Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Apropos I am Legend, så gjør nettsiden The Book Depository for tiden uheldig ting med både lommeboken min, fritiden min og hylleplassen min. Jeg har allerede i hvert fall tredve bøker jeg ikke har lest, men det er jo så billig!

Red.: Oooooh, en (vel, flere, men da får da være måte på) bok om ordspill!

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
En pille her og en pille der.

Har du sånne fancy piller som en må stikke i rumpen også? *prøve*

Zyrtech var ikke mye å skryte av der nei.

Prøv Polaramin. Espen blei visst susen av de. Selv så merker jeg ikke noe til de annet enn at jeg slutter å klø.

Allergipiller med rød trekant. :p

Han blir vist susen av ganske mindre ting så nei takk.
Apropos I am Legend, så gjør nettsiden The Book Depository for tiden uheldig ting med både lommeboken min, fritiden min og hylleplassen min. Jeg har allerede i hvert fall tredve bøker jeg ikke har lest, men det er jo så billig!
Alt for mange bøker, alt for liten tid.
Lenke til kommentar

en gang da jeg hadde dødsvondt i hue så spurte jeg mora mi "har du en pille eller?" også sa hu "ja, har en stikkpille du kan få" (jeg visste jo ikke hva stikkpille var på den tida) så jeg sa "ja, få NÅ!!!" :p men det tok en brå slutt da hun sa "ja ehh, skal du ta av deg buksa eller??"

for å gjøre en lang historie kort, jeg har aldri tatt noen stikkpille :p grusom måte å bli kvitt smerte på, da går jeg heller med smerten :D

L4r5: ja, er ikke full selv.. bare i godform.. nå stakk selskapet mitt, så da er det tilbake til det wannabe sosiale livet her..

Lenke til kommentar
for å gjøre en lang historie kort, jeg har aldri tatt noen stikkpille :p grusom måte å bli kvitt smerte på, da går jeg heller med smerten :D
Da har du egentlig bare godt av å ha vondt. :p

En stikkpille er da ikke ubehagelig eller noe.

Lenke til kommentar
Faen så sifesfin du skulle være da.

Jaja...er man analofob så er det vel lite å gjøre med det.

om jeg er sifesfin kan jo diskuteres (:p), men det er visse piller jeg ikke takler.. som ecstacy og stikkpiller f.eks.. Er bare at jeg synes det ikke er noe attraktivt... men om det er å være prippen, så greit, da skal jeg si meg prippen, men kun på det! ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...