L4r5 Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Så fortell litt om deg selv da Ingrid. Hva er dine laster og lyster? Lenke til kommentar
min sin Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Så fortell litt om deg selv da Ingrid.Hva er dine laster og lyster? mente juli ista, det er vel en av mine laster, gjør mye feil lyster... er fargerike og matcher ikke. OH MY FUCKING GOD EN JENTE ASL?! omgomgomg roflbbqlmao er det noe stort at jeg er jente? Lenke til kommentar
min sin Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Jenter er mangelvare. virkelig? bra du er her da søs Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Ballus, lolwtfbbq har du skiftet nick for? O.o Tee_C? :< me knows.. angrer litt. men pytt pytt. kan endre tilbake om 170 å noe dager NY JENTE PÅ FORUM!!!! :O:O:O:O:O asl? Øyne? Ansiktsform`? Høyde? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Jenter er mangelvare. virkelig? bra du er her da søs Ja astrid er en dypt verdsatt forumdeltager. I fjor så sendte hun tilogmed påske-egg i posten til meg. Lenke til kommentar
min sin Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Jenter er mangelvare. virkelig? bra du er her da søs Ja astrid er en dypt verdsatt forumdeltager. I fjor så sendte hun tilogmed påske-egg i posten til meg. så søtt og snilt (gjorde hun ikke til sin egen søster) Ballus, lolwtfbbq har du skiftet nick for? O.o Tee_C? :< me knows.. angrer litt. men pytt pytt. kan endre tilbake om 170 å noe dager NY JENTE PÅ FORUM!!!! :O:O:O:O:O asl? Øyne? Ansiktsform`? Høyde? skal vi se... grå-grønne øyne, 166cm, vet ikke ansiktsform.... firkanta? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 så søtt og snilt (gjorde hun ikke til sin egen søster) Lars hadde ingen som kunne gi egg til han Lenke til kommentar
min sin Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 vet ikke hva asl er for noe. (unnskyld) Ballus, lolwtfbbq har du skiftet nick for? O.o Tee_C? :< me knows.. angrer litt. men pytt pytt. kan endre tilbake om 170 å noe dager NY JENTE PÅ FORUM!!!! :O:O:O:O:O asl? Øyne? Ansiktsform`? Høyde? vet ikke hva asl er da.... unnskyld.. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 skal vi se... grå-grønne øyne, 166cm, vet ikke ansiktsform.... firkanta? Du er min! Perfekt høyde, niice øyenfarge. hm, firkanta ansikt har jeg aldri prøvd før, men det er jo godt med en forandring i blandt Lenke til kommentar
mushi Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 vet ikke hva asl er da.... unnskyld.. http://www.urbandictionary.com/define.php?term=asl Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Age, sex, location Jeg er treig Lenke til kommentar
min sin Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Age, sex, location Jeg er treig ah, ok... 19 (20 om en måned), jente, tønsberg Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Da har en vært snill bror og revet med min lillebror på esso for cola og is midt på natta. Jeg er for snill Lenke til kommentar
mushi Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Kan du være min bror? Ingen er så snill som deg biril. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Jeg kan godt være din bror. Ordner du adopsjonspapirene? EmilyIngrid: Bruker du begge navnene dine eller bare Emily? Lenke til kommentar
min sin Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Kan du være min bror? Ingen er så snill som deg biril. nei, vår bror ville aldri gjort det Jeg kan godt være din bror. Ordner du adopsjonspapirene? EmilyIngrid: Bruker du begge navnene dine eller bare Emily? emily er internettnavn heter bare ingrid, så kall meg det Lenke til kommentar
mushi Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 EmilyIngrid: Bruker du begge navnene dine eller bare Emily? Hun heter bare Ingrid, men er emo. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Da har en vært snill bror og revet med min lillebror på esso for cola og is midt på natta. Jeg er for snill Ondskapen selv! Nå ble jeg også sulten. Lenke til kommentar
min sin Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 EmilyIngrid: Bruker du begge navnene dine eller bare Emily? Hun heter bare Ingrid, men er emo. jeg er ikke emo. ikke si det. liker emo folk, men er ikke det selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg