Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Får vel slå meg til ro med at du ikke prøver å lure i meg Cola Zero... :sick:

Det er jo..ett eller annet kvalmt og stygt og jævlig på flaske. >.<

Det er fordi du trenger det. Vi vil bare det beste for deg. :)

Jeg er skeptisk. :ph34r:

Lenke til kommentar
Jeg skal skyte med Krag 6.5 på LS, siden mamma har nettopp kjøpt seg Sauer 200 STR

Sikker på at du ikke liksågodt skal stå over skytingen da? :p

Jeg synes da jeg klarte meg bra på 100 meter med den uten reim, fikk da 2-3 tiere, men jeg har nå fått den til bursdag og mutter'n har meldt meg på allerede så nå har jeg ikke noe valg :tease:

Lenke til kommentar
Når noen viser slike tegn på psykisk sammenbrudd som å besudle kroppen sin ved å drikke cola light så er det klart vi blir bekymret.

Litt søppel fra eller til i søppelkassen har ikke så mye å si, vil jeg nå tro. =/

Lenke til kommentar
Jeg synes da jeg klarte meg bra på 100 meter med den uten reim, fikk da 2-3 tiere, men jeg har nå fått den til bursdag og mutter'n har meldt meg på allerede så nå har jeg ikke noe valg :tease:

Hehe, går sikkert greit.

Usj, jeg fikk skytetid seint på dag både på bane og felt. Tipper det blir varmt ja :(

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Den sykkelpumpen fikk liv i Nie igjen, den.

Kinky.

Det synes hun òg.

Men hun stolte på deg, og plutselig fant hun ut at hun har gått glipp av noe fantastisk og lurte på hvorfor hun ikke hadde prøvd det før?

Lenke til kommentar
Den sykkelpumpen fikk liv i Nie igjen, den.

Kinky.

Det synes hun òg.

Men hun stolte på deg, og plutselig fant hun ut at hun har gått glipp av noe fantastisk og lurte på hvorfor hun ikke hadde prøvd det før?

Åpenbart. Det, veggen og hesten var visst phun stuph.

Binko: DON'T YOU DARE TRASHTALK UGRESS!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...