Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det fler her som sliter med å fokusere og lese på det som er på dataskjermen morgenen/dagen etter de har oversovet noe alvorlig? Blir nesten litt redd her.

Nei. Dagen derpå, før jeg oppdager at jeg tok av linsene før jeg la meg, og har glemt brillene, derimot...

Endret av NgZ
Lenke til kommentar
Er det fler her som sliter med å fokusere og lese på det som er på dataskjermen morgenen/dagen etter de har oversovet noe alvorlig? Blir nesten litt redd her.

Jeg har det når jeg er angst, men ikke når jeg nettopp har stått opp. Men jeg skal til optiker og sjekke synet mitt om en måneds tid da. Hvis jeg må begynne med briller tror jeg jeg enten går for skikkelig emo-briller med tykk svart kant eller så driter jeg i briller og begynner med linser. o_O

Lenke til kommentar
Er det fler her som sliter med å fokusere og lese på det som er på dataskjermen morgenen/dagen etter de har oversovet noe alvorlig? Blir nesten litt redd her.

Jeg har det når jeg er angst, men ikke når jeg nettopp har stått opp. Men jeg skal til optiker og sjekke synet mitt om en måneds tid da. Hvis jeg må begynne med briller tror jeg jeg enten går for skikkelig emo-briller med tykk svart kant eller så driter jeg i briller og begynner med linser. o_O

 

Tror jeg stikker innom en tur til optiker aswell. Har alltid gruet meg til den dagen..

Om jeg må, skal de være store og firkantede! .. Eeeeller linser.

Lenke til kommentar
Briller med tykk kant er jævlig irriterende. Halve synsfeltet blir jo borte.

/care.

Emobriller eller ingen briller.

Tror jeg stikker innom en tur til optiker aswell. Har alltid gruet meg til den dagen..

Om jeg må, skal de være store og firkantede! .. Eeeeller linser.

Som sagt, emobriller eller ingen briller. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...