Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Selvom jeg kan tenke meg å tørke 80 åringer i ræva ikke akkurat er drømmejobben... <.<
Er mer det å hjelpe de eldre i den siste delen av livet sitt og gjøre det bra for de som har stått på og slitt og gjør at du kan gå hjem med en jævlig bra følelse i magen etterpå at du er ferdig på jobb.
Lenke til kommentar

jeg tror jeg bare hadde gått rundt og grini hele dagen.. synes så synd på de gamle.. de får ikke den respekten og de godene de fortjener, pluss at jeg har issues med det at folk "stuer" vekk foreldra sine.. ja, noen har vel ikke noe valg heller, men jeg tror ikke jeg kommer til å ha hjerte til å sende mine på gamlehjem hvis den tiden kommer..

Lenke til kommentar
jeg tror jeg bare hadde gått rundt og grini hele dagen.. synes så synd på de gamle.. de får ikke den respekten og de godene de fortjener, pluss at jeg har issues med det at folk "stuer" vekk foreldra sine.. ja, noen har vel ikke noe valg heller, men jeg tror ikke jeg kommer til å ha hjerte til å sende mine på gamlehjem hvis den tiden kommer..
Første dagene kommer til å være drit ja, men det er slettes ikke alle som har kapasitet til å ta hånd om familien og det er som oftest sykdom inn i bildet der fagfolk trengs dessverre for å håndtere ting og tang.

Så er det forskjell på folk også da...noen får flerfoldige besøk iløpet av en dag mens enkelte kommer aldri på besøk.

Lenke til kommentar

Voldelige personer er det ja.

Har vel siden juletider gått "vakt" for en person som kan få seg noen tulltak til tider, har fått meg noen real slag ifra h*n men det må til, kan ikke la de som går på jobb gå i frykt.

Er noen som tar til slike ting ja, det kommer veldig mye an på hva slags type avdeling du er på og hvor oppegående personene er. Har flere ganger kommet av jobb med kloremerker og slikt, men de er syk...er en grunn for at de er der.

Jobber ikke der for å bli rik eller gjøre en karriere innenfor helsevesenet, heller det å delta litt og hjelpe.

Da hadde jeg kommet meg på nettet på hotellet, skjer?

din mamma savner deg. Ring hjem ^^

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...