Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
skjer det noe med alkoholen i boks-øl om den står i bil en dag i kokende solvarme? regner med at den har vært nærme på å bli kokt..
Om boksen er lukket skjer det fint lite. Har den vært åpen kan noe væske fordampet vekk meeen etanol har et kokepunkt på 78 grader, så med mindre du har vært et veeldig varmt sted har det nok ikke kokt. :wee:

Kast'n i kjøleskapet og drikk den i morgen.

Lenke til kommentar
Åboy.

Lest historie med to av de andre som lider samme skjebne. Det var så koselig og jeg tror faktisk jeg klarer en 4-er på eksamen, til og med 5-ern er innen rekkevidde :D .

Jeg hadde muntlig i historie selv, og har inntrykk av at 5 ikke er så fryktelig uoppnåelig hvis man bare har klart å holde øyna og øra litt oppe i historietimene og knall-leser dagene før. Om det er skriftlig kan det være det er litt verre.

Lenke til kommentar
Melisma: Kult! Håper du skal fylleposte. Kanskje vi er enig om noen ting for en gangs skyld om du er full. :p

haha, ja kan hende jeg kommer med noen gloser her etterhvert, ja kanskje vi kommer til enighet som varer i 5 minutter igjen :!:

Begynner å bli sånn god brisen nå... ahhh, sommer :love:

Lenke til kommentar
Heisann^^

Er det farlig å grille kull med witesprit isteden for tennveske? under opptenning?

Det spørs.

Har du lyst til å fylle kroppen din med tungmetaller som kan gjøre deg steril og føre til alt fra impotens til kromosonfeil?

Lenke til kommentar
Lars... Kødder du? Engangstilfelle?

Det spørs på graden av eksponering egentlig. Men gjentatt eksponering og/eller høy konsentrasjon har vist seg å kunne skape hjerneskade, nerveskader og annet kos.

Men for å være ærlig. En enkelt eksponering er antagelig ikke nok. Men man vet aldri. Enkelte er mer følsomme enn andre.

Det er en grunn til at det er så mange malere som har problemer med immunforsvaret f.eks.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...