Llandari Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Trenger du at noen tar munn-til-munn på deg? Jeg vet du har lyst! Ikke prøv å nekte! Hun liker det nok bedre om du gjør det. Hovedsaken er vel å få liv i vedkommende igjen Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Fordømt. Ser ut som at favorittspilleren min er ute noen uker. Lenke til kommentar
binko Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 (endret) Jaså? Lillemann på benken? Hva slags skade har han fått? Strekk? Eller han er vel utbrent stakkar. Skjønner han godt, blir litt kjedelig å spille alene i lengden. Har jeg lagt inn nok penisanalogier nå? Endret 14. juni 2008 av Binko Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Fordømt. Ser ut som at favorittspilleren min er ute noen uker. Stakkar liten... Hmmm... valgets kval. Cola, Heineken eller Battery? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Burde ikke muligens dere gi henne munn-til-munn i stedet for å krangle hvem hun FORETREKKER å få det fra? *hente sykkelpumpe* Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Hun liker det nok bedre om du gjør det.Beklager. Er nok noen andre jeg heller ville gitt muntilmunn. Skulle vært hos vedkommende faktisk, men det skjærte seg I can do it! Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Jaså? Lillemann på benken? Hva slags skade har han fått? Strekk? Nay. Han oppførte seg ikke helt fint. =/ Burde ikke muligens dere gi henne munn-til-munn i stedet for å krangle hvem hun FORETREKKER å få det fra? *hente sykkelpumpe* Tør jeg spørre... hva skal du med den sykkelpumpa? Llandari: Cola Light? Ellers må du ta Heineken. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Cola light? Er du spinnvill? Drikker da ikke sånt skvip. Anyway, Heineken it is. Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Stakkar liten... Hmmm... valgets kval. Cola, Heineken eller Battery? Jeg skal skyte med Krag 6.5 på LS, siden mamma har nettopp kjøpt seg Sauer 200 STR Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Trenger du at noen tar munn-til-munn på deg? Jeg vet du har lyst! Ikke prøv å nekte! Hun liker det nok bedre om du gjør det. Hovedsaken er vel å få liv i vedkommende igjen Nei nei nei! Her er spørsmålet HVEM hun vil ha det fra. Det kan bli traumatisk for henne hvis hun våkner og ser feil person i øynene, som feks meg. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Cola light? Er du spinnvill? Drikker da ikke sånt skvip.Anyway, Heineken it is. DET ER DEN ENESTE COLAEN SOM ER GOD, FOR FAAEEEN! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Burde ikke muligens dere gi henne munn-til-munn i stedet for å krangle hvem hun FORETREKKER å få det fra? *hente sykkelpumpe* Ikke vær så løsningsorientert! Det er mye mer spennende å være problemorientert. DET ER DEN ENESTE COLAEN SOM ER GOD, FOR FAAEEEN! Si meg... Har du vurdert proffesjonell hjelp for vrangforestillingene dine? Lenke til kommentar
binko Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Cola light is the cancer that is killing /h/uman. Srsly. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 (endret) Jaså? Lillemann på benken? Hva slags skade har han fått? Strekk? Nay. Han oppførte seg ikke helt fint. =/ Burde ikke muligens dere gi henne munn-til-munn i stedet for å krangle hvem hun FORETREKKER å få det fra? *hente sykkelpumpe* Tør jeg spørre... hva skal du med den sykkelpumpa? Llandari: Cola Light? Ellers må du ta Heineken. Lurer jeg og på. Endret 14. juni 2008 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Jeg skal skyte med Krag 6.5 på LS, siden mamma har nettopp kjøpt seg Sauer 200 STR Sikker på at du ikke liksågodt skal stå over skytingen da? Lenke til kommentar
K.. Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Cola light is the cancer that is killing /h/uman. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Si meg... Har du vurdert proffesjonell hjelp for vrangforestillingene dine? Det var da voldsomt som folk skulle foreslå det! Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Cola light? Er du spinnvill? Drikker da ikke sånt skvip.Anyway, Heineken it is. DET ER DEN ENESTE COLAEN SOM ER GOD, FOR FAAEEEN! Får vel slå meg til ro med at du ikke prøver å lure i meg Cola Zero... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Si meg... Har du vurdert proffesjonell hjelp for vrangforestillingene dine? Det var da voldsomt som folk skulle foreslå det! Det er fordi du trenger det. Vi vil bare det beste for deg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Det var da voldsomt som folk skulle foreslå det!Når noen viser slike tegn på psykisk sammenbrudd som å besudle kroppen sin ved å drikke cola light så er det klart vi blir bekymret. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg