L4r5 Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Lars betaler min Er småblakk jeg.Ikke fortell om den hemmelige avtalen vi har for tilbakebetaling da. Lenke til kommentar
min sin Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Som den norske vertsmoren sa til sin spanske utveklingsstudent: "When you get home you will see that on your room there is a new... eh.. a new pute for you. We buyed it yesterday!" Hehe, kan vel bli noen koselige situasjoner utav det der ja.Omtrent som brodern på togstasjonen på København og skulle ha seg noe å spise så han gikk på bakeriet der og sa til ungpiken som sto bak disken "gi meg 7 boller og 3 winerbrød". Trodde jeg skulle dø der jeg sto, hun ble så jæævlig flau hun jenta bak disken Hvis ingrid skal være med må hu betale tog selv Er det slags søskenkjærlighet da?Må jeg ta rollen som storebror nå igjen? hvor er det dette møtet er hen?(hun har aldri vært noe særlig til søster ) Lenke til kommentar
mushi Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Ikke fortell om den hemmelige avtalen vi har for tilbakebetaling da. Hva snakker du om nå? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 De har gode poenger Som alle er basert på at FrP er i bestittelse av en Sareptas krukke. ... Det er jo selvsagt mulig at Siv Jensen har en slik, men jeg stiller meg høflig tvilende. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Mora til en venn av meg presterte å spørre en lege i Danmark om hun skulle kneppe opp blusen. Lars betaler min Er småblakk jeg. Har vært det siden februar. Går tråki å leve på 500 kr i mnd. Tar på seg litt gjeld.Ja jeg fikk med meg at han tok på seg spanderbuksene sine, utrolig snilt av han Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Hva snakker du om nå? Den som innebar Ponni, en boks leverpostei og en boks Kløver Vaselin vel. Det er den du ikke skulle fortelle om. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 hvor er det dette møtet er hen?(hun har aldri vært noe særlig til søster ) Oslo: Mer info Lenke til kommentar
min sin Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 De har gode poenger Som alle er basert på at FrP er i bestittelse av en Sareptas krukke. ... Det er jo selvsagt mulig at Siv Jensen har en slik, men jeg stiller meg høflig tvilende. tror det er mer sånn at Siv tror hun har en slik, men det har hun ikke... Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Meh. På tide å sove litt. Natta folkens. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Den som innebar Ponni, en boks leverpostei og en boks Kløver Vaselin vel. Det er den du ikke skulle fortelle om. Trodde det var det at vi skulle deale dop på fotballkampen jeg skulle holde kjeft om jeg. tror det er mer sånn at Siv tror hun har en slik, men det har hun ikke... Hun finner den nok til slutt Trond giske har jeg trua på, synd han ikkes tiller til valg. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 (endret) tror det er mer sånn at Siv tror hun har en slik, men det har hun ikke...No shit. Hvor lenge har vi ikke hørt "når vi kommer til makten skal alt bli så mye bedre". Ting tar tid og blir ikke gjort utifra 4 års perioder. Så skal en ført drive å rette opp for det den forrige regjeringen har gjort som i følge den nye regjeringen er galt for så å vende politikken til sin side. The evig kaos. Ting blir ikke så mye bedre..fordi vi har det JÆVLIG BRA. 1 Anonymous User: VET DET ER DEG LARS! MOHAHAHA... Endret 15. juni 2008 av b-real Lenke til kommentar
mushi Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 (endret) Nei nå må jeg sove. Farmor på 81 år kommer for å feire bursdagen sin i morgen. Hun er vill etter nakenhunder, og tror jeg trenger litt søvn på øyet før den økta. Hvem sender Sveits-portugal i morgen? Ser at TV4 har satt den opp på kvelden i reprise, men ikke live. Håper for guds skyld noen andre enn tv2sport sender. EDIT: Venter spent på ett svar jeg kan lese i morgen når jeg står opp! *vinke* Endret 15. juni 2008 av mushi Lenke til kommentar
min sin Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 tror det er mer sånn at Siv tror hun har en slik, men det har hun ikke...No shit. Hvor lenge har vi ikke hørt "når vi kommer til makten skal alt bli så mye bedre". Ting tar tid og blir ikke gjort utifra 4 års perioder. Så skal en ført drive å rette opp for det den forrige regjeringen har gjort som i følge den nye regjeringen er galt for så å vende politikken til sin side. The evig kaos. Ting blir ikke så mye bedre..fordi vi har det JÆVLIG BRA. 1 Anonymous User: VET DET ER DEG LARS! MOHAHAHA... hm... vi har det vel egentlig jævlig bra... alikevel får jeg panikk ved tanke på FRP ved makta.... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 http://www.dagbladet.no/tvprogram/?date=15-06-2008 <- TV2 sender den 2355 men om det er live eller ikke vet jeg ikke hm... vi har det vel egentlig jævlig bra... alikevel får jeg panikk ved tanke på FRP ved makta....Ja, det er noe som bare ringer VARSKO. Men men...alt går vel Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 1 Anonymous User: VET DET ER DEG LARS! MOHAHAHA...ammagad asså! Åssen klarte du å gjette det? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Jeg har hax0red din pez0r :nerd: Nice tits! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 (endret) ehm... De filmene du fant der er kun av ren kunsterisk interrese altså Endret 15. juni 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Er da klar over det Kunstinteressen blant det norske folk er ganske stor ^^ Lenke til kommentar
min sin Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Er da klar over det Kunstinteressen blant det norske folk er ganske stor ^^ bare så du vet det; jeg liker deg du er interessang Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 bare så du vet det; jeg liker deg du er interessangJo takk for det, men jeg er egentlig et dødskjedelig menneske IRL. Her har vi alle på våre masker og kan leve i illusjonens verden om at vi er et spennende individ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg