Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg reparere for deg? =)

Skulle fått gjort noe med min selv, jeg xD + at jeg skulle testet en WD Passport disk, med ulyder ><

Det som trengs her er nok egentlig bare en formatering og reinstallasjon. Problemet er bare at jeg ikke gidder å styre med det. Da jeg formaterte sist i august så var det bare en midlertidig installasjon. Har to xp-CD-er. Begge er det riper på. Den ene er norsk den andre er engelsk. Så når jeg installerte så fikk jeg feilmelding. Så jeg bytta cd halveis i innstallasjonen. Dvs. jeg begynte å innstallere med en norsk cd og fullførte med en engelsk. Derfor er den litt buggy, men jeg har jo klart meg så langt. :p
Lenke til kommentar

L4r5: Høres artig ut. Tror vel egentlig at pc-en min og er moden for formatering. Det er bare så stress. Backup av filer, installasjon av masse programmer osv... Men ja. Pc-en min trenger det. =/

EDIT: Da har man startet diagnosering av WD Passport disken. Må bare finne en eller annen feil på den. Så jeg kan få en ny en fra leverandøren. :)

*scratch* *scratch* lyder er ikke spesielt betryggende... :ermm:

Endret av mrbjoern
Lenke til kommentar

jeg har vært stupido idag, jeg har just slått opp med min last gf (for to-tre uker siden). Så er jeg på et arrangement i byen sammen med ei jente, og holder i hånda til hverandre, kliner osv.. osv...

Jeg har blitt et hatoffer, for alle vet hvem alle er(nesten)..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
har fått meg en tattovering :ohmy:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
bare kjeder meg :p t'be tusj

11111.jpg

:dribble: Nice! (selv om den ikke er skikelig)

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar
Gjest medlem-160666
Jeg har blitt et hatoffer, for alle vet hvem alle er(nesten)..

/Care på det.

Å være hatoffer er like greit. Man må bare bli vant til det.

Er enig xD

Lenke til kommentar

det finnes ikke noe bedre enn denne dagen.. :love: en lørdag og småbrisen hele kvelden med godsnakk og aaaaarrgh.. me like :D skulle ønske de fant opp en pille som gjorde at man kunne være småbrisen hver dag, og at det var akseptert :!: det finnes jo ikke en bedre følelelse!!??

edit: lelselse? L4444rrr555, kor e du hen, æ vil diskutææære :p

Endret av Melisma
Lenke til kommentar
det finnes ikke noe bedre enn denne dagen.. :love: en lørdag og småbrisen hele kvelden med godsnakk og aaaaarrgh.. me like :Dskulle ønske de fant opp en pille som gjorde at man kunne være småbrisen hver dag, og at det var akseptert :!: det finnes jo ikke en bedre følelelse!!??

Det kalles rohypnol og selges for alt mellom 30-70kr per stykk. :)

Lenke til kommentar
haha, ja der var du :!: ja, piller is the shit hehe.. nei, jeg holder meg til gode gamle sinnabrusen ;)
Måtte jo nesten se om du var morsom når du fylleposta :p

er ikke helt edru selv, men langt fra full.

En pille her og en pille der.

Har du sånne fancy piller som en må stikke i rumpen også? *prøve*

Zyrtech var ikke mye å skryte av der nei.

Prøv Polaramin. Espen blei visst susen av de. Selv så merker jeg ikke noe til de annet enn at jeg slutter å klø.

Allergipiller med rød trekant. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...