Espen pai Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Det finnes flere sauer i verden.Men for å si det, sauer er ikke veldig hyggelig selskap, de driter overalt og lukter vondt. Jammen min sau lukter godt, er stueren, og røyker! Det finnes ikke maken! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Hallo? Ideen om udødelighet er i uoverenstemmelse med det vitenskapelige prinsippet om energikonservering. SCIENCE MEANS THAT NOT ALL DREAMS CAN COME TRUE. YOU CAN LIVE FOREVER IN YOUR IMAGINATION! Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Det finnes flere sauer i verden.Men for å si det, sauer er ikke veldig hyggelig selskap, de driter overalt og lukter vondt. Eeeey. Jeg er da ikke så fæl, og ikke driter jeg overalt heller. Og selv om jeg ikke kan lukte noe, så tror jeg ikke jeg lukter så vondt. Du mener det hjelper at du er en flink sau og samler alt i et hjørne av rommet? Det at du ikke lukter noe, betyr ikke at du ikke lukter:P Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Da var dagens dose med EM over Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Sauer er ålreite dyr, er det ikke det man sier? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Da var dagens dose med EM over Ja heldigvis. Sauer er ålreite dyr, er det ikke det man sier? Var ikke det han RV-duden som sa det da? Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Ey, fotball er digg! Sport er noe folk som ikke spiller fotball holder på med. Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Sauer er ålreite dyr, er det ikke det man sier? Joda, de er veldig ålreite når de ligger der på tallerkenen din, ferdig stekt og ullen ligger godt rundt tærne dine. I live er de derimot nesten værre enn mygg Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 wat Jeg leste det på Internett, okay? Lenke til kommentar
K.. Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Jeg leste det på Internett, okay?Jeg trodde du var kildekritisk. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Jeg trodde du var kildekritisk. Men det var en dinosaur som sa det. HAN HET T-REX! Lenke til kommentar
Nie Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Du mener det hjelper at du er en flink sau og samler alt i et hjørne av rommet? Det at du ikke lukter noe, betyr ikke at du ikke lukter:P Men. Men. Men. Jeg går da virkelig på toalettet akkurat som alle andre siviliserte vesner. ._.Og jeg er nydusja, nesten. Kan ikke lukte så vondt da. Og du hørte Espen. Jeg er en flink sau. ._. Sauer er ålreite dyr, er det ikke det man sier?Takk. Jeg er et veldig ålreit dyr, skal jeg si deg. ^^ Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Har du avtalegiro med T-rex? Lenke til kommentar
K.. Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Men det var en dinosaur som sa det. HAN HET T-REX!... hvorfor sa du ikke det? Da stemmer det selvsagt! Phew! Dodged a bullet there, don't want to upset mister T-Rex. Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Don't want to upset mr. T either! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Tullinger. Dinosaurer har aldri eksistert. Det er bare Gud™ som har lagt fossiler i bakken for å teste troen vår. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Don't want to upset mr. T either! Mr.T er så kul Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Tullinger. Dinosaurer har aldri eksistert. Det er bare Gud™ som har lagt fossiler i bakken for å teste troen vår. Jaggu funker det også. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Tullinger. Dinosaurer har aldri eksistert. Det er bare Gud™ som har lagt fossiler i bakken for å teste troen vår.Jeg synes det er mektig frekt gjort av han. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Ja. Funker fett. Bokstavelig talt. Og det er 100% naturlig og ufarlig. Bare ikke spis det etterpå. Åååh, faen. ._. Trenger du at noen tar munn-til-munn på deg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg