Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
VELDIG related ^^

Uff...kjeder meg litt.

http://vol.no/nyhet.asp?F=F&N=21724

Etter mange års arbeid i flere retninger avgjorde muggsoppen saken. Mens elever og ansatte venter på en nye skole, skal ungdomsskolen forlegges i Skarsteindalen.

Rektor Bergvik rekker å inneha rollen som stasjonssjef noen få dager før hun går fra roret. Etter 40 års arbeid i skolebygningen på Andenes opplever hun nå at bygget stenges, og skolen flytter ut.

Lærerne har begynt å pakke. Mandag og tirsdag har elevene fri for at flyttesjauen skal organiseres. Likevel skal skolens tradisjonelle avslutning for 10.-klassene gå som vanlig i aulaen.

Dugnad

Onsdag inviteres alle til å bidra i flyttesjauen. Da er det dugnad. Foreldre og andre bygdefolk med bil eller sterke muskler er velkomne til å delta. Det er oppmøte på skolen fra klokken 08.30. Skolen trenger folk både ved bygningen på Andenes og i Dalen. Mange har sagt at de skal bidra når dagen er der. Nå har de sjansen, lyder oppfordringen i en pressemelding.

Skolen planlegger for å bli ei stund. Det betyr byggearbeider for å få ordentlige klasserom og spesialrom til data, naturfag og kunst og håndverk. Kantina skal gjøres klar til faget mat og helse. Kanskje får skolen også en elevbedrift som driver salg daglig. Det blir slutt på å gå på kiosken.

Tre av byggene i Dalen skal brukes. I tillegg til Undervisningsbygget og messa, skal LVA-bygget tas i bruk. Skolen plasserer et trinn i hvert bygg, med administrasjonen i midten. Lærerne skal ha sine arbeidsplasser i tilknytning til sine klasser.

Elevene må venne seg til å busse når skolen begynner. Kanskje må skolestart forskyves med skolestart noe før eller noe etter det de er vante med. Kabalen skal gå opp for skolebussene også.

Avtroppende rektor konstaterer at det å gå av i jobben ikke er noe for pensjonister. Her er det fullt tempo.

Skole på en millitærleir. Må si skolesatsningen har vært vellykket oppigjennom årene på Andenes.

Fy faen er en skam...her har man høyteknologiske skole Andøya Rakettskytefelt men en vanlig undomskole kan ikke prioriteres. Tragisk. Rett og slett tragisk.

Lenke til kommentar
vel... har aldri forstått meg helt på betegnelsen nerd... men den har et positivt bilde i mitt sinn. i motsetning til soss, som er nexten like lavt i rang som frp-er i rang systemet mitt ;)
Nei det er vel kanskje ikke helt lett å danne seg et bilde, men nå har du sjansen for du henger blandt norges mest nerdete internettbrukere ^^

Takket være siggen din er jeg med på fotballtreffet btw:P
Jeg kom på en idè...se videre nedover:
Huff jeg burde sovet nå :/ Samboer la seg for..eh.. tre timer siden.

EDIT: ingrid. jeg stemte frp ved forrige valg. lol.

Lar du søte vesnet ligge der alene? Fy skamme seg.

Og du burde ha vært dasket med en rusten stålvaier for dine FRP-tanker.

Du kan ta med Ingrid på treffet btw musi ^_^

Lenke til kommentar
Bare en random jeg. :p

hva faen:P? Jeg forventa en bosnisk patriot....Skjer med nicket:P?

Hehe.. Skjønner at du er skuffa. ;)

Har vært der nede et par ganger (Farsan jobber mye i området). I tillegg har favorittbandet mitt en låt med samme navn.

Nice...Nå ble jeg sykt fascinert.

Takk for infon;)

Lenke til kommentar
Da hadde jeg en date med puta..
Kan man litt spansk så kan det der egentlig bli veldig rart

puta er det samme som hore på spansk :ermm:

Som den norske vertsmoren sa til sin spanske utveklingsstudent:

"When you get home you will see that on your room there is a new... eh.. a new pute for you. We buyed it yesterday!"

Lenke til kommentar
Lar du søte vesnet ligge der alene? Fy skamme seg.

Og du burde ha vært dasket med en rusten stålvaier for dine FRP-tanker.

Du kan ta med Ingrid på treffet btw musi ^_^

hehe. Han er ganske søt ja :wee:

*whipwhip*

Hvis ingrid skal være med må hu betale tog selv :p

Lenke til kommentar
Da hadde jeg en date med puta..
Kan man litt spansk så kan det der egentlig bli veldig rart

puta er det samme som hore på spansk :ermm:

"When you get home you will see that on your room there is a new... eh.. a new pute for you. We buyed it yesterday!"

lol

Lenke til kommentar

Hehe, kan vel bli noen koselige situasjoner utav det der ja.

Omtrent som brodern på togstasjonen på København og skulle ha seg noe å spise så han gikk på bakeriet der og sa til ungpiken som sto bak disken "gi meg 7 boller og 3 winerbrød".

Trodde jeg skulle dø der jeg sto, hun ble så jæævlig flau hun jenta bak disken :D

Hvis ingrid skal være med må hu betale tog selv :p
Er det slags søskenkjærlighet da?

Må jeg ta rollen som storebror nå igjen? :wee:

Lenke til kommentar
Er det slags søskenkjærlighet da?

Må jeg ta rollen som storebror nå igjen? :wee:

Lars betaler min :whistle: Er småblakk jeg. Har vært det siden februar. Går tråki å leve på 500 kr i mnd. Tar på seg litt gjeld.

Endret av mushi
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...