Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

MSN funket med Vista her også. Men så fikk jeg beskjed om at jeg måtte innstallere noen oppdateringer, og da ville ikke MSN leke mer.

Og om Vista behandler alle andre like tard som den behandler meg? ._.

"Kan PCen få lov til å avinnstallere programmet du nettopp ba om å få avinnstallert?".

Hva. Faen.

Jeg savner XP.

Lenke til kommentar
MSN funket med Vista her også. Men så fikk jeg beskjed om at jeg måtte innstallere noen oppdateringer, og da ville ikke MSN leke mer.

Og om Vista behandler alle andre like tard som den behandler meg? ._.

"Kan PCen få lov til å avinnstallere programmet du nettopp ba om å få avinnstallert?".

Hva. Faen.

Jeg savner XP.

Skru av UAC og prøv da.

Lenke til kommentar
Jeg vil ikke slå av advarselgreiene. De kommer egentlig godt med når jeg bare trykker litt random i halvsøvne, men overkill.

Og jeg skal ha XP. Jeg bare har ikke noen XP-plater liggende og slenge atm.

Last ned, last ned, last ned.

Kjøp, kjøp, kjøp.

Lenke til kommentar

haha, ja de er vel søte de og, men så feite da! kan jo ikke løfte opp og dulle sånn som man kan med et baby dovendyr.. :whistle: nei, dovendyr er favoritt dyret mitt fra nå av :love: jeg mener, se på'n da!! søøøtnosen

Endret av Melisma
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Awwww, dovendyr er så søøøte :love: jeg vil ha en sånn!! Alt går liksom i slow motion :!: Denne her er jo tøff da..

*dovendyrfilm*

:!: Tror jeg må skaffe meg en sånn jeg og, hadde sikkert blitt i godt humør av den. De ser helt syke ut, og slow motion is fun!

Lenke til kommentar
:!: Tror jeg må skaffe meg en sånn jeg og, hadde sikkert blitt i godt humør av den. De ser helt syke ut, og slow motion is fun!

haha, ja den er garantert en vinner når alt annet er kjipt.. bare å henge med dovendyret sitt så blir man god som gull igjen tenker jeg :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

haha, ja den er garantert en vinner når alt annet er kjipt.. bare å henge med dovendyret sitt så blir man god som gull igjen tenker jeg :p

Får sette dovendyr på ønskelisten :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...