjønne sånt. så bare ta det imot. jeg liker deg:)Jaok..greit. takk! *ta imot*Type musikk liker du? 3 doors down, 3 days grace Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Nei det er litt vanskelig å ta på stående hånd egentlig. Glad jeg har tjenester som last.fm så når folk spør meg om hva jeg hører på så kan en bare henvende dem dit og samtidig skape meg et bilde selv over hva jeg faktisk hører på Men da skal en liste seg ned og ta seg en røyk...omkommer av varme her snart. TVskjermen produserer noe satans med varme. "varme som et lite hælvett" Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Morgen-underholdning for dere: Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Good morning kaféen. This is your wake-up call. Let the randomness begin :-p *hilse pent på Ingrid* Jeg må slutte å stå opp så tidlig... *yawn* Lenke til kommentar
binko Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 (endret) Heisann heisann! Tidlig oppe, regner og hagler som bare det her! NÅ SKAL JEG HENTE FROKOST OG SE PÅ SVAMPEBOB! 8D Vent! Jeg fant Skippy på TV2!! Endret 15. juni 2008 av Binko Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Interessang > Interessant? Er det sånn at når man er interessang er man interessant på et musikalsk nivå? ^___^ Lenke til kommentar
K.. Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Mornin guyse! Damn, døgnrytmen min er jo i orden nå. Våkner rundt klokka 10:00 selv om det er helg, du snakker du snakker. O_O Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Morgen folkens. Jeg er trøtt, hører på Enigma og lurer på hvilke bilder det er jeg skal printe ut. Legge seg å sove igjen? Det klarer jeg ikke -___-' Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Mornin guyse! Damn, døgnrytmen min er jo i orden nå. Våkner rundt klokka 10:00 selv om det er helg, du snakker du snakker. O_O Våknet rundt 9:00 i dag. Tror jeg skal prøve å legge meg på omtrent denne søvnrytmen i sommer, med forbehold om avvik Blant annet pga jeg er delvis sykemeldt ser det ut som jeg bare trenger å stå opp før klokken 9:00 én dag i uken til høsten, og det er på en torsdag. På mandager trenger jeg strengt tatt ikke stå opp før 14:00. Lucky me ^^ Lenke til kommentar
binko Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Hei, hei og hei til dere ja. Epic frokost; gourmetloff med kaviar og egg, eplejuice og en kreftfremkallende sjokoladebit til dessert. Bonanza på TV2!! ÅÅÅ Jeg vil ha Crawshaw`s Tegneskole.. Det er, med hånda på hjertet som er i halsen at jeg sier at det er det mest EPISKE, KOSELIGE, SOMMERETE, FANTASTISKE og BESTE programmet som går på TV om sommeren. Det er sant! Se på det èn gang, og du står opp hver ukedag for å se det igjen. Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Tror jeg heller ser på Bonanza ja. Men ser generelt alt for lite på TV for tiden. Lenke til kommentar
binko Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Crawshaw går ikke så sent, nei. Slike program er ikke for late jævler som drar seg på morrakvisten, hååneidu. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 våkna til bonanza jeg da. ( sovna med tvn på ) orker ikke se på sånt haha selv om jeg så på det når jeg var mindre. Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Morgenstund har gull i munnen. Iallefall på en sommerhelg ^^ Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Ka faen??? Har mista grafikken på diskusjon.no, komplett.no, facebook.no, og nettby 8litt possitivt) Men her er bare skrift på sida. Og alt er i times new roman størrelse 14. I signaturane er det slik at alt er times new roman størrelse 14... KA SJER?? Kan ikkje legge til bilde for vedleggsknappen forsvinner!! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 (endret) og det smaker ikke godt ( ment til hva a-jay sa ) 1 hel dag igjen til jeg ikke er 18 mer, tida flyr. Endret 15. juni 2008 av Shikaru Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Mornings, folkens. ^^ I går klikka jeg litt, og trøska alle kontaktene mine inn i EN gruppe, selv de jeg snakker med hele tiden. Nå er hele msn bare rot, og jeg gidder ikke å rydde opp i det. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Gruppe? Noen som bruker sånt også Messenger Plus og desktop contacts ftw! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg