CombatPsycho Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Bikkja>Woll Smoth:(. Dritt film"(Neida, likte den jeg^^) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Jeg reparere for deg? =) Skulle fått gjort noe med min selv, jeg xD + at jeg skulle testet en WD Passport disk, med ulyder >< Det som trengs her er nok egentlig bare en formatering og reinstallasjon. Problemet er bare at jeg ikke gidder å styre med det. Da jeg formaterte sist i august så var det bare en midlertidig installasjon. Har to xp-CD-er. Begge er det riper på. Den ene er norsk den andre er engelsk. Så når jeg installerte så fikk jeg feilmelding. Så jeg bytta cd halveis i innstallasjonen. Dvs. jeg begynte å innstallere med en norsk cd og fullførte med en engelsk. Derfor er den litt buggy, men jeg har jo klart meg så langt. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 (endret) L4r5: Høres artig ut. Tror vel egentlig at pc-en min og er moden for formatering. Det er bare så stress. Backup av filer, installasjon av masse programmer osv... Men ja. Pc-en min trenger det. =/ EDIT: Da har man startet diagnosering av WD Passport disken. Må bare finne en eller annen feil på den. Så jeg kan få en ny en fra leverandøren. *scratch* *scratch* lyder er ikke spesielt betryggende... Endret 14. juni 2008 av mrbjoern Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 jeg har vært stupido idag, jeg har just slått opp med min last gf (for to-tre uker siden). Så er jeg på et arrangement i byen sammen med ei jente, og holder i hånda til hverandre, kliner osv.. osv... Jeg har blitt et hatoffer, for alle vet hvem alle er(nesten).. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Du snakker usammenhengene, Tee. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 har fått meg en tattovering Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor bare kjeder meg t'be tusj Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 (endret) har fått meg en tattovering Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor bare kjeder meg t'be tusj Nice! (selv om den ikke er skikelig) Endret 14. juni 2008 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 (endret) sorry, dobbelpost, klikk nettt... Ja, jeg gjør det, men det er fordi jeg er forvirret... Endret 14. juni 2008 av Ballus Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 vi leste det første gangen, Ballus. med mindre det var en veldig treig dobbelpost Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Jeg har blitt et hatoffer, for alle vet hvem alle er(nesten).. /Care på det. Å være hatoffer er like greit. Man må bare bli vant til det. Lenke til kommentar
Gjest medlem-160666 Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Jeg har blitt et hatoffer, for alle vet hvem alle er(nesten).. /Care på det. Å være hatoffer er like greit. Man må bare bli vant til det. Er enig xD Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Noen som vet navnet på det spillet, Kim Salabim har hentet sitt bilde fra? Tror det er et 2D PC spill av et slag... Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 (endret) Kunne virkelig ønske jeg levde på i 82: Clicky! Stylish! Og til alle som krangler om musikk: Talla 2XLC vs. Sean Tyas - Heart To Heart Endret 14. juni 2008 av Glisevask Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 (endret) det finnes ikke noe bedre enn denne dagen.. en lørdag og småbrisen hele kvelden med godsnakk og aaaaarrgh.. me like skulle ønske de fant opp en pille som gjorde at man kunne være småbrisen hver dag, og at det var akseptert :!: det finnes jo ikke en bedre følelelse!!?? edit: lelselse? L4444rrr555, kor e du hen, æ vil diskutææære Endret 15. juni 2008 av Melisma Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 det finnes ikke noe bedre enn denne dagen.. en lørdag og småbrisen hele kvelden med godsnakk og aaaaarrgh.. me like skulle ønske de fant opp en pille som gjorde at man kunne være småbrisen hver dag, og at det var akseptert :!: det finnes jo ikke en bedre følelelse!!?? Det kalles rohypnol og selges for alt mellom 30-70kr per stykk. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 haha, ja der var du :!: ja, piller is the shit hehe.. nei, jeg holder meg til gode gamle sinnabrusen Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Da har man sett I am Legend, faen så trist når han kveler bikkja. Takk for spoileren. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 En pille her og en pille der. Har du sånne fancy piller som en må stikke i rumpen også? *prøve* Zyrtech var ikke mye å skryte av der nei. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 haha, ja der var du :!: ja, piller is the shit hehe.. nei, jeg holder meg til gode gamle sinnabrusen Måtte jo nesten se om du var morsom når du fylleposta er ikke helt edru selv, men langt fra full. En pille her og en pille der. Har du sånne fancy piller som en må stikke i rumpen også? *prøve* Zyrtech var ikke mye å skryte av der nei. Prøv Polaramin. Espen blei visst susen av de. Selv så merker jeg ikke noe til de annet enn at jeg slutter å klø. Allergipiller med rød trekant. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg