-Redhead- Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Tydelig at det er for lenge siden jeg var på Kongsberg. Tok meg et lite minutt før jeg plutselig kom på hva Gundersen var.*savne tirsdager med pizzabuffét* Uff, her om dagen satt det en gjeng med damer i 40-50 åra, rundt 10-15 av dem. De satt og drakk, prata og lo. Huff, så mange damer samlet på et sted med alkohol, det høres. Kjærringlatter gange tusen. Hørte de helt bort til gågata.. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Dere liker å terge meg i dag...*dynke Eplefe og Knut Erik med vann*Jamen. HAN ER SERIØS! o/Se: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Erik sier:det som gjør den så bra Erik sier: er at det er en actionfilm Erik sier: som bare er mindless action Erik sier: handlingen er nå.. so-so Erik sier: ikke så viktig Erik sier: det er bare ACTIIION KUL ACTION Erik sier: og det er det jeg vil se når jeg leier action-fiø, Erik sier: film Erik sier: ikke sånn.. Æ BLÆÆ Æ MÅ VIS FØLELSA Æ BLIR SÅ TRIST Erik sier: jeg vil se [Vintage Princess] sier: IKKE SØNNEN TIL HUN DAMEN OG DRAMA DRAMA DRAMA BLÅS AV HAM SKALLEN NÅ. Erik sier: JA! Erik sier: Erik sier: LETS GO Erik sier: BIGGER GUNS Erik sier: BIGGER EXPLOTIONS [Vintage Princess] sier: MORE PUSSY. Erik sier: MORE WOMEN WITH LESS CLOTHES [Vintage Princess] sier: LESS DRAMA Lenke til kommentar
chokke Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 NOES! Det er 9000. Altså er sannsynligheten 9 000 000 %. O SHI- Nehei! 1/9000 = 0,0001111... = 0,01111... % Helt sant. Og pizzaen var kjempegod. Vrir meg i krampe og vurderer å hente sjokolade for å skade den mer. Hurra for svak melkeintoleranse! Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Eple: Ser ut som fabrikert materiale. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 (endret) ÅEEE Sidious din tufs! Endret 13. juni 2008 av Knut Erik Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Oh. Gundersen er konge Jepp. Tror jammen jeg må bevilge meg selv en liten tur til Kongsberg i løpet av ferien Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Eple: Ser ut som fabrikert materiale. Vurdert å oppsøke hjelp for paranoiaen din? o/ Lenke til kommentar
K.. Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Nehei!1/9000 = 0,0001111... = 0,01111... % O_O'' this changes everything! Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 (endret) Haha. Dere er underholdende i dag. Jaja..nå skal jeg hente meg litt Pepsi. *Utdele klemmer til Knut Erik og Eplefe* Eplefe: Har ikke råd til terapi/medisiner. :/ Endret 13. juni 2008 av Sidious Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Noen tips til å gå kjæresten sin stump ut av sofaen og bort på kjøkkenet med meg? Annet enn å albue ham ut av sofaen/skalle ham og dra etter håret? Han blir så muggen av vold. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 I was trolled. I fell in the trap and now I feel bad about it. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Noen tips til å gå kjæresten sin stump ut av sofaen og bort på kjøkkenet med meg? Annet enn å albue ham ut av sofaen/skalle ham og dra etter håret? Han blir så muggen av vold. Flash 'em! Lenke til kommentar
Puritania Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Jente eller gutt Puritania? Hehe, hvordan da? ^^ Merkelig få som blir sjarmert. Jeg synes nå du nevner alle de spretne bertene som flyr rundt med gåstoler der du er, innimellom? Haha. :!: Men er jo "snilt" av han og jobbe der... Selvom jeg kan tenke meg å tørke 80 åringer i ræva ikke akkurat er drømmejobben... <.< Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Knut Erik: You should. Eple: Ta av deg et klesplagg for hver meter du går mot kjökkenet? Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Noen tips til å gå kjæresten sin stump ut av sofaen og bort på kjøkkenet med meg? Annet enn å albue ham ut av sofaen/skalle ham og dra etter håret? Han blir så muggen av vold. Si at du har en spesiell overraskelse til han der, løft litt på skjørtekanten og blunk sexy til han. Eller noe haehe Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Eple: Bare sitt deg ned på magen hans. Er jo ikke direkte vold og du får han ut av sofaen. Win win situasjon! Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Hello! Jeg kjeder VETTET av meg. Jesus kristus! Jeg er blakk som faen, og hele troppen er på vei ut til byen for og drikke seg snydens. Blah! I can has money? On the upside: Jeg dimmer om 3 uker, og vi har fått strippere til dimmefesten. Go tropp 2 Dere forumhorer gjør? Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 (endret) Jeg har laget eggedosis. Edit: Jeg oppdaterer sitatet i signaturen min med jevne mellomrom. ^^ Endret 13. juni 2008 av Pusur1993 Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Uuuu, flinke deg Den gode tingen med og være i forsvaret er at du slipper ihvertfall og lage mat. Men den dårlige tingen er at ikke alt du blir servert er nevneverdig godt. Og når man ikke har penger, så utgår kebab på Napoli. Bleh, tror jeg bare skal se masse filmer og sove lenge i natt. Sover ca 5-6 timer hver natt her, så helg er kjærkomment Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Tror jeg stikker og vasker håret og gjør meg klar til å farge det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg