Eplefe Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 mm mat , jeg tar en av di agurkene Før eller etter bruk? O.o Jeg er ikke sulten, tacorester til frokost is niec. Pluss at vi har ice cream og candy. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Life sucks, then you die. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Du er en tøs.Fælt som alle skal si det for tiden, da. oO Mørning NiePie. Var det du som ringte i går?Ne-ei, eneste jeg ringte i går var den faste sex-telefon-linja, men de tok ikke telefonen. Life sucks, then you die.*Gi sjokolade til*Er det skjedd noe? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Jeg lurer på om jeg klarer å amputere min egen tå om jeg skjærer litt og litt. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 (endret) og jeg lurer på hvorfor folk skjærer seg i det hele tatt.. Endret 14. juni 2008 av Melisma Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Now why would you do such a thing? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Jeg lurer på om jeg klarer å amputere min egen tå om jeg skjærer litt og litt. Hva skal du da vifte med for å vekke musklene fra koma mens du planlegger henvtokter i gul jumpsuit? :| Jeez. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 *snipp* Life sucks, then you die.*Gi sjokolade til*Er det skjedd noe? Takker. Jeg er ikke sikker, men jeg tror at drømmedama hadde med/ble med en annen fyr hjem i natt. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 og jeg lurer på hvorfor folk skjærer seg i det hele tatt.. Det er omtrent som å spørre "hvorfor gråter du" og i stedet for et svar på hvorfor de gråter akkurat der og da vil du ha et for hvorfor de gjør det generelt sett. Emosjonelle svigninger, og problemer med å takle det på andre måter. NiXx: Fordi, det hadde vært litt gøy å amputere noe for the fun of it. Litt sånn. For å få i gang samtaler på fest. "Jeg har tåen min på glass hjemme." Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Pfft, da skal jeg overgå deg med å amputere tisse-mann. "Halla! vil du se på tissen min?" så forventer alle at du åpner frakken, men så overrasker du de completly ved å ta den opp fra LOMMA! Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Ne-ei, eneste jeg ringte i går var den faste sex-telefon-linja, men de tok ikke telefonen. O.O Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 skjønner ikke hvordan man kan føle seg bedre ved at man får vondt i feks. armen... se blodet tyte ut.. det er jo naturlig å gråte når man har vondt inni seg.. jeg skjønner det bare ikke!! hmm, tror jeg må lage en tråd om dette, hvis ikke det finnes en allerede.. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 (endret) Melisma.. hva i h****** snakker du om? Oo AHA! Der skjønte jeg det. Endret 14. juni 2008 av Kibs Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Ne-ei, eneste jeg ringte i går var den faste sex-telefon-linja, men de tok ikke telefonen. O.O Det som er overraskende er jo ikke at 9e faktisk ringte men at de ikke svarte :O Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Det som er overraskende er jo ikke at 9e faktisk ringte men at de ikke svarte :O ZOMG! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 skjønner ikke hvordan man kan føle seg bedre ved at man får vondt i feks. armen... se blodet tyte ut.. det er jo naturlig å gråte når man har vondt inni seg.. jeg skjønner det bare ikke!! hmm, tror jeg må lage en tråd om dette, hvis ikke det finnes en allerede.. Hvis du gjør det tror jeg jeg starter en "hvorfor gråter man"-tråd. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Hvis du gjør det tror jeg jeg starter en "hvorfor gråter man"-tråd. ja, det er jo bare å lage en slik tråd om du lurer på det! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Jeg gjør ikke det, for jeg vet at det er individuelt, begge deler. Tro meg, jeg er en av de som er bedre kvalifisert enn mannen i gata på å svare på hvorfor man skader seg selv. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Takker. Jeg er ikke sikker, men jeg tror at drømmedama hadde med/ble med en annen fyr hjem i natt. Ouch. *gi ett utvalg av sjokoladedrikker og andre finurlige sjokoladeting* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg