Mompen Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=505060 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Jeg vil og drikke meg ihjel, men skal ta det senere i sommer. Spriten min er i Bergen, og jeg har ingen som vil drikke seg ihjel med meg. Anyone? *hinte til Nie* (Jeg vet du lengter etter spritflaska) Eheheh. Du får ikke meg på grøftefylla, det vet du. Dessuten skal ikke jeg bo i Bergen spesielt mye lengre. x) Jeg vet, men det er jo lov å drømme. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Polisbajs Danielzu! Jeg kom til nivå 102 i natt! Her er et kult spørsmål jeg lagde i Impossible Quiz-style! I CAME TO LEVEL 102, BUT NOT BY MY SELF. I GOT HELP FROM ... a) H b) Q c) T d) F Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 setter du a) og b) sammen blir det HQ=hovedkvarter ? men går får d) pga d?danielzu? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 (endret) setter du a) og b) sammen blir det HQ=hovedkvarter ? men går får d) pga d?danielzu? Det er alternativ B, fordi «I got help from Q»! IQ! Veit, den sugde. x] Uansett, det blir det umulig etter man må skrive Chihuahua på ti sekunder, så jeg og kameraten min gikk over på Impossible Quiz 2! ^^ La oss sånn klokka fem i dag tidlig. Endret 14. juni 2008 av Underpants Lenke til kommentar
jonna123 Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=505060 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=505057 :!: Noe av det samme Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Jeg hater å drikke meg ihjel. Jeg har det aldri moro når jeg blir dritings, blir bare sur og tverr og trøtt og vil dra hjem og legge meg. Etterhvert sitter jeg og stirrer på veggen og den begynner å bevege seg og jeg blir kvalm og ender på dass i 2 timer.Derfor gidder jeg ikke det. Det kan dere ungdommer få ha for dere sjæl. Hah, kjenner meg igjen der. Jeg går rundt og er sur på alle, og før jeg graver hodet i dass sitter jeg i en stol og prøver å konsenterer meg om hvor jeg er og hva jeg holder på med :---D 5 dager til bursdagen min! Jeg gleder meg som den lille ungen jeg er! Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 drikker ikke alkohol, så det var et dårlig poeng for min del Mente at du kan kjøpe sprit =) Du trenger ikke drikke, men kult å dra til polet å kjøpe sprit lovlig Hvorfor kan man ikke bruke (norsk) statoil-bensinkort på statoilstasjonene i Polen? De sier man må ha polsk statoilkort :s Dummeste jeg har hørt. Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 nå skal jeg ringe mrbjoern siden han ringte meg mens jeg var i sverige i stad Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Hakke prøvd den andre quizen,link? (skal ikek skrive btw ) Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 (endret) http://www.notdoppler.com/theimpossiblequiz2.php Musikken på eneren er mye bedre, men. Endret 14. juni 2008 av Underpants Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 blokker alltid ut musiken jeg prøver den imorgen Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Den svikter ikke med geniale svar og det er heftig at man ofte må bruke tastaturet òg! ^^ Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 setter du a) og b) sammen blir det HQ=hovedkvarter ? men går får d) pga d?danielzu? Det er alternativ B, fordi «I got help from Q»! IQ! Veit, den sugde. x] Uansett, det blir det umulig etter man må skrive Chihuahua på ti sekunder, så jeg og kameraten min gikk over på Impossible Quiz 2! ^^ La oss sånn klokka fem i dag tidlig. Synes den var bra jeg, men litt lett kanskje. Hva er det som er vanskelig med å skrive Chihuahua på 10 sekunder? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 (endret) Man gjør det ikke på tastaturet. Du må trykke med musa på bokstaver som står hulter til bulter. Kom til oppgave 101 på Impossible Quiz, så får du se. Men nå stikker jeg. Ha det bra! Endret 14. juni 2008 av Underpants Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Hva er det meste folka her har kjørt bil (i timer) på ett døgn (les: innenfor 24timer i strekk)? Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 24 timer. Fra hvor til hvor? Dersken, imponerende! Var du "kjørbar" (trygg sjåfør) etter 20t da? Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Har to valg folkens; - Ut på fest - Være inne å se film & spise godis med kompiser Hvilken? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg