Licht Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 (endret) Ikke si at det er en referanse til den forferdelige emotegneserien som het, uhm, Emily (tror jeg)? Emily the strange het den. Litt som Nemi, bare at den ikke var morsom eller dyp osv. Endret 15. juni 2008 av Zealuu Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Ikke si at det er en referanse til den forferdelige emotegneserien som het, uhm, Emily (tror jeg)? Emily the strange het den. Litt som Nemi, bare at den ikke var morsom eller dyp osv. Var den jeg tenkte på med en gang: Lenke til kommentar
mushi Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Regner med at det er den. Veit ikke om andre serier som heter emily. Lenke til kommentar
min sin Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Ikke si at det er en referanse til den forferdelige emotegneserien som het, uhm, Emily (tror jeg)? Emily the strange het den. Litt som Nemi, bare at den ikke var morsom eller dyp osv. jeg drev å chattet litt mens jeg kjøpte noen klær fra emilythestrange, og så har jeg bare ikke giddet å skifte det. leser ikke tegneserien, for den er kjedelig, men hender det er fine klær Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Ikke si at det er en referanse til den forferdelige emotegneserien som het, uhm, Emily (tror jeg)? Emily the strange het den. Litt som Nemi, bare at den ikke var morsom eller dyp osv. Var den jeg tenkte på med en gang: Gief link eller noe. Lenke til kommentar
min sin Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Ikke si at det er en referanse til den forferdelige emotegneserien som het, uhm, Emily (tror jeg)? Emily the strange het den. Litt som Nemi, bare at den ikke var morsom eller dyp osv. Var den jeg tenkte på med en gang: Gief link eller noe. http://emilystrange.com/ Lenke til kommentar
mushi Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Gief link eller noe. Seee! så kult! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Ah... Den har jeg sett før. Eller jeg har sett noen med sånn t-skjorte hvertfall. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Ikke si at det er en referanse til den forferdelige emotegneserien som het, uhm, Emily (tror jeg)? Emily the strange het den. Litt som Nemi, bare at den ikke var morsom eller dyp osv. Var den jeg tenkte på med en gang: Jeg hadde nesten glemt den nå. Alt det fortrengte kommer tilbake. :< Tror jeg leste et helt blad med Emily i fjor vår. Uten at jeg helt vet hvorfor jeg gjorde det på skolen, og ikke skolearbeid. Bladet bare lå i klasserommet og ingenting skjedde og det bare skjedde og jeg er uskyldig! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 nei, vår bror ville aldri gjort det emily er internettnavn heter bare ingrid, så kall meg det Oki, skal prøve å huske på det. Kan ikke gi noen garantier, her flyter det inn og ut med så mye folk at det er vanskelig å holde oversikten Hun heter bare Ingrid, men er emo.Litt emo har da aldri drept noen Ondskapen selv! Nå ble jeg også sulten.Ble du sulten av at jeg nevnte IS og cola? Damit, da må du være sulten Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Da har en vært snill bror og revet med min lillebror på esso for cola og is midt på natta. Jeg er for snill Har ikke hatt ansvar for noen andre enn meg selv så jeg har vært på pub. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 b-real, mat er mat. Nå sitter jeg her med pølser fra igår. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Har ikke hatt ansvar for noen andre enn meg selv så jeg har vært på pub. Er du har ansvaret for? Lenke til kommentar
min sin Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Gief link eller noe. Seee! så kult! vet du hvorfor det er få jenter her? jeg forstår det ikke. Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Jeg har ikke no bedre å gjøre, så jeg loker her inatt.. Hva er tema:P? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 vet du hvorfor det er få jenter her? jeg forstår det ikke.Fordi majoriteten av det norske folk er ikke kjent med begrepet "forum" med mindre de har noen venner av seg som bruker det.Og...dette diskusjonsforumet er oprinnelig for datanerder, var iallefall det en gang i tiden så her har du vel egentlig en stor del andel av nerdete norsk undgom som boltrer seg og da blir det som oftest som når du skrev første posten nå at det blir et lite sjokk pga du er jente og at det er mangelvare og du kan nok bare forberede deg på å bli sjekket opp her både 1 og 100 ganger Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Jeg har ikke no bedre å gjøre, så jeg loker her inatt.. Hva er tema:P? Hvorfor har du ikke noe bedre å gjøre? Syns det er slemt av deg å hinte til at dette skal være siste stedet for underholdning for deg...er vi så lavmål? Lenke til kommentar
min sin Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 vet du hvorfor det er få jenter her? jeg forstår det ikke.Fordi majoriteten av det norske folk er ikke kjent med begrepet "forum" med mindre de har noen venner av seg som bruker det.Og...dette diskusjonsforumet er oprinnelig for datanerder, var iallefall det en gang i tiden så her har du vel egentlig en stor del andel av nerdete norsk undgom som boltrer seg og da blir det som oftest som når du skrev første posten nå at det blir et lite sjokk pga du er jente og at det er mangelvare og du kan nok bare forberede deg på å bli sjekket opp her både 1 og 100 ganger vel... har aldri forstått meg helt på betegnelsen nerd... men den har et positivt bilde i mitt sinn. i motsetning til soss, som er nexten like lavt i rang som frp-er i rang systemet mitt Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Jeg har ikke no bedre å gjøre, så jeg loker her inatt.. Hva er tema:P? Hvorfor har du ikke noe bedre å gjøre? Syns det er slemt av deg å hinte til at dette skal være siste stedet for underholdning for deg...er vi så lavmål? Det er jo lavmål? Eller spørs i hvilken sammeheng... Fjortisfester er også lavmål for oss, men for dem er dette lavmål. Dette er jo sosialisering, og god underholdning, så fuck hva noobsa sier. La meg være nerd! Takket være siggen din er jeg med på fotballtreffet btw:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg