Melisma Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Jeg gjør ikke det, for jeg vet at det er individuelt, begge deler. Tro meg, jeg er en av de som er bedre kvalifisert enn mannen i gata på å svare på hvorfor man skader seg selv. jeg vet.. så det i RPP.. jeg vil vite hvorfor man henter baberbladet når kjæresten har gjort det slutt.. hvorfor det ikke holder med å gråte, hvorfor man ikke bryr seg om at man får arr som varer hele livet.. etc. Hvorfor man føler lettelse i det man gjør det.. hva skjer i hodene på de som kutter seg.. nei, jeg må lage en tråd.. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Hente barberbladet når det er slutt med kjæresten er vel litt småtragisk. Tenkt tanken på at ikke alle gråter? At ikke alle klarer å gråte? Og at når noen av oss gråter blir smerten bare verre? Og at fysisk smerte kan hjelpe deg ved at det utløser endorfiner? Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 men hva med å gjøre andre vonde ting mot seg selv som ikke etterlater arr? Tenker bare på framtida "deres", det er jo synlig livet ut.. Jeg bare tenker høyt.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Hørt om endorfiner, melisma? It's a potent drug and a powerfull sedative. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 men hva med å gjøre andre vonde ting mot seg selv som ikke etterlater arr? Tenker bare på framtida "deres", det er jo synlig livet ut.. Jeg bare tenker høyt..Er jo ikke alltid jeg kutter meg. Går fint an å slå seg selv i svime om man dunker hodet ofte nok og hardt nok mot noe. Tvinge seg selv til å holde pusten når kroppen prøver å hyperventilere. Brenne seg selv, legge hånden på en varmeplate på ovnen. Utsette seg selv for ting man er allergisk mot. Nekte seg selv søvn. Det er mye man kan gjøre, kjære deg. Noe av det skjer tilogmed underbevisst. Selv gjør jeg det ikke ofte lengre. Jeg slåss mot det, prøver å lære meg å gråte, men så langt har jeg ikke forstått hvordan folk klarer å si at det hjelper. Det suger bare, og man får stygge, hovne øyne. Jeg prøver heller å markere de positive tingene i livet mitt ved nye piercinger etc. (smerte det og, faktisk \o/) og legge de smertefulle bak meg, men det er litt lettere sagt enn gjort. Jeg sier ikke at dette er noe sunt noe i det hele tatt, det er omtrent som dop, du blir avhengig av det. Du blir avhengig av endorfinutløsning hver gang du føler motgang, men man klarer som oftest å slåss mot det og bruke motgangen til sin fordel. Men jeg bærer i hvert fall mine arr med stolthet og skammer meg ikke over dem. Så får heller resten av verden synes sitt om meg. Jeg har kjempet meg ganske langt frem i forhold til hvordan ting var før. Jeg er stolt. Så får heller arrene mine være et symbol på at jeg har vært i krigen mot meg selv i flere år. De er mine medaljer. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Så skal det nevnes at det ikke bare er dem som ikke kan gråte som bruker alternative metoder. Noen ganger er bare ikke gråt NOK. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Takker. Jeg er ikke sikker, men jeg tror at drømmedama hadde med/ble med en annen fyr hjem i natt. Ouch. *gi ett utvalg av sjokoladedrikker og andre finurlige sjokoladeting* You can say that again. Har akkurat vært på polet og lagt til nok en flaske whisky i samlinga mi og bestilt en som bare finnes på bestillingslista. Har nå 8 flasker whisky, undres på om jeg klarer å drikke meg ihjel i kveld om jeg ikke slutter å drikke men bare heller innpå. Akkurat nå så føles det som det beste alternativet. Jeg må si jeg forstår deg meget godt Eple, ikke at jeg har skadet meg selv noen gang - men jeg fristes veldig av å bare slenge meg utfor en bru akkurat nå. Pokker heller, jeg får besøk av en kompis i dag, kjøttet ligger i marinade. Satser på at vi kommer til å ha en hyggelig kveld og at det hjelper på hummøret - akkurat nå er alt bare piss. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Quayle daa. Det er a) flere fisk i havet og b) ikke sikkert at det skjedde noe og c) ikke sikkert at det betyr en dritt for henne. Prøv på nytt. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Hører torden i det fjerne... Tegn på at jeg burde skru av en pc eller to? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Ikke før du kan se lynet. Er ikke "farlig" før det. Og selv da er det bare de stasjonære som trenger å plugges ut om du er nervøs. Og gjerne ta ut strømmen fra laptopen. \o/ Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Pleier aldri å ta ut noe som helst. Fikk bare en fornemmelse av at det kunne være lurt denne gangen. Ikke spør meg hvorfor. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Magefølelse er funky saker. Lynavledere og. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Hihi. Har overspenningsvern, så jeg vet ikke helt hva jeg er bekymret for. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Man vet aldri, vet du. Hepp, røyk og kos og sånn. Sees senere, kafeen min. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Quayle daa. Det er a) flere fisk i havet og b) ikke sikkert at det skjedde noe og c) ikke sikkert at det betyr en dritt for henne. Prøv på nytt. a) Du skjønner, jeg er ikke en sånn gutt som bare fisker opp en fisk og kaster den på sjøen igjen for å finne en ny. b) Hvorfor skulle hun plukke med seg han når vi har "datet" og hun vet at jeg liker henne, uten å si i fra? Hun prøvde faktisk å skjule det og trodde at jeg beit på. Som sagt så er jeg ikke sikker heller, men den berømte magefølelsen slår liksom ikke helt feil når det gjelder slike ting, spesielt ikke med omstendighetene. c) Hvis det ikke betydde en dritt så kunne hun vel latt det være? Rævva er det uansett, vi får se - skal ut å spise middag en eller annen dag til uka. Da får jeg bare si at enten så må jeg få ett ja eller så får jeg skru av forelskelsesdelen av hjernen min slik at jeg slipper å føle at verden er helvete på jord. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 NiXx: Fordi, det hadde vært litt gøy å amputere noe for the fun of it. Litt sånn. For å få i gang samtaler på fest. "Jeg har tåen min på glass hjemme." Jeg har mandlene mine i et glass her hjemme. De som hører til i halsen. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Underpants: Jeg fikk ikke lov å få polyppene mine, enda jeg spurte. :< De mente det bare var bedøvelsesrusen som kicket inn. Det var rett før vi skulle telle ned fra ti. Så måtte vi telle en gang til. Og enda en. Lenke til kommentar
binko Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 aaaaaaaa jeg regner med dere fant opp kuren for hangover her i kafèn mens jeg var borte. Rite? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 aaaaaaaa jeg regner med dere fant opp kuren for hangover her i kafèn mens jeg var borte. Rite? Mye drikke og knekkebrød. \o/ Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 post nr 88888! Bwhahahha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg