Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Knekkebrød, sier du. Det smaker jo ganske... sumpgass. Oo

men det er post nr. 88889 som TELLER da.

For du skjønner... småtroll, det ER. For sånn var det egentlig, men ikke sant og

ooooobøtteeee.

Tror jeg tar og går litt ut en tur kanskje jeg.

Endret av Binko
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
mm mat , jeg tar en av di agurkene :D
Før eller etter bruk? O.o

Jeg er ikke sulten, tacorester til frokost is niec. Pluss at vi har ice cream og candy. :wee:

Ikke før du kan se lynet. Er ikke "farlig" før det. Og selv da er det bare de stasjonære som trenger å plugges ut om du er nervøs. Og gjerne ta ut strømmen fra laptopen. \o/

jeg trekker aldri ut noe , alt lever vidre , selv om lynet har slått ned i treet rett uten for huset :p

litt sært egntlig for treet ser helt fuckt ut og det gror ikke noe blader på det nå , tror det daua , er helt svidd og sånt

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Jeg vil og drikke meg ihjel, men skal ta det senere i sommer. Spriten min er i Bergen, og jeg har ingen som vil drikke seg ihjel med meg. Anyone? *hinte til Nie* (Jeg vet du lengter etter spritflaska) :D

Lenke til kommentar

Jeg hater å drikke meg ihjel. Jeg har det aldri moro når jeg blir dritings, blir bare sur og tverr og trøtt og vil dra hjem og legge meg. Etterhvert sitter jeg og stirrer på veggen og den begynner å bevege seg og jeg blir kvalm og ender på dass i 2 timer.

Derfor gidder jeg ikke det.

Det kan dere ungdommer få ha for dere sjæl.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Jeg vil og drikke meg ihjel, men skal ta det senere i sommer. Spriten min er i Bergen, og jeg har ingen som vil drikke seg ihjel med meg. Anyone? *hinte til Nie* (Jeg vet du lengter etter spritflaska) :D
Eheheh. Du får ikke meg på grøftefylla, det vet du. Dessuten skal ikke jeg bo i Bergen spesielt mye lengre. x)
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...