Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du er en tøs.
Fælt som alle skal si det for tiden, da. oO

Mørning NiePie. Var det du som ringte i går?
Ne-ei, eneste jeg ringte i går var den faste sex-telefon-linja, men de tok ikke telefonen. :dontgetit:

Life sucks, then you die.
*Gi sjokolade til*

Er det skjedd noe?

Lenke til kommentar
og jeg lurer på hvorfor folk skjærer seg i det hele tatt.. :blink:
Det er omtrent som å spørre "hvorfor gråter du" og i stedet for et svar på hvorfor de gråter akkurat der og da vil du ha et for hvorfor de gjør det generelt sett. Emosjonelle svigninger, og problemer med å takle det på andre måter.

NiXx: Fordi, det hadde vært litt gøy å amputere noe for the fun of it. Litt sånn. For å få i gang samtaler på fest. "Jeg har tåen min på glass hjemme."

Lenke til kommentar

skjønner ikke hvordan man kan føle seg bedre ved at man får vondt i feks. armen... se blodet tyte ut..

det er jo naturlig å gråte når man har vondt inni seg.. jeg skjønner det bare ikke!! hmm, tror jeg må lage en tråd om dette, hvis ikke det finnes en allerede..

Lenke til kommentar
skjønner ikke hvordan man kan føle seg bedre ved at man får vondt i feks. armen... se blodet tyte ut..

det er jo naturlig å gråte når man har vondt inni seg.. jeg skjønner det bare ikke!! hmm, tror jeg må lage en tråd om dette, hvis ikke det finnes en allerede..

Hvis du gjør det tror jeg jeg starter en "hvorfor gråter man"-tråd.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...